فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

یوسف هنرمند

شنبه, 22 بهمن 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

 

امروزه بسیاری از افراد از ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند به عنوان یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارها برای نظارت و مدیریت فعالیت های ورزشی و سلامتی خود استفاده می کنند و اعلان ها و پیامک های شخصی خود را از دست نمی دهند و در این مقاله با توجه به نیاز شما کاربران تصمیم گرفته ایم تا به راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی بپردازیم. هواوی یکی از برندهای بسیار خوب است که ساعت های هوشمند بسیار مناسب طراحی و تولید می کند.

همانطور که احتمالا می دانید گجت های پوشیدنی به طور کلی به دو دسته ساعت های هوشمند و مچ بند های هوشمند تقسیم می شوند که دسته اول شباهت زیادی به ساعت های معمولی دارد. یکی از برندها و شرکت های مورد اعتماد تولید کننده ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی در دنیا، شرکت قدرتمند هواوی است که توانسته ساعت های هوشمند بسیار جذابی را در بازار جهانی معرفی کند. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی بپردازیم

 

نکات مهم در هنگام خرید ساعت هوشمند

مانند هر محصول دیگری، ساعت‌ ها و دستبند های هوشمند نیز دارای مدل‌ های اورجینال و تقلبی هستند که در هنگام خرید باید حواستان را جمع کنید تا یک محصول خوب و اورجینال خریداری کنید. در حالی که این محصولات ارزان‌ تر هستند، ویژگی‌ های کمتری نسبت به نسخه اصلی ارائه می‌ دهند و کیفیت ساخت بسیار پایین‌ تری دارند و تمام پارامترهای آن ها ممکن است دقیق نباشد. بهتر است در زمان خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریدتان را انجام دهید تا خیالتان راحت باشد.

ساعت های هوشمند دارای برندها و مدل های مختلفی می باشند که قبل از خرید باید یکی از این برندها را انتخاب کنید و مدل مورد نظر که برای گوشی تان مناسب باشد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برند سازنده ساعت هوشمند بسیار مهم است و بهتر است برند سازنده ساعت هوشمند با برند گوشی موبایلی که از آن استفاده می کنید یکی باشد تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی از ساعت هوشمند و تمامی قابلیت هایش استفاده کنید.

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

در ادامه راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی به ساعت های هوشمند ساخت شیائومی می پردازیم و بهترین ساعت های هوشمند این برند چینی خفن را خدمتتان معرفی می کنیم، پس تا آخر این بخش همراه فروشگاه آریا باشید.

 

ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 Pro

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید کارت گرافیک دست دوم

 

Huawei Watch GT 3 Pro یکی از بهترین ساعت های هوشمند در راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی می باشد که با بدنه تیتانیومی و سرامیکی و شیشه یاقوت کبود یکی از جذاب ترین ساعت های هوشمند است. این ساعت در دو نسخه 43 و 46 میلی متری و با گواهی IP68 تا عمق 30 متری آب عرضه شده است. Huawei Watch GT 3 Pro با یک سنسور GPS واقعی، شارژ عالی و پایش ضربان قلب ECG یک ردیاب عالی برای سلامتی و ورزش است. این مدل می تواند بیش از 100 فعالیت ورزشی، نظارت بر خواب و اشباع اکسیژن خون (SpO2) را ردیابی کند. داده های مربوط به ورزش، چربی سوزی و کالری مصرفی را می توان در قالب نمودارهای جالبی در اپلیکیشن هواوی مشاهده کرد.

حسگرهای شتاب‌ سنج، ژیروسکوپ، قطب‌ نما، فشار سنج و دماسنج برای کارآمدتر کردن آن تعبیه شده‌ اند که بسیار کارآمد هستند. Huawei Watch GT3 Pro از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند و در استفاده معمولی می توان آن را تا 7 روز به شارژ نزد. اگر به شدت از GPS استفاده کنیم، شارژ آن تا 4 روز کاهش پیدا می کند که باز هم خوب است. اگر مدل 46 میلی متری را بخرید به دلیل باتری بزرگ آن 2 هفته دوام می آورد که بسیار عالی است و می تواند نیازهای شما را به خوبی رفع کند.

 

ساعت هوشمند هواوی مدل GT 2 Pro

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

 

همانطور که در تصویر این مدل از بهترین ساعت هوشمند هواوی مشاهده می کنید، این ساعت هوشمند یکی از گران ترین ساعت های هوشمند هواوی است که در راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی فروشگاه آریا نیز قرار گرفته است. اگر به دنبل بهترین ساعت هوشمند از برندها هواوی هستید، این ساعت هوشمند یکی از بهترین ساعت های هوشمند این برند است و حتما این مدل ساعت هوشمند را دیده اید. درست پس از معرفی و عرضه سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و رابط کاربری EMUI 11، در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان و برنامه نویسان این شرکت در روز پنجشنبه 10 سپتامبر 2020، شرکت قدرتمند هوآوی جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد که اکثر نیازهای شما کاربران عزیز را به خوبی رفع می کند.

در واقع این ساعت هوشمند هواوی، نسخه به روز ساعت هوشمند GT 2 است که در معرض دید عموم قرار گرفت و وارد بازار شد; به همین دلیل طراحان این ساعت هوشمند تصمیم گرفتند تا این محصول را ساعت هوشمند Huawei GT 2 Pro بنامند. این ساعت هوشمند نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های بسیار خوبی داشته است و توانسته نیازهای کاربران را به خوبی رفع کند.

 

ساعت هوشمند هواوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون

 

شاید در نگاه اول حتی ندانید که این مدل یک ساعت هوشمند است! هواوی تصمیم گرفته آن را به گونه ای طراحی کند که در عین هوشمندی، تمام عناصر سنتی ساعت را نیز همانطور که در عکس ساعت مشاهده می شود حفظ کند، بنابراین تمام عقربه ها و نشانگرها روی ساعت قرار دارند. این ساعت برای سالن های بدنسازی طراحی شده و برای انواع ورزش ها طراحی شده است. این ساعت دارای سنسور ضربان قلب، سنسور گام شمار و سنسورهای بسیار خوب دیگر است.

از سوی دیگر، از نظر ظاهری، این مدل از بهترین ساعت های هوشمند به گونه ای است که در دو رنگ آبی و نارنجی طراحی شده اند که بسیار جذاب هستند. از طرفی این مدل از بهترین ساعت های هوشمند می توانند نیازهای شما را به خوبی رفع کنند. WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm یکی از ساعت های هوشمند مردانه و زنانه است که ظاهر بسیار شیکی دارد و می تواند تیپ شما را دگرگون کند. همچنین می توانید خیلی ساده به گوشی هوشمند هواوی خود متصل کنید و از آن لذت ببرید.
 ساعت هوشمند 46 میلی متری Huawei WATCH GT 2 LTN-B19 یک محصول دیجیتال خوب با صفحه نمایش 1.39 اینچی است که در سال 2019 با سیستم عامل هواوی و پلتفرم اختصاصی هواوی وارد بازار جهانی شد. این محصول دارای بدنه سرامیکی و فریم آلومینیومی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این مدل ساعت هوشمند هواوی قابلیت GPS داخلی است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند از GPS برای کارهایی مانند ضبط پیاده روی و تمرینات بدون استفاده از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

 

ساعت هوشمند هواوی مدل Steel Case with Steel Link Bracelet

 

 

حتما بخوانید: نکات مهم هنگام خرید ساعت هوشمند


ساعت هوشمند Steel Case with Steel Link Bracelet هوآوی یکی از پرطرفدارترین مدل های ارائه شده است که شباهت زیادی به ساعت های استیلی کلاسیک دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد وقتی این ساعت را در دست می گیرند، حس بسیار بسیار خوبی دریافت می کنند. زمانی که این ساعت را به دست خود ببندید تازه متوجه خواهید شد که چه کیفیتی دارد و چقدر حس خوبی می تواند به کاربر بدهد. این ساعت شکیل دارای طراحی عالی بوده و بسیار مقاوم است.

تنوع بسیار زیاد این سری از بهترین ساعت های هوشمند هواوی به کاربران و خریداران و دوستداران گجت های پوشیدنی این امکان را می دهد تا از ساعت های هوشمند زیبا با کیفیت و دوام بالا لذت ببرند. علاوه بر این، قوی ترین ماده در بدنه این ساعت هوشمند استفاده شده است که، یاقوت کبود مصنوعی معروف به توپاز نام دارد، این ساعت را از هرگونه خط و خش احتمالی و ضربه های شدید محافظت شده است.

این تنوع فوق العاده از ساعت های هوشمند هوآوی، کاربران و خریداران و همچنین علاقه مندان به گجت های پوشیدنی را قادر می سازد تا به راحتی از ساعت های هوشمند زیبا با کیفیت و طول عمر بالا استفاده کنند. در عین حال جنس بدنه این ساعت هوشمند بسیار مستحکم بوده و همچنین یاقوت کبود استفاده شده در این ساعت را در برابر هرگونه خط و خش و ضربه سخت محافظت می کند. علاوه بر این، این نسخه از ساعت هوشمند هواوی، دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی دایره ای و تراکم پیکسلی 286 پیکسل در هر اینچ است که با تمامی سیستم های نرم افزاری و سیستم عامل های محبوب موبایل مانند اندروید سازگاری دارد. همچنین می توانید این ساعت را با گوشی های اپل نیز ست کنید و از آن لذت ببرید.

 

ساعت هوشمند هواوی مدل فیت ۲

 

 

برخلاف مدل هایی که تاکنون پیشنهاد داده ایم، Watch Fit 2 طراحی مربعی دارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است. این ساعت مجهز به صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با وضوح 336 در 480 پیکسل است و از سیستم عامل HarmonyOS 2.1 بهره می برد. رابط کاربری این مدل ساعت هوشمند هواوی بسیار روان و سریع است می توانید نیازهای شما را به خوبی رفع کند. طبق تجربه کاربری که داشتیم، می توانید خیلی ساده از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

Huawei Watch Fit 2 با GPS داخلی قادر است 97 ورزش مختلف را ردیابی کند و تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به مانیتورینگ خواب، سنسور ضربان قلب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و اسپیکر اشاره کرد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-94

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند