فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جهت اطلاع از تاریخ ارسال سفارشات اسفند کلیک کنید

بهترین گوشی سامسونگ

یوسف هنرمند

دوشنبه, 26 اردیبهشت 1401

بهترین گوشی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ

شرکت سامسونگ سال‌هاست که در زمینه گوشی‌های هوشمند، فعالت پررنگی دارد. همچنین این شرکت دارای محصولات بسیاری برای خریداری می‌باشد اما اکثر افراد برای خرید گوشی مناسب خود، سردرگم هستند. شرکت سامسونگ دارای سری گوشی‌های مختلفی می‌باشد که هر کدام از این سری‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند. از سری M گرفته تا سری S، همواره سعی داشته‌اند تا در طول این سال‌ها، خریداران و کاربران خود را جذب کنند.

از سری‌های محبوب شرکت سامسونگ می‌توان به سری M، A و S اشاره کرد. گوشی‌های سری M سعی داشته‌اند تا با ویژگی‌های خود نسبت به قیمت، خریداران با بودجه محدود را مورد هدف قرار دهند. این سری گوشی، جزو سری‌های اقتصادی این شرکت به حساب می‌آید که نمی‌توان از گوشی‌های این سری انتظار بالایی داشت و بیشتر مخصوص استفاده روزمره است.

در سری گوشی‌های A شاهد مشخصات متوسط و خوبی بوده‌ایم. این سری گوشی جزو گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آید و خریدارانی را هدف قرار داده که قصد تهیه گوشی خوب با قیمت مناسب را دارند تا بتوانند تمامی کارهای مورد نیاز خود را از قبیل انجام بازی‌های ویدئویی انجام دهند.

از طرفی دیگر سری S شرکت سامسونگ، قدرتمند وارد شده و گوشی‌های این سری دارای مشخصات بسیار خوب همراه با کیفیت بالا می‌باشند. این سری جزوی از گوشی‌های بالارده بازار به حساب می‌آیند که سعی کرده تا خریدارانی را مورد هدف قرار دهد که انتظارات بالایی داشته‌اند و قصد هزینه بالایی نیز دارند. این سری از گوشی توانایی بسیار خوبی دارند و می‌توانند اکثر کارهای مورد نیاز کاربران خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و قدرت خود را در انجام بازی‌های ویدئویی با حداکثر تنظیمات گرافیکی به رخ بکشند.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی‌ها در هر سری را برای شما معرفی کنیم. با خواندن این مقاله شما متوجه نیازهای خود خواهید شد و تصمیم گیری برایتان ساده‌تر خواهد شد.

 

Galaxy S22 Ultra

در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ، Galaxy S22 Ultra می‌باشد که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی است که توانسته این گوشی را از دیگر محصولات موجود در بازار متفاوت سازد. همچنین Galaxy S22 Ultra امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار شما خواهد گذاشت. سامسونگ برای جلب توجه بیشتر، دست به استفاده از قلم S-pen زده است. جدا از تمامی این موضوعات، این گوشی دارای طراحی زیبایی است که می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. کیفیت ساخت بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول نسبت به رقبا می‌باشد. دوربین قدرتمند این گوشی باعث شده تا ثبت تصاویر باکیفیت دیگر کار چندان سختی نباشد و به راحتی امکان پذیر باشد. دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا، هم‌اکنون جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید.

 

بهترین-موبایل-سامسونگ

 

سخت افزار قدرتمند این محصول باعث شده تا انجام بازی‌های ویدئویی، ساده‌تر از آن چه که تصورش را می‌کنید باشد. می‌توان با جرات گفت در بخش سخت افزار شاهد به رخ کشیدن بالای قدرت این گوشی هستیم. اجرای بازی‌های ویدئویی جدید و سنگین، آن هم با بالاترین تنظیمات سخت افزاری و نرخ فریم بالا باعث شده تا ارزش خرید این محصول بیش از پیش افزایش یابد. همچنین در بخش نمایشگر نیز این گوشی عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌تواند شما را غرق در تماشای ویدئو و انجام بازی‌های ویدئویی کند. رنگ‌ها در این صفحه نمایش به بهترین حالت ممکن به نمایش در می‌آیند و می‌توانند فرد را مجذوب خود کند.

خرید گوشی s22 ultra

Galaxy S22 Plus

این گوشی را می‌توان پس از گلکسی S22 اولترا بهترین گوشی موبایل سامسونگ دانست. طراحی ساده و جذاب این گوشی، می‌تواند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. کیفیت ساخت بالای این محصول باعث شده تا با در دست گرفتن آن، احساس بسیار خوبی داشته باشید و به هیچ عنوان احساس بی‌کیفیتی به شما دست ندهد. گوشی Galaxy S22 Plus دارای دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی می‌باشد که باعث شده تا از لحاظ ثبت تصاویر باکیفیت خیال راحتی داشته باشیم. این گوشی دارای نمایشگر 6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X است. اما بخشی که در نمایشگر این محصول بیش‌تر از دیگر مشخصات آن جلب توجه می‌کند، استفاده از نرخ تازه سازی 120 هرتز می‌باشد که باعث شده تا کار با رابط کاربری، انجام بازی‌های ویدئویی و تماشای ویدئو، بیش از پیش لذت بخش باشد و حرکات صفحه نمایش روان و نرم‌تر به نظر برسد.

ویژگی تازه سازی 120 هرتز در کنار سخت افزار قدرتمند این محصول باعث شده تا انجام بازی‌های ویدئویی، بیشتر از دیگر محصولات سامسونگ جذاب باشد. در حال حاضر این گوشی را می‌توان یکی از بهترین محصولات شرکت سامسونگ برای انجام بازی‌های ویدئویی معرفی کرد. تراشه قدرتمند اگزینوس 2200 بسیار قدرتمند بوده و این گوشی را به یکی از محصولات جذاب از لحاظ سخت افزار بدل کرده است.

خرید گوشی s22plus

Galaxy Z Fold 3

سری Z گوشی‌های سامسونگ، دارای طراحی متفاوتی نسبت به دیگر گوشی‌ها می باشد. این سری معمولا گوشی‌هایی با دو صفحه نمایش دارد که هر کدام از گوشی‌های این سری دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی می‌باشند. Galaxy Z Fold 3 را می‌توان یکی از بهترین گوشی سامسونگ در این سری دانست که در اکثر بخش‌ها بسیار خوب عمل کرده است. نسخه‌های قبلی این سری، دارای مشکلاتی بودند که شاهد برطرف کردن آن‌ها از سوی شرکت سامسونگ هستیم.

از مشخصات این گوشی می‌توان به اندازه آن اشاره کرد که در حالت بسته شاهد مدل 6.2 اینچی و در حالت باز شاهد یک تبلت 7.6 اینچی هستیم. در حالت بسته شاهد یک گوشی و در حالت باز شاهد یک تبلت خواهید بود. در بخش طراحی سامسونگ تصمیم گرفته تا از تراشه اگزینوس استفاده نکند و به جای آن از Snapdragon 888 5G استفاده کند که توانایی بالایی دارد و می‌تواند بازی‌های سنگین و جدید را به آسانی به اجرا در آورد.

این محصول دارای ویژگی‌ها و معایب مختلفی می‌باشد که خلاصه‌ آن را سعی داریم برایتان شرح دهیم. از نقاط مثبت این محصول می‌توان به گواهی IPX8، دوام بالای نمایشگر منعطف این محصول اشاره کرد. نمایشگر این گوشی عملکرد بسیار جذابی دارد و همراه شده با نرخ تازه سازی 120 هرتز می‌باشد که در هر دو نمایشگر، این قابلیت وجود دارد. پشتیبانی از قلم نیز برای بسیاری از افراد کاربردی بوده و می‌توانند از آن نهایت بهره را ببرند. دوربین‌های این گوشی نیز جزوی از ویژگی‌های آن به حساب می‌آید چرا که توانایی بالایی در به ثبت رساندن تصاویر در شب و روز دارند. از معایب این محصول نیز می‌توان به شارژدهی نه چندان مناسب و قیمت بالا اشاره کرد.

خرید گوشی z fold 3

 

گوشی های سامسونگ

 

Galaxy M32

همان طور که اطلاع دارید، گوشی‌های سری M، دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشند. جدا از دیگر ویژگی‌های این سری، سری M همواره به باتری‌های حجیم مشهور است و شارژدهی Galaxy M32 یکی از بهترین عملکردها را نسبت به رقبا داشته است. البته که لازم به ذکر است که گلکسی M32 دارای باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی نسخه گلوبال و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نسخه هند است. از طرفی دیگر نمایشگر 6.4 اینچی همراه شده با نرخ تازه سازی 90 هرتز که باعث شده تا این گوشی بیش از پیش جذاب به نظر برسد. دوربین چهارگانه قدرتمند این محصول نیز بسیار خوب عمل می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده سازد. از نقاط ضعف این محصول می‌توان به عملکرد ضعیف اسپیکر و سرعت شارژ پایین اشاره کرد.

خرید گوشی M32

Galaxy M52 5G

یکی از گوشی‌های جذاب از لحاظ طراحی که شباهت نسبتا بالایی با دیگر پرچم‌داران شرکت شیائومی دارد، گلکسی M52 5G است که همراه با ویژگی‌های مختلفی روانه بازار شده و توانسته توجه بسیاری از افراد را با ویژگی‌های خود نسبت به برچسب قیمتی خود جلب کند. طراحی این گوشی جذاب بوده و از طرفی دیگر، شاهد کیفیت ساخت خوبی نیز هستیم که باعث شده تا با در دست گرفتن این گوشی احساس بدی به شما دست ندهد. در بخش دوربین نیز این گوشی بسیار خوب عمل کرده و می‌تواند تصاویر با شفافیت و کیفیت بالایی را به ثبت برساند. دوربین M52 مجهز شده به لنز اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی می‌باشد.

در بخش نمایشگر نیز شاهد دست و دلبازی سامسونگ هستیم و سامسونگ بسیار خوب عمل کرده و شاهد استفاده از پنل +Super AMOLED می‌باشیم. در بخش باتری نیز M52 عملکرد بسیار خوبی داشته و مجهز شده به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که باعث شده تا شاهد شارژدهی بالایی حدود یک روز تا یک روز و نیم باشیم. سخت افزار این گوشی چندان قدرتمند نبوده، البته که این موضوع کاملا طبیعی و طبق انتظارات بود چرا که با یک گوشی ارزان قیمت طرف هستیم و نمی‌توان انتظار بالاتری از آن داشت.

Galaxy F52 5G

گلکسی F52 5G یکی از بهترین گوشی سامسونگ از نظر قیمتی و مشخصات می‌باشد که در سال 2021 عرضه شد و دارای ویژگی‌های مختلفی است. اولین ویژگی که بسیاری از افراد را مجذوب خود می‌کند، پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G است. در بخش نمایشگر سامسونگ بسیار خوب عمل کرده و شاهد رزولوشن +Full HD و نمایشگر 6.6 اینچی هستیم. جدا از موارد ذکر شده، نرخ تازه سازی 120 هرتز باعث شده تا بیش از پیش کار با رابط کاربری و انجام بازی‌های ویدئویی روان و جذاب به‌نظر برسد. دوربین 64 مگاپیکسلی در کنار قیمت مناسب این محصول، جذابیت و ارزش خرید آن را بالاتر برده و باعث شده تا این گوشی جزوی از بهترین گوشی‌های این سری باشد.

 

گوشی مویایل سامسونگ

 

Galaxy A52s

اگر قصد خرید گوشی را داشته باشید، با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که اکثر مردمان کشورمان، از گوشی‌های شیائومی، هوآوی و سامسونگ بسیار استقبال می‌کنند. اکثر افرادی که به سمت خرید گوشی‌های سامسونگ می‌روند، تعریف و تمجیدهای بسیار زیادی از سری A سامسونگ می‌کنند. یکی از گوشی‌هایی که در داخل کشورمان هواداران پر و پا قرص بسیار زیادی دارد، A52s می‌باشد علاوه بر طراحی بسیار جذاب که بیشتر در گوشی‌های پرچمدار دیده‌ایم، دارای مشخصاتی بسیار خوب نیز می‌باشد که ارزش آن را بیش از پیش افزایش داده است. این گوشی در سال 2021 عرضه شد و توانست طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش 120 هرتزی همراه با روشنایی بالا اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای پشتیبانی از 5G است که باعث شده تا افرادی که قصد تعویض گوشی خود را تا چند سال ندارند، استقبال خوبی از آن کنند. طراحی زیبا و در حد پرچم داران، این گوشی را از دیگر رقبای خود متفاوت ساخته است. شارژدهی بسیار خوب از دیگر نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید که توانایی شارژدهی از یک روز تا یک روز و نیم را دارد. پیش‌تر در رابطه با مزایای این گوشی توضیحاتی کلی ارائه شد و در حال حاضر قصد داریم تا برخی از نکات منفی این گوشی را نام ببریم. از نکات منفی این گوشی می‌توان به تراشه ضعیف‌تر نسبت به رقبا و در عین حال قیمت بالا اشاره کرد. این محصول در حال حاضر، برچسب قیمتی بالایی در حد گوشی‌های بالارده اقتصادی دارد.

Galaxy A33 5G

Galaxy A33 5G جزوی از بهترین گوشی‌هایی است که از استقبال بالایی برخوردار شد. این گوشی با مشخصات جذاب خود توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. احتمالا اولین موردی که می‌تواند توجه خریداران را به خود جلب کند، پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G می‌باشد. کیفیت ساخت این محصول بالا بوده و با در دست گرفتن آن احساس گوشی بالارده به شما دست خواهد داد. در بخش طراحی، این گوشی نیز مانند گوشی‌های پرچم‌دار به نظر می‌رسد و طراحی جذابی را به خود گرفته است. در بخش دوربین Galaxy A33 5G بسیار خوب عمل کرده و در حد و حدود رقبای خود توانایی از خود نشان داده است.

در قاب پشتی شاهد دوربین‌های سه گانه هستیم که در ماژول مستطیلی قرار گرفته‌اند و برآمدگی آن به ثبت تصاویر باکیفیت کمک خواهد کرد. نمایشگر سوپر امولد این گوشی نیز کار با آن را بیش از پیش افزایش داده و اگر بگوییم با یک گوشی همراه با نمایشگر بسیار خوب طرف هستیم، اغراق نبوده و واقعا همین طور است. در بخش باتری این گوشی دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر می‌باشد که باعث شده از یک روز تا یک روز و نیم بدون نیاز به شارژ بتوانید با آن کار یا بازی کنید. می‌توان باجرات گفت که بزرگترین نقطه قوت این گوشی، قلب تپنده آن یعنی تراشه قدرتمند اگزینوس 1280 است که عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر قصد خرید گوشی با مشخصات جذاب در اکثر زمینه‌ها را دارید، گلکسی A33 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که قیمت گوشی مناسبی نیز دارد.

 

مویایل سامسونگ

 

Galaxy A73 5G

Galaxy A73 5G یکی از بهترین گوشی های سامسونگ حال حاضر شرکت سامسونگ از نظر مشخصات نسبت به قیمت به حساب می‌آید. از مشخصات گلکسی A73 5G می‌توان به طراحی جذاب که آن را بیشتر شبیه به پرچم‌داران ساخته اشاره کرد. کیفیت ساخت بالای این محصول باعث شده تا با در دست گرفتن آن، احساس یک گوشی میان‌رده به شما دست ندهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به عملکرد خوب دوربین‌ها در روز و شب اشاره کرد که باعث شده تا ثبت تصاویر باکیفیت دیگر کار چندان سختی نباشد.

همچنین اسپیکرهای استریو همراه با کیفیت و شفافیت بالای اسپیکرها باعث شده تا برای گوش دادن به موزیک‌ها دیگر نیاز ضروری برای استفاده از هدفون وجود نداشته باشد. نمایشگر OLED همراه با دقت بالا و نمایش رنگ‌ها به بهترین حالت ممکن سبب شده تا تماشای ویدئو و انجام بازی‌های ویدئویی، بیش از پیش لذت بخش باشد. شارژدهی بسیار خوب از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشد که باعث شده تا بدون نیاز به شارژ، بتوان از این محصول یک روز و نیم تا دو روز استفاده کرد.

عملکرد سریع و بدون هیچ گونه کندی یا تاخیری، جذابیت این محصول را بیش از پیش افزایش داده و می‌تواند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. از نقاط منفی این محصول نیز می‌توان به حذف دوربین تله‌فوتو و تراشه‌ی ضعیف‌تر از رقبا اشاره کرد. برچسب قیمتی نزدیک به پرچم‌داران اقتصادی ممکن است برخی از خریداران را منصرف کند اما با در نظر گرفتن ویژگی‌های این محصول، از ارزش خرید خوبی برخوردار است.

Galaxy A32 5G

این گوشی یکی از محصولاتی است که دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی جذاب آن اشاره کرد. مانند دیگر محصولاتی که معرفی کردیم، این گوشی نیز دارای طراحی و کیفیت ساخت بالایی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های Galaxy A32 5G می‌توان به عملکرد خوب دوربین در روز اشاره کرد. می‌توان باجرات گفت، به‌تازگی اکثر گوشی‌های میان‌رده، استفاده ناکارآمدی از دوربین‌های به غیر از لنز اصلی می‌کنند و در اکثر گوشی‌ها شاهد استفاده دوربین‌های چهار یا سه گانه هستیم. از طرفی دیگر نمایشگر 90 هرتز OLED با روشنایی بالای خود باعث شده تا لذت تجربه بازی‌های ویدئویی و تماشای ویدئو بیش از پیش افزایش یابد.

 

بهترین-گوشی-سامسونگ

 

از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به شارژدهی بسیار خوب اشاره کرد، شارژدهی بسیار خوب این محصول باعث شده تا بدون نیاز به شارژ، این گوشی حدود یک تا یک و نیم روز نیازهای شما را برآورده سازد. از طرفی دیگر یک نکته مثبت وجود دارد برای افرادی که قصد دارند تا گوشی خریداری شده خود را تا حداقل سه سال تعویض نکنند. شرکت سامسونگ وعده داده است تا سه سال از این گوشی پشتیبانی نرم افزاری کند و این موضوع ارزش خرید این محصول را بیش از پیش بالا برده است. پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G نیز یکی دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آید. از نقاط ضعف Galaxy A32 5 نیز می‌توان به تراشه‌ی ضعیف‌تر نسبت به رقبا اشاره کرد.

لنز اصلی نیز انتظارات را برای ثبت تصاویر باکیفیت در شب برآورده نمی‌سازد و می‌توانست سامسونگ در این بخش بهتر عمل کند. فقدان قابلیت فیلم‌برداری 4K نیز از دیگر نقاط ضعف این گوشی به حساب می‌آید. همچنین این دستگاه دارای نسخه 4G نیز می‌باشد که نسبت به نسخه 5G وزن سبک‌تری دارد و نسخه 4G دارای درگاه مجزای کارت حافظه می‌باشد اما نسخه 5G فقدان این درگاه است. درنهایت اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را دارید، می‌توانید به فروشگاه آریا سر بزنید، همچنین بروزترین قیمت‌ گوشی سامسونگ نیز در سایت وجود دارد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-16

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند