فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

خاص ترین لوازم جانبی موبایل

یوسف هنرمند

شنبه, 15 بهمن 1401

خاص ترین لوازم جانبی موبایل

 

دستگاه های تلفن همراه انواع مختلفی دارند که هر کدام نقش خاصی را ایفا می کنند و تمامی افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند باید با تجهیزات گوشی آشنا باشند و همچنین از خاص ترین لوازم جانبی موبایل نیز استفاده کرده باشند. تلفن همراه چیزی است که همه ما هر روز با آن کار می‌ کنیم، بنابراین همیشه باید بدانیم ضروری‌ ترین لوازم جانبی گوشی‌ های هوشمند چیست، چه کاربردی دارند و چگونه می‌ توانند به شما در استفاده بهتر از تلفن همراهتان کمک کنند. 

برخی از خاص ترین لوازم جانبی موبایل ضروری هستند و باید همراه با تلفن همراه باشند، برخی نه، اما می توان آنها را بر اساس نیاز و سلیقه تنظیم کرد. بازار لوازم جانبی و لوازم جانبی تلفن همراه چیزی بیش از بازار تلفن همراه است، به دلیل پیشرفت روزافزون فناوری، تعداد لوازم جانبی تلفن همراه با گذشت زمان در حال افزایش است، برخی از این لوازم جانبی کارت حافظه، کابل شارژ، کابل های تبدیل هستند، اما انواع دیگر آن ها خاص بوده و شاید کمتر آشنایی با آن ها داشته باشید در این مقاله از فروشگاه آریا قصد داریم تا به خاص ترین لوازم جانبی موبایل بپردازیم.

 

خاص ترین لوازم جانبی موبایل

  • سه پایه عنکبوتی
  • کیت بزرگنمایی نمایشگر
  • ویدئو پروژکتور جیبی
  • شاتر بلوتوثی
  • دسته بازی PUBG
  • مبدل OTG
  • کابل‌ های مغناطیسی
  • محافظ کابل
  • دسته‌ های بازی بلوتوثی
  • رینگ لایت

 

خاص ترین لوازم جانبی موبایل

  1. سه پایه عنکبوتی
  2. کیت بزرگنمایی نمایشگر
  3. ویدئو پروژکتور جیبی
  4. شاتر بلوتوثی
  5. دسته بازی PUBG
  6. مبدل OTG
  7. کابل‌ های مغناطیسی
  8. محافظ کابل
  9. دسته‌ های بازی بلوتوثی
  10. رینگ لایت

 

لوازم جانبی موبایل دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و این تنوع زیاد باعث شده که خرید لوازم جانبی موبایل کمی سخت شود. البته این تنوع بالا بیشتر به سود کاربران و خریداران است زیرا باعث بازاری رقابتی شده و در نهایت به سود کاربر و خریدار تمام می شود. خاص ترین لوازم جانبی موبایل در بازار نیز کم نیستند و برای افرادی ساخته شده اند که بسیار خوش ذوق هستند و دوست دارند چیزهای خاص را تست کنند و داشته باشند.

 

 

حتما بخوانید: بهترین پرینترهای خانگی

 

خاص ترین لوازم جانبی موبایل انواع مختلفی دارد و خریداران زیادی هستند که عاشق خاص ترین لوازم جانبی موبایل هستند و دوست دارند این لوازم جانبی را داته باشند و برای فعالیت های مختلف از آن ها استفاده کنند که در ادامه به این لوازم جانبی می پردازیم و اگر قصد خرید هر یک از این لوازم جانبی خاص موبایل را دارید، می توانید از فروشگاه آریا اقدام به خرید کنید.

 

سه پایه عنکبوتی

برای اولین محصول در مقاله خاص ترین لوازم جانبی موبایل، ما یک سه پایه را پیشنهاد می کنیم که برای افرادی که دوست دارند عکاسی کنند یا ویدیو درست کنند بسیار مناسب است. سه پایه های اسپایدر دارای پایه های انعطاف پذیری هستند که گوشی را در موقعیت های مختلف محکم نگه می دارند تا بتوانید با آن ها فیلم و عکس بگیرید. این محصول می تواند یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل برای افرادی باشد که عاشق عکاسی و درست کردن ویدیو هستند.

 

کیت بزرگنمایی نمایشگر

تصور کنید می خواهید ویدیوهایی را که در سفر گرفته اید یا فیلم جدیدی که با دوستان خود ساخته اید تماشا کنید. برخی ممکن است تماشای این فایل های ویدئویی را بر روی صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند خسته کننده بدانند، بنابراین یک ابزار ساده اما موثر ساخته شده است که می تواند صفحه نمایش موبایل را بزرگ کند. گوشی هوشمند خود را در جعبه داخلی قرار دهید و تصویر بزرگ شده را مشاهده کنید، دقیقا مثل یک پروژکتور! این محصول درواقع یک پروژکتور کوچک است که بسیار جالب می باشد و جزو خاص ترین لوازم جانبی موبایل نیز می باشد.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت رام چین و گلوبال

 

ویدئو پروژکتور جیبی

پروژکتور محصول جدیدی نیست. احتمالاً بارها آنها را در کلاس های درس، محل کار و مکان های دیگر دیده اید. فکر کنید اگر همیشه ویدیو پروژکتور را در جیب خود حمل کنید! یکی از ویدیو پروژکتورهایی که پا به بازار گذاشته و بسیار جالب است و یکی از محصولات بسیار جالب مقاله خاص ترین لوازم جانبی موبایل نیز می باشد همین ویدئو پروژکتور جیبی است که بسیار عالی بوده و می توانید هرجایی که دوست داشتید ببرید با خودتان و فیلم و سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید. این وسیله جالب برای کمپینگ ها بسیار مناسب است و می تواند نیازهای شما را رفع کند.

 

شاتر بلوتوثی

به لطف شاتر بلوتوث، وقتی گوشی هوشمند خود را در جای مناسب قرار می دهید، می توانید با دوستان و اعضای خانواده عکس های جذابی بگیرید. همچنین کار با آن بسیار آسان است. صفحه نمایش موبایل را فعال کرده و به گوشی هوشمند متصل کنید. سپس دستگاه خود را در مکانی قرار دهید که تصویر خوبی ثبت کند و از دکمه های روی گجت مذکور برای تنظیم دوربین استفاده کنید. شاتر بلوتوث یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل است.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت پک هند، چین و گلوبال

 

دسته بازی PUBG

اگر از آن دسته افرادی هستید که از بازی های جنگی مخصوصا PUBG لذت می برید، پس این محصول دقیقا برای شما ساخته شده است. زمانی که گوشی های هوشمند کوچک را در دستان خود قرار می دهید، می توانید سرعت تیراندازی را در طول بازی افزایش دهید. دسته بازی که در بالا ذکر شد به راحتی بر روی گوشی موبایل شما نصب می شود و اجازه لیز خوردن را نمی دهد. حتی اگر گوشی هوشمند شما قاب داشته باشد، باز هم می توانید از این محصول استفاده کنید و این محصول جزو خاص ترین لوازم جانبی موبایل نیز می باشد که به آن پرداختیم.

 

مبدل OTG

یکی دیگر از خاص ترین لوازم جانبی موبایل که قرار است به شما معرفی کنیم، مبدل OTG است. مبدل OTG یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای گوشی های هوشمند به حساب می آید که امکان اتصال مستقیم انواع فلش USB به گوشی هوشمند را فراهم می کند. تبدیل OTG فقط یک کابل ساده است که به گوشی شما وصل می شود و یک پورت USB کامل را در اختیار شما قرار می دهد. مبدل های OTG برای انواع گوشی های هوشمند با پورت میکرو یو اس بی و لایتنینگ و یو اس بی تایپ سی وجود دارد و می توانید مدل های مختلف را از فروشگاه اینترنتی آریا سفارش دهید.

 

کابل‌ های مغناطیسی

کابل مغناطیسی یکی از جذاب ترین و مطمئنا و شیک ترین لوازم جانبی تلفن همراه است که جزو خاص ترین لوازم جانبی موبایل نیز می باشد که حتما پیشنهاد می شود یکی از آن را خریداری کنید. عملکرد این کابل ها به این صورت است ه همانند سایر کابل ها کار می کنند ولی بسیار زیباتر هستند و مغناطیسی می باشند. استفاده از کابل مغناطیسی چندین مزیت نسبت به کابل های معمولی دارد، به عنوان مثال، با خرید یک کابل مغناطیسی که همراه با سه کابل micro USB، Lightning و USB Type-C ارائه می شود، می توانید چندین گوشی و تبلت را با یک کابل شارژ کنید. 

استفاده از کابل مغناطیسی همچنین ساییدگی و پارگی پورت USB یا لایتنینگ گوشی شما را کاهش می دهد. علاوه بر این، کابل های مغناطیسی، به خصوص مدل های لوکس، دارای چراغ های زیبایی هستند و می توانند زیبایی خاصی را به محیط شما بدهند. این کابل ها را می توانید از فروشگاه آریا تهیه کنید.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

 

محافظ کابل

مشکل خرابی و پارگی کابل ممکن است برای کاربران آیفون جدی تر از گوشی های دیگر باشد. با این حال، کابل های لایتنینگ اپل پس از مدت کوتاهی به راحتی می شکنند. البته این مشکل تنها به کابل های لایتنینگ اپل محدود نمی شود و کابل های USB اکثر گوشی های اندرویدی پس از مدتی از بین می روند. خبر خوب این است که شما می توانید این مشکل را با هزینه بسیار کمی برطرف کنید.

محفاظ کابل که دور کابل شارژ می‌پیچد، تنها از آسیب دیدن کابل جلوگیری می‌ کند. همچنین از تغییر رنگ، کثیفی و سایر مشکلات رایج کابل شارژ جلوگیری می کند. همچنین می توانید رنگ محافظ کابل شارژ خود را انتخاب کنید و سپس خریداری کنید. محافظ کابل ها فوق العاده ارزان هستند و با قیمتی ناچیز می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید.

 

دسته‌ های بازی بلوتوثی

اگر با گوشی خود خیلی جدی بازی می کنید، می توانید از دسته های بازی بلوتوثی استفاده کنید که یکی از خاص ترین لوازم جانبی موبایل است. دسته های بلوتوث زیادی در بازار ایران وجود دارند که می توانند تجربه ای شبیه به یک کنسول بازی برای گوشی های موبایل به ارمغان بیاورند. کنسول های بازی بی نهایت تنوع دارند و مدل های ارزان و ساده ای وجود دارند که در قاب گوشی به صورت دو دکمه فیزیکی تا دسته های بلوتوث لوکس با پایه نگهدارنده گوشی قرار می گیرند. برای بازی هایی با کنترل های پیچیده مانند Call of Duty و PUBG که به راحتی با صفحه لمسی قابل بازی نیستند، اضافه کردن کنترلرهای بلوتوث یا حتی دو دکمه سخت افزاری می تواند تجربه بازی را تا حد زیادی بهبود بخشد.

 

 

حتما بخوانید: گوشی های پرچمدار سامسونگ 2022

 

رینگ لایت

عکاسان اهمیت رنگ لایت را برای عکاسی می دانند. رینگ لایت با افزودن نور استودیو به شما کمک می کند عکس های واضح و دقیقی بگیرید، به خصوص زمانی که نور کافی وجود ندارد. بد نیست بدانید که می توانید در مدل های مختلف و اندازه های مختلفی این محصول را خریداری کنید. به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین دستگاه های موبایل دانست که جزو خاص ترین لوازم جانبی موبایل نیز می باشد.

رینگ لایت گوشی های موبایل با درگاه USB شارژ می شود و سپس با اتصال به گوشی، نور استودیویی را برای دوربین های سلفی تامین می کند. البته نباید انتظار اجرای رینگ لایت استودیویی را از چنین محصولات کوچکی داشته باشید. برخی از کاربران از این محصول برای ضبط ویدیوهای مختلف استفاده می کنند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-88

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند