فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی های شیائومی: کدام گوشی های شیائومی را بخریم

یوسف هنرمند

چهارشنبه, 26 بهمن 1401

بهترین گوشی های شیائومی: کدام گوشی های شیائومی را بخریم

 

بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران شیائومی از خود می‌پرسند. همانطور که می‌دانید، شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند است که گوشی‌های باکیفیت تولید می‌کند، آنها در رقابت شدیدی با سامسونگ و اپل برای تصاحب سهم بازار در چین و سایر نقاط جهان هستند. شیائومی چندین گوشی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه دارد که در برابر هزینه‌ای که می‌پردازید، ارزش خرید زیادی دارند.

شیائومی گوشی‌های بسیار متنوعی را با قیمت های متفاوت تولید و به فروش می‌رساند. در این مقاله تصمیم گرفتیم به بررسی چند گوشی برتر شیائومی در سال 2022  بپردازیم، موارد موجود در این لیست از دید ما بهترین بودند و خرید آن‌ها پیشنهاد می‌شود. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به این مقاله بپردازیم.

 

گوشی موبایل شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی 12 یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی است که نه تنها پرچمدار سال 2022 این شرکت است، بلکه بهترین گوشی شیائومی در سال 2022 است. اگر به دنبال یک گوشی رده بالای شیائومی هستید، باید به فکر خرید شیائومی 12 باشید. از آنجایی که این گوشی پرچمدار شیائومی است، از طراحی محکمی نیز برخوردار است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران آن را بسیار خوب و مناسب می‌دانند. برای شیائومی 12 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده شده و دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این محصول قابلیت استفاده از شارژر 67 واتی را دارد و از دوربینی با کیفیت بهره می‌برد. البته باید بگوییم که این گوشی ضد آب نیست که این یک نقطه ضعف برای گوشی‌های رده بالای شیائومی به حساب می‌آید.

 

 

حتما بخوانید: نگاهی به گلکسی s23 اولترا سامسونگ

 

گوشی موبایل Poco X4 Pro

با نگاهی به Poco X4 Pro 5G متوجه می شویم که یکی از بهترین گوشی ها برای مقاله بهترین گوشی های شیائومی است، می‌توانیم متوجه شویم که از نظر ویژگی‌ها و طراحی نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء چشمگیری داشته است. علیرغم بدنه پلاستیکی آن، ظاهر و احساس بسیار خوبی به کاربر منتقل می‌کند. صفحه نمایش آمولد 120 هرتزی همیشه روشن، قطعا نیازهایتان را بآورده ساخته و می توانید نهایت لذت را در هنگام استفاده از آن ببرید. به جرات می‌توان گفت که این گوشی یکی از کوچکترین بریدگی‌های دوربین را دارد که تا به حال دیده‌ایم. باتری خیلی قدرتمند نیست، اما به راحتی می‌تواند بیش از یک بار استفاده معمولی ​​را دوام بیاورد و در صورت نیاز به شارژ، شارژ سریع 67 واتی وجود دارد.

دوربین 108 مگاپیکسلی نیز شاهکار این گوشی است که لذت واقعی را برای علاقه مندان به عکاسی به ارمغان می‌آورد. دوربین این گوشی همچنین جزئیات و رنگ بسیار خوبی را در محیط‌های روشن ارائه می‌دهند. یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه باز و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند. قطعات داخلی به کار رفته در این گوشی میان رده، در قبال پولی که می‌پردازید، گزینه بسیار خوبی در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro

طولانی ترین نامی که شیائومی برای گوشی های خود انتخاب کرده مربوط به این گوشی یعنی Redmi Note 11 Pro است. مطمئنا، این یکی از ارزان‌ترین گوشی‌ها با نمایشگر OLED 120 هرتزی است ک هبا وجود قیمتی پایین اما کیفیت بسیار خوبی دارد. علاوه بر صفحه نمایش خیره کننده 6.7 اینچی  AMOLED، از شارژ سریع 120 واتی شیائومی قدرتمند و ظرفیت باتری خوب 4500 میلی آمپر ساعتی، طراحی فوق العاده شیک، صدای عالی لذت خواهید برد. این گوشی از تراشه مدیاتک Dimesnity 920 استفاده می‌کند و سیستم دوربین آن بسیار خوب است و بیشتر اوقات کار را به خوبی انجام می‌دهد.

 

  

حتما بخوانید: آموزش تعویض LCD آیفون

 

گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra

شیائومی با تولید Mi 11 Ultra توانست پیشرفت زیادی در بازار موبایل داشته باشد. با توجه به طراحی سرامیکی پشت، این گوشی ظاهر خوبی دارد و صفحه نمایش بزرگ آن قطعا راضی کننده خواهد بود. صفحه نمایش دارای یک پنل OLED 6.81  اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز بوده که قطعا راضی کننده است. Mi 11 Ultra یک پرچمدار واقعی از هر نظری است و دارای مشخصات درجه یک می‌باشد که اکثر نیازهایتان را برآورده می‌سازد. این مشخصات شامل چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 با 12/8 گیگابایت رم و 512/256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی یکی از سریع ترین دستگاه های اندرویدی سال 2021 می‌باشد!

از نظر دوربین، Mi 11 Ultra  دارای سنسور بزرگ 1/1.12 اینچی Quad-Bayer سامسونگ است. این سنسور یکی از بزرگترین حسگرهایی است که تا به حال در گوشی های هوشمند قرار داده شده است.

 

گوشی موبایل شیائومی ۱۲ لایت

از بهترین گوشی‌های شیائومی باید به شیائومی 12 لایت اشاره کرد. این گوشی همانطور که در کنار دیگر اعضای خانواده شیائومی 12 روانه بازار شد به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی 2022 شناخته می‌شود. این محصول به عنوان مدل گوشی پرچمدار شیائومی شناخته می‌شود و مشخصات بسیار خوبی دارد. شیائومی 12  لایت یک گوشی میان رده عالی است. محصولی که وزن بسیار کمی دارد و نگهداری آن بسیار آسان است و البته این گوشی عملکرد خوبی دارد و از دوربین‌های باکیفیتی بهره می‌برد.

 

 

حتما بخوانید: خاص ترین لوازم جانبی موبایل

 

گوشی موبایل Xiaomi Poco F3

این گوشی نمایشگر و عملکرد بسیار خوبی دارد. این باعث می‌شود که آن را به یک انتخاب عالی برای بازی و مرور رسانه های اجتماعی تبدیل کند.  نقطه قوت این گوشی صفحه نمایش آن است که دارای روشنایی چشمگیر تا 1300 نیت و نرخ تازه سازی 120 هرتز با ناوبری روان است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی با قیمت مقرون به صرفه خود می‌تواند در زمره مدل‌های گیمینگ قرار گیرد.  علاوه بر قیمت، ظاهر و طراحی بسیار خوبی دارد و با قیمتی که دارد قطعا راضی‌تان می‌کند.

 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 11

گوشی موبایل شیائومی می 11 صفحه نمایش نسبتا خوبی دارد و به عبارت دیگر از پنل OLED 6.8 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح +QHD استفاده می‌کند. این گوشی نیز مانند Ultra Mi 11 از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند و در این زمینه بسیار توانمند است. وجود این اسنپدراگون سرعت آن را افزایش می‌دهد. این گوشی از همان لنز 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در Mi 10 سال گذشته یافت شد، اما با دیافراگم اصلی  F1.9، در حالی که پرچمدار سال گذشته از F1.7  استفاده می‌کرد. پنل پشتی نیز دارای یک دوربین فوق عریض و یک لنز عکسبرداری ماکرو است، اما لنز تله فوتو ندارد. جدای از عدم وجود لنزهای اختصاصی تله فوتو، دو دوربین اصلی تصاویر بسیار خوبی می‌گیرند. این گوشی همچنین به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل Ultra است و آن را برای کسانی که مدل ارزان‌تر می‌خواهند، جذاب می‌کند.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت رام چین و گلوبال

 

گوشی Xiaomi Poco X3 NFC

Xiaomi Poco X3 NFC  یک گوشی بسیار محبوب است که عمدتاً به دلیل ویژگی‌های شگفت انگیری که دارد می‌تواند خیلی جذاب باشد. این دستگاه قدرت پردازش زیادی دارد و عملکرد آن در بخش بازی بسیار خوب است. همچنین دارای یک باتری با ظرفیت بالا است که طبق آزمایشات انجام شده برای دو روز یا بیشتر استفاده متوسط ​​مناسب است. قابلیتی که در گوشی‌های هوشمند نمی‌بینید.

همچنین دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است که به گفته کارشناسان به عنوان «پیشرفته ترین صفحه نمایش با این قیمت» شناخته می‌شود. در حالی که تمامی مدل‌ها با این قیمت کیفیت پایین‌تری دارند. با تهیه این دستگاه مطمئنا می‌توانید از امکانات آن به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-98

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند