فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

Oppo Find N2: گوشی تاشوی بسیار سبک

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 20 دی 1401

Oppo Find N2: گوشی تاشوی بسیار سبک

 

Oppo Find N2 گوشی تاشویی است که در سال 2021 معرفی شد که کمی با استانداردهای موجود مغایرت داشت. اما تقریبا یک سال بعد یعنی در سال 2022 ما شاهد عرضه مدل جدید آن تحت عنوان Find N2 هستیم. این مدل نسبت به مدل قبلی تغییراتی داشته که مهم‌ترین آنها تبدیل شدن آن به یک گوشی هوشمند فول سایز است و صفحه نمایش آن حرف‌هایی برای گفتن دارد.

وزن Oppo Find N2: گوشی تاشوی بسیار سبک

دیگر تغییر چشم‌گیر آن کاهش وزن بسیار ملموس آن است. Find N شاید از لحاظ اندازه کوچک‌تر بود اما بسیار متراکم بود و کمی شاید به همین دلیل سنگین بود. اما مدل جدید این اشکال را برطرف کرده است و با علاوه بر اینکه دستگاهی جمع و جور با ابعاد معقول می‌باشد، وزن کمی نیز دارد. این مدل حتی سبک‌تر از آیفون 14 می‌باشد.

 

Oppo Find N2: گوشی تاشوی بسیار سبک

 

دوربین Oppo Find N2: گوشی تاشوی بسیار سبک

قسمت دیگری که شاهد تغییر بزرگی در آن هستیم، بخش دوربین است. در مورد قسمت دوربین مدل قبلی می‌توان گفت که تنظیمات تقریبا ناقصی داشت و عدم وجود فوکوس خودکار و ضعیف عمل کردن در بخش لنز تله فوتو، از معایب آن بود. اما چیزی که در مورد مدل 2022 آن می‌دانیم این است که سنسور‌های دوربین آن بزرگتر شده و قابلیت عکس‌برداری تله فوتو و عریض آن بهبود پیدا کرده است. همچنین ویژگی فوکوس خودکار نیز در آن فعال شده و می‌توان به نوعی گفت که تمام نقص‌های آن در این بخش گرفته شده است.

این پرچم‌ دار چینی با تراشه بسیار قدرتمند Snapdragon 8+ Gen1 ظاهر شده است. به کمک این تراشه شما از پس سخت‌ترین امور برمیایید و گرافیک بسیار مطلوبی هنگام بازی دریافت می‌کنید.

آخرین تغییری که در این محصول دیده می‌شود افزایش سرعت شارژ از 33 به 67 وات است که باعث می‌شود در مدت زمان کمتری گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-76

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند