فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون

یوسف هنرمند

یکشنبه, 30 بهمن 1401

بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون

 

گوشی های هوشمند را می توان یکی از محبوب ترین دستگاه های امروزی دانست. دستگاهی که کاربردهای فراوانی دارد و به همراه همیشگی طیف وسیعی از کاربران تبدیل شده است. شاید این موضوع باعث شده تا شرکت ها محصولات را با قیمت های متفاوتی با توجه به تقاضای کاربران به بازار عرضه کنند. در مقاله بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون می خواهیم بهترین مدل های بازار را به شما معرفی کنیم، پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

در سال‌ های اخیر، ما شاهد تمرکز تولید کنندگان بر روی ویژگی‌ های محبوب مانند نمایشگر یا دوربین سلفی بوده‌ ایم و محصولاتی با ارزش خرید بالا ارائه می‌ کنند. در مطلبی که پیش روی شماست می خواهیم به بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون بپردازیم و بهترین مدل ها را در این بازه قیمتی معرفی کنیم. در این مقاله بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون به سراغ بهترین محصولات در این رنج می رویم. پس تا آخر این مقاله همراه آریا باش تتا بهترین گوشی ها تا ۴ میلیون تومان را بشناسید و بتوانید خریدی امن و خوبی را تجربه کنید.

 

گوشی موبایل نوکیا C21

نوکیا یکی از برندهای خوب و عالی تلفن همراه در لیست بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.52 اینچی LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل استفاده می کند. یکی از ویژگی های جذاب Nokia C21 این است که با نسخه اندروید گو عرضه می شود، بنابراین سیستم عامل آن روی سخت افزار نه چندان قدرتمند این گوشی بسیار خوب عمل می کند. این گوشی از پردازنده هشت هسته ای بهره می برد و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. 

 

 

حتما بخوانید: نگاهی به گلکسی s23 اولترا سامسونگ

 

البته می توانید نوکیا C21 را با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم خریداری کنید. این گوشی هوشمند تنها یک دوربین پشتی با سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است. یک باتری 3000 میلی آمپری برای نوکیا C21 استفاده شده است که می تواند نیازهای شما را رفع کند. برای خرید این گوشی موبایل می توانید با قیمتی بسیار مناسب، آن را از فروشگاه آریا خریداری کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04e

یکی از جدیدترین مدل های مقرون به صرفه سامسونگ A04s است که تنها چند ماهی است که وارد بازار شده است و جزو بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون نیز می باشد. این گوشی 188 گرمی طراحی ساده و آشنایی دارد و در قاب پشتی آن که از پلاستیک ساخته شده است، می توان دو لنز دوربین را در طرح دایره ای مشاهده کرد. دوربین اصلی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است، در حالی که دوربین میدانی از سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. تکمیل بخش یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و این گوشی ارزان قیمت فاقد لنز فوق عریض است.

در قاب جلویی گوشی یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD PLS قرار دارد که حدود 82 درصد از فضای جلو را اشغال می کند و از وضوح 1600 در 720 استفاده می کند. نتیجه رزولوشن 270 ppi و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. همانطور که انتظار میرفت. از نظر سخت افزاری، کره ای ها چیپست 12 نانومتری Helio P35 را انتخاب کرده اند، تراشه ای که کم و بیش قدرتی برابر با Exynos 850 دارد و به راحتی از پس کارهای روزمره بر می آید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 از دیگر ویژگی های این گلکسی است.

 

گوشی موبایل شیائومی ردمی 9A

اگر می خواهید گوشی شیائومی با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید، قطعا Redmi 9A می تواند بهترین انتخاب پیش روی شما باشد که حتی جزو بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون نیز است. این محصول دارای یک دوربین تکی با سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در دوربین سلفی است که در بریدگی پایین نمایشگر قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچی است و از فناوری IPS LCD بهره می برد. رزولوشن HD+ برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده که 269 پیکسل در هر اینچ را به ما می دهد

 

 

حتما بخوانید: خاص ترین لوازم جانبی موبایل

 

گوشی موبایل Redmi 9A قدرت لازم را از تراشه 12 نانومتری MediaTek Helio G25 دریافت می کند. این تراشه قدرت کافی برای کارهای روزمره دارد اما برای بازی های سنگین نمی توان روی آن حساب کرد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از دیگر ویژگی های مهم این محصول شیائومی می توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 (نسخه اولیه) اشاره کرد که آن را در این رنج قیمتی بسیار جذاب می کند. همچنین شما کاربران عزیز می توانید این محصول را از فروشگاه آریا با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03 Core

این گوشی یکی از ارزان ترین گوشی های برند کره ای سامسونگ است که جزو بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون نیز می باشد. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و سازنده کره ای از پنل 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح HD+ و تراکم 270 پیکسل برای این گوشی استفاده کرده است. این پنل حدود 82 درصد از فضای جلو را اشغال می کند و حاشیه های مناسبی برای گوشی هایی با این قیمت دارد.

در بخش سخت افزار سامسونگ از تراشه Unisoc SC9863A استفاده کرده است که قدرت چندانی ندارد و باید از آن انتظارات کمی داشت. در مورد دوربین، سازنده کره ای یک سنسور 8 مگاپیکسلی مناسب برای A03 Core پیدا کرده و از فوکوس خودکار برای آن استفاده کرده است. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است و در بریدگی بالای صفحه نمایش یک قطره چشم دیده می شود. انرژی لازم برای این کهکشان توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین می شود. پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و اندروید 11 GO Edition از دیگر ویژگی های کلیدی این گلکسی سامسونگ است.

 

گوشی موبایل شیائومی ردمی A1 Plus

گوشی Redmi A1 Plus یکی از ارزان ترین گوشی های شرکت ردمی است که مشخصات قابل قبولی دارد. ابعاد این گوشی 164.9 x 76.8 x 9.1 میلی متر و وزن 192 گرم است و برای این محصول از صفحه نمایش LCD 6.52 اینچی استفاده شده و وضوح تصویر آن به 720 در 1600 پیکسل می رسد. گوشی Redmi A1 Plus با نسخه اندروید 12 Go و از رابط کاربری MIUI 12 به بازار عرضه شده است.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت پک هند، چین و گلوبال

 

این گوشی از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و در صورت نیاز به حافظه داخلی بیشتر می توانید از آن استفاده کنید. باتری 5000 میلی آمپری این محصول را برای یک روز کاری مناسب کرده است. این گوشی ردمی همچنین از حسگر تشخیص اثر انگشت استفاده می کند که با دکمه پاور جفت می شود.

 

گوشی موبایل آنر مدل X5

اخیراً برندهای زیادی گوشی‌ های هوشمند ارزان قیمت را در بازار عرضه می‌ کنند و افرادی را هدف قرار می‌ دهند که قیمت برایشان حرف اول را می‌ زند. همچنین قصد داریم به بررسی یکی از موبایل های پریمیوم در بازه قیمتی 2 تا 3 میلیون بپردازیم. Honor X5 یکی از محصولات این شرکت است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT LCD با وضوح HD و قابلیت 16 میلیون رنگ می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی موبایل جزو بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون بوده و قیمت مناسبی دارد و می توانید آن را از فروشگاه آریا تهیه کنید.

همچنین این گوشی از تراشه هلیو G25 مدیاتک بهره می برد. 32 گیگابایت حافظه به همراه 2 گیگابایت رم یکی از ظرفیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی است. در قسمت دوربین، Honor X5 به ماژول دوربین دوگانه 8 و 0.8 مگاپیکسلی مجهز شده که دارای فناوری فوکوس خودکار نیز می باشد. حسگر اثرانگشت عقب، باتری 5000 میلی آمپری، حسگر مجاورت و شتاب سنج از دیگر ویژگی های گوشی Honor X5 است که می توان به آن اشاره کرد.

 

گوشی موبایل ویکو T10

ویکو یک برند فرانسوی و ایرانی نوظهور است که هدف آن تولید گوشی های مقرون به صرفه و عالی است که جزو بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون نیز می باشد. ویکو تی 10 یکی از گوشی هایی است که در صورت تمایل به خرید گوشی موبایل در بازه ۳ تا ۴ میلیون می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این گوشی از صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ بهره می برد.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت رام چین و گلوبال

 

از دیگر ویژگی های صفحه نمایش Wiko T10 می توان به 270 پیکسل در هر اینچ، پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ و امکان دریافت 10 لمس همزمان اشاره کرد. در قلب این گوشی تراشه Helio A22 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8300 قرار دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 11 از جمله ویژگی هایی است که ویکو تی 10 را به یک گوشی بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Realme C11

یکی دیگر از گوشی های موجود در لیست ما، شیائومی ریلمی C11 است که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار است. این گوشی مجهز به پنل 6.5 اینچی IPS LCD با روشنایی 400 نیت است. Realme C11 همچنین از تراشه Unisoc SC9863A (28 نانومتری) استفاده می کند که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. به لطف ویژگی هایی مانند دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت، می تواند در بین گوشی های مقرون به صرفه با ارزش خرید بالا قرار گیرد. به طور کلی، می‌ توانید Xiaomi Realme C11 را با بهترین قیمت از Calatik خریداری کنید.
 

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-102

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند