فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

Tab P11 Pro Gen2 این بار با تغییرات عجیب

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 20 دی 1401

Tab P11 Pro Gen2 این بار با تغییرات عجیب

 

شرکت چینی لنوو سالیان درازی است که با فروش محصولات با کیفیت خود توانسته مشتریان وفاداری را جذب خود کند. این شرکت همچنین در تولید و عرضه تبلت‌های هوشمند ورود کرده و تا به اینجای کار توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. تبلت Tab P11 Pro Gen2 مدل جدیدی است، که به تازگی معرفی شده است.

 

تبلت Tab P11 Pro Gen2

تبلت Tab P11 Pro Gen2 را می‌توان ادامه راه تبلت‌های پرچم‌ دار لنوو دانست. نکته قابل توجه در مورد Gen2 این است که مقدار زیادی از بخش‌های آن بهبود پیدا کرده است، اما در برخی از قسمت‌های هیچ تفاوتی را نسبت به مدل قبلی شاهد نیستیم و یا در آن پسرفت کرده است.

 

Tab P11 Pro Gen2 این بار با تغییرات عجیب

 

پردازنده Tab P11 Pro Gen2

اولین تغییر چشم‌گیری که توجه ما را به خود جلب می‌کند، ارتقای پردازنده اصلی این دستگاه است. تراشه جدید که سریع‌تر عمل می‌کند، MediaTek Kompanio 1300T نام دارد که جایگزین Qualcomm Snapdragon 730G شده است. همچنین به لطف این پردازنده، صفحه نمایش نیز از سرعت بالاتری برای طراحی تصاویر بهره می‌برد و می‌تواند با نرخ نوسازی 120 هرتزی، تصاویر را نمایش کند. در قسمت ذخیره سازی نیز، این مدل نسبت به مدل قبلی پیشرفت داشته و شما می‌توانید تا 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت حافظه رم را هنگام خرید انتخاب کنید. اما یکی از تغییراتی که شاید زیاد خوشایند نباشد، تغییر جنس بدنه می‌باشد که در این مدل از پلاستیک فشرده به جای آلومینیوم استفاده شده است. همچینین حسگر اثرانگشت و دوربین فوق عریض در این تبلت چینی حذف شده است، ظرفیت باتری آن 400 میلی آمپر ساعت کاهش پیدا کرده و وضوح تصویر نیز مقداری کم شده است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-75

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند