فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳

یوسف هنرمند

دوشنبه, 01 اسفند 1401

بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳

 

امروزه بدون شک همه افراد پس از خرید موبایل یا تبلت به دنبال یک پاوربانک با کیفیت هستند تا بتوانند بدون حمل شارژر دستگاه خود را شارژ کنند. پاوربانک های مختلفی با ظرفیت های 2000، 5000 یا بیشتر در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به ظرفیت باتری دستگاه خود پاوربانک مورد نیاز خود را خریداری کنید. اما قبل از خرید باید سوالاتی داشته باشید که کدام برند بانک برق بهتر است؟ یا بهترین پاور بانک های موجود در بازار کدامند؟ و ... که در ادامه و در مقاله بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ به این موارد می پردازیم، پس همراه فروشگاه آریا باشید.

مهم ترین نکته برای خرید بهترین شارژر موبایل یا بهترین پاوربانک موجود در بازار، میزان باتری استفاده شده در آن است که بر حسب میلی آمپر ساعت اندازه گیری می شود. از این دستگاه برای شارژ باتری موبایل و تبلت نیز استفاده می شود، در صورت خرید پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، در واقع این پاوربانک می تواند تلفن های همراه با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را شارژ کند.

اگر برای مدت طولانی به پریز دسترسی ندارید و مدام در حال حرکت هستید، بهتر است یک پاوربانک با ظرفیت بالا استفاده کنید. پاوربانک های دارای ظرفیت بالا دارای ظرفیت بیشتری هستند و می توانند شارژ بیشتری را ذخیره کنند. جدا از این، وقتی پاوربانکی با ظرفیت بالاتر انتخاب می کنید، باید توجه داشته باشید که این به معنای افزایش سایز، وزن و قیمت خواهد بود. به عبارت دیگر پاوربانک هایی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و بیشتر بزرگ و سنگین هستند و نمی توان آنها را قابل حمل دانست. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به این مقاله بپردازیم.

 

پاوربانک روموس Romoss Sense 8P Plus

اگر با بهترین بازار پاوربانک آشنا هستید، احتمالا می دانید که برند روموس از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین برند پاوربانک موجود است. ظرفیت پاوربانک Romos Sense 8P+ با ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت بسیار مناسب است تا در سفر و یا خارج از منزل در مدت زمان معقولی به برق شهر نیاز نداشته باشید. این دستگاه دارای 3 درگاه خروجی است که یکی از آنها خروجی و ورودی می باشد. یعنی این پاوربانک را می توان با استفاده از سه نوع پورت شارژ کرد: پورت Lightning، 2 پورت Type-C و پورت Micro USB. در واقع این محصول می تواند سه دستگاه را همزمان شارژ کند اما در این حالت قابلیت شارژ سریع غیرفعال شده و این سه دستگاه با جریان معمولی شارژ می شوند. 

این پاوربانک با کیفیت بالا از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD برای نمایش میزان باتری و توان خروجی جریان است که مشابه مدل LED می باشد. از ویژگی های ایمنی این دستگاه می توان به حفاظت در برابر ولتاژ پایین، اتصال کوتاه، حفاظت دما، کنترل ولتاژ و حفاظت از خروجی و جریان اشاره کرد که به شما امکان شارژ ایمن دستگاه را می دهد. علاوه بر این، پاوربانک Sense 8P Plus از فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می کند. با توجه به ویژگی های کاربردی این محصول می توان گفت پاوربانک Sense 8P + بهترین بانک و بهترین شارژر با این قیمت می باشد که جزو مقاله بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ نز قرار گرفته است.

 

 

حتما بخوانید: بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون

 

پاوربانک Energizer PS20000 با پایه شارژ

پاور بانک PS20000 Energizer یکی از بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ است و برای استفاده عمومی مناسب است. همچنین افرادی که زیاد از پاور بانک ها استفاده می کنند می توانند این گزینه را در نظر بگیرند. این دستگاه شامل دو باتری پشتیبان (هر کدام با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت) و یک پایه است. شارژر پرتابل PS20000 شامل عملکردهایی مانند شارژ مطمئن و شارژ سریع پاوربانک با جریان 2.0 آمپر و بیشتر، امکان شارژ سریعتر موبایل با جریان 2.4 آمپر و مدیریت هوشمند شدت جریان خروجی می باشد.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل

 

پاور بانک شیائومی PLM07ZM 20000mAh

پاوربانک شیائومی PLM07ZM یکی دیگر از بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ است که یک پاوربانک خوب یا حتی ایده آل برای گروه های مختلف کاربران است. پاوربانک PLM07ZM دارای دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C است و می تواند سه دستگاه هوشمند را به طور همزمان شارژ کند. پورت های USB-A این پاوربانک می توانند به سرعت گوشی، تبلت و حتی لپ تاپ شما را با توان 45 وات شارژ کنند.در حال حاضر این محصول بهترین پاوربانک شیائومی موجود در بازار ایران می باشد.

پورت USB-C این دستگاه کارکرد مضاعف دارد و همچنین به عنوان ورودی برای شارژ پاوربانک استفاده می شود. لازم به ذکر است که پاوربانک PLM07ZM می تواند دستگاه هوشمند شما را با حداکثر توان ۴۵ وات شارژ کند و یکی از بهترین پاوربانک ها در این زمینه به حساب می آید. به یاد داشته باشید که اگرچه شیائومی از نظر بسیاری بهترین برند پاوربانک است، اما پاوربانک های شیائومی زیادی در بازار وجود دارند که جعلی هستند و کیفیت قابل قبولی ندارند. بنابراین، مطمئن شوید که پاوربانک های برند شیائومی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و در زمان خرید از اصل بودن آن ها مطمئن شوید.

 

 

پاوربانک روموس Romoss WSL10 

پاوربانک Romos WSL10 یکی دیگر از بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ است که ویژگی که آن را از سایر محصولات متمایز می کند، قابلیت شارژ بی سیم آن است. این دستگاه قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد و به همین دلیل پاوربانک خوب و کاربردی به حساب می آید. فرآیند شارژ به سادگی با قرار دادن دستگاه مورد نظر روی پاوربانک آغاز می شود (دستگاه دارای قابلیت شارژ بی سیم نیز می باشد). روش دیگر شارژ با کابل است که آن نیز به دو مدل تقسیم می شود. اولی با درگاه خروجی USB-A و دیگری با درگاه خروجی USB Type-C است. WSL10 دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی برای شارژ دستگاه ها و شارژ پاوربانک می باشد. در واقع اگر این پاوربانک را با یک شارژر 18 واتی شارژ کنید، در عرض 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. توان الکتریکی در بخش بی سیم برای گوشی های اندرویدی 10 وات و برای دستگاه های اپل 7.5 وات است.

 

 

حتما بخوانید: نگاهی به گلکسی s23 اولترا سامسونگ

 

 پاوربانک RAVpower RP-PB172 20000mAh   

راو پاور یکی از بزرگترین برند های پاوربانک است که محصولاتی بادوام و قدرتمند تولید می کند. پاوربانک RP-PB172 یکی از آن پاوربانک ها است که جزو بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳  است که دارای دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C به عنوان خروجی است که هر کدام از فناوری‌ های شارژ سریع iSmart، PD و 3.0 QC استفاده می‌ کنند. از این رو پاوربانک مشخص شده یکی از بهترین پاوربانک های مجهز به فناوری شارژ سریع محسوب می شود. مجموع جریان خروجی این شارژ 3.0 آمپر است.

توجه داشته باشید که برند RavPower با ایجاد مدل های مختلف موبایل از شعار ایجاد بهترین شارژرها با بالاترین کیفیت و کیفیت شارژ پیروی می کند و تلاش های موفقیت آمیز برای رسیدن به این هدف در مدل های ارائه شده توسط این شرکت به وضوح قابل مشاهده است. برای ورودی ها، پاور بانک دارای یک پورت micro USB و یک پورت لایتنینگ است که دستگاه ها را با توان 15 وات شارژ می کند. با توجه به امکانات فراوان پاوربانک RP-PB172، این محصول یکی از بهترین پاوربانک های 20000 میلی آمپری موجود در ایران و بهترین پاوربانک سال 2021 می باشد.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

 

پاور بانک شیائومی PLM06ZM 20000mAh

شیائومی اکنون با گوشی های جذاب و مقرون به صرفه خود به یکی از برندهای محبوب دنیای فناوری تبدیل شده است و در زمینه های فناوری قدم گذاشته است. پاوربانک PLM06ZM این شرکت دارای دو خروجی USB-A است که از Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند و می تواند گوشی شما را با جریان حداکثر 2.4 آمپر و حداکثر توان 24 وات شارژ کند. این پاوربانک شیائومی توسط یک پورت micro USB با حداکثر ولتاژ 9 ولت و حداکثر جریان 2.0 آمپر شارژ می شود. از دیگر ویژگی های پاوربانک شیائومی PLM06ZM، می توانید در مورد تنظیم هوشمند خروجی (Fit Charge) و حالت شارژ کم مصرف (Low Power) برای شارژ ساعت هوشمند صحبت کنید. به یاد داشته باشید که یک پاوربانک خوب و باکیفیت باید از پروتکل های حفاظتی کامل پشتیبانی کند تا در صورت بروز مشکل، روی کار و عملکرد مستمر آن حساب کنید.

 

 

پاور بانک شیائومی Redmi PB200LZM 

در این بازه قیمتی یکی از پاورهای شیائومی را به عنوان بهترین منبع تغذیه بازار به شما پیشنهاد می کنیم. پاوربانک Redmi PB200LZM دارای دو خروجی USB-A است که دستگاه های الکترونیکی شما را با جریان 2.4 آمپر و 3 آمپر شارژ می کند. این پاوربانک دارای دو ورودی microUSB و USB-C می باشد که هر دو با 2.1 آمپر و ولتاژ 5 ولت پاوربانک را شارژ می کنند. توجه داشته باشید که این پاوربانک از فناوری هایی مانند Fit Charge 2.0 و Multi Protect پشتیبانی می کند و ضد آب است.

توجه داشته باشید که پاور بانک Tesco TP 879L 20000mAh و Energizer UE20032 20000mAh پاوربانک باکیفیت و کاربردی در این رنج قیمتی هستند. همچنین متاسفانه نسخه های تقلبی زیادی از پاوربانک های شیائومی در بازار ایران وجود دارد، پس حتما این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه آریا یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید پاوربانک می باشد که می توانید با خیالی راحت خریدتان را انجام دهید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-103

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند