فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری باسیم

یوسف هنرمند

شنبه, 26 شهریور 1401

راهنمای خرید هندزفری باسیم

 

گوش دادن به موزیک و مکالمه یکی از کارهایی که همه روزه ما با گوشی‌های خودمان انجام می‌دهیم. استفاده از هندزفری بیشترین استفاده را در بین لوازم جانبی گوشی دارد. در این مطلب به راهنمای خرید هندزفری خوب و ارزان می‌پردازیم و برخی از بهترین هنزفری سیمی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم، پس تا آخر این راهنمای خرید همراه فروشگاه آریا باشید. هندزفری‌های مختلفی در بازار موجود هستند، از هندزفری‌های سیم داره گرفته تا هندزفری‌های بی سیم که جدیدا خیلی شاهدش هستیم.

هدفون‌های توگوشی آن‌هایی هستند که برای محیط‌های بیرون و به‌خصوص برای پاسخ دادن به تلفن مناسب می‌باشند. هدفون‌های دور گردنی هم نوع دیگری می‌باشند که خیلی کوچک و جمع‌ و جور بوده و می‌توانند زیر یقه لباستان پنهان شوند. یک دیدگاه برای دسته‌بندی هندزفری، این تجهیزات را با داشتن یا نداشتن سیم، تقسیم‌ بندی می‌کند. به عبارت دیگر، هندزفری‌ها به دو نوع سیمی و بی‌سیم تقسیم می‌شوند و بسته به نیاز و مقدار هزینه‌ای که می‌خواهید پردازخت کنید، می‌توانید یکی از این نوع هندزفری‌ها را انتخاب و خریداری کنید. هر چقدر سیم این نوع هندزفری‌ها باکیفیت‌تر باشد، تجربه کاربری بهتری نصیب کاربران می‌شود و ویژگی بارزی که هندزفری سیمی در مقابل هندزفری بی سیم دارد قیمت پایین‌تر این هندزفری است که باعث شده نسبتا طرفدار زیادی هم داشته باشد وگرنه کسی از اینکه سیم هندزفری بهم گره بخورد خوشش نمی‌آید.

 

هندزفری اپل سیم دار

در زمان خرید گوشی هوشمند، شرکت‌های زیادی وجود دارند که در جعبه گوشی، هندزفری و شارژ و کابل موبایل را قرار می‌دهند و کمتر کمپانی وجود دارد که چنین کاری را انجام ندهد. یکی از شرکت‌های بزرگ، کمپانی اپل بوده و هست که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. هندفری‌های اپل از همان کیفیت عالی بهره می‌برند و این کیفیت بالا باعث شده تا خیلی از کاربران از هندزفری‌های این کمپانی استفاده کنند. ایرپاد اپل قیمت نسبتا بالاتری دارد و دلیل آن نیز شناخته بودن کیفیت و برند اپل است.

هندزفری اپل سیم دار یا EarPods روانه‌ی بازار شده که از نوع تو گوشی بوده و طراحی بسیار خاصی نیز دارد و دوست داشتنی است. این هدفون‌ها از نوع تو گوشی است و طراحی آن خاص بوده و می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. این هندزفری از طریق رابط لایتنینگ و 3.5 میلی‌ متری صدا به گوشی‌تان و یا هر دستگاه دیگری متصل شده. گوشی‌های آیفون 7 به بعد از لایتنینگ که جک 3.5 میلی متری در آن‌ها حذف شده و جای خود را به پورت لایتنینگ داده است، استفاده می‌کنند. گوشی‌های آیفون ۷ به بعد جک ۳.۵ میلی متری صدا ندارد و این هندزفری‌های جدید کمی در نوع اتصال متفاوت هستند که اگر آیفون ۷ به قبل را دارید می توانید برای استفاده از چنین هندزفری از یک تبدیل استفاده کنید که به خوبی جوابگوی نیازهایتان است. برای مثال از هندزفری آیفون 11 می‌توانید برای گوشی آیفون 7 یا 8 استفاده کنید زیرا همه ی آن‌ها پورت لایتنینگ دارند. گوشی‌های این محصول دارای طراحی ارگونومی می‌باشند که به راحتی درون گوش جای می‌گیرند و همین موضوع راحتی استفاده را در بر خواهد داشت. بدلیل ارگونومی بودن این هندزفری، صدا به صورت بسیار خوبی به گوش شما می‌رسد و همین موضوع باعث می‌شود تا شاهد صدایی بی نقص و باکیفیت بالا باشید. صدای خروجی آنقدر خوب است که واقعا از آن لذت خواهید برد.

 

EarPods

 

هندزفری اپل سیم دار از کیفیت بسیار بالایی بهرهبرده که در مکالمات قطعا راضی‌ کننده است. طبق تست‌های انجام شده، صداها بسیار خوب و واضح به گوش می‌رسد و برای طرف مقابل ارسال می‌شود و باید میکروفون را نزدیک دهانتان بگیرید تا صدا بهتر منتقل شود و ضعیف نباشد. صدای طرف مقابل نیز بسیار خوب و مناسب به گوش‌تان می‌رسد و بدون هیچ مشکلی می‌توانید به مکالمه‌تان بپردازید و از کیفیت بالای مکالمه لذت ببرید. مشکلاتی نظیر قطعی و این چیزها را در این هندزفری نخواهید داشت و به خوبی این محصول باکیفت می‌تواند کارهای شما را انجام دهد. هندزفری اپل سیم دار یکی از بهترین کیفیت صداها را در اختیارتان قرار می‌دهد که قطعا راضی‌تان می‌کند. تفکیک صدایی بسیار خوب است و کیفیت آن نیز به شدت بالاست. حجم صدای تولید شده خوب بوده و می‌توانید به خوبی صدا را زیاد کنید و از گوش دادن به موسیقی‌تان لذت ببرید. بیس آن نیز خوب بوده و اگر به دنیال یک هندزفری با بیس خوب هستید، این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب باشد. درکل اپل در بخش کیفیت صدا بسیار خوب عمل کرده و ایرادی نمی‌توان گرفت.

 

هندزفری اصلی سامسونگ S10 Plus

اکثر کمپانی‌ها، هندزفری‌هایی را با جک ۳.۵ میلی متری کنار گذاشته ‌اند و شروع به تولید هندزفری‌هایی با درگاه تایپ C کرده‌اند. اگر هندزفری قبلی شما خراب شده و قصد دارید تا هندزفری خریداری کنید، هندزفری S10 PLUS یکی از این گزینه‌هاست که اگر گوشی سامسونگ دارید و به دنبال خرید یک هندزفری سیم دار هستید، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. البته خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ می‌تواند گزینه‌‌ی مناسب باشد. هندزفری‌ها دارای طراحی‌های مختلفی می‌باشند می‌تواند خیلی ساده انتخاب کنید که به کدام هندزفری بیشتر علاقه دارید و دوست دارید چه نوع هندزفری خریداری کنید. هندزفری akg یکی از این هندزفری‌‌ها می‌باشد که طراحی بسیار خوبی دارد و منحصربفرد بوده و با هندزفری‌های دیگر کمی متفاوت است و به خوبی در گوش جای می‌گیرد. این هندزفری بدلیل طراحی بسیار خوب، به سختی از گوش در می‌آید و می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. با سری‌های بسیار خوب و مناسب، این هندزفری برای تمامی گوش‌ها مناسب بوده ولی بازهم نمی‌توان همه‌ی افراد را راضی نگه داشت و ممکن است بسیاری از خریداران و کاربران از طراحی این محصول خوششان نیاید و یا اصلا با این نوع طراحی راحت نباشند.

 

هندزفری-اصلی-سامسونگ-S10-Plus

 

سری‌‌های این هندزفری از نوع سیلیکونی بوده و همین موضوع باعث شده تا هندزفری راحتتر در گوش جای گیرد و همین موضوع باعث شده تا صدای محیط را خیلی کم بشنوید. سری سیلیکونی این محصول جدا می‌شود و می‌توانید سری‌هایی با اندازه‌های مختلف روی هندزفری خود استفاده کنید. در درون جعبه این محصول دو سری سیلیکونی با سایزهای مختلف را دریافت خواهید کرد. گوشی‌های هندزفری akg به شکل کج طراحی شده است و این ویژگی باعث شده تا سری‌های هندزفری به خوبی درون گوش جای گیرند و ساعت‌ها بدون دغدغه از آن برای گوش دادن به موسیقی یا داشتن مکالمه استفاده کنید. با تصمیم گیری بازار گوشی‌های هوشمند مبنی بر حذف جک 3.5 میلی متری صدا، شاهد حذف این جک توسط سامسونگ در هندزفری‌ها نیز بودیم. برای اینکه از هندزفری‌های قیمی خود استفاده کنید باید حتما از یک تبدیل پورت Type-C به جک 3.5mm استفاده کنید که این موضوع شاید کمی هزینه‌ی بیشتر برروی دستتان بگذارد. این هندزفری با تمامی گوشی‌ها و تبلت‌ها و دستگاه‌هایی که دارای پورت یو اس بی سی هستند سازگار است و می‌توانید برروی این محصولات نیز استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید هندزفری باید به آن توجه کرد و بسیار اهمیت دارد، همین کیفیت مکالمه و میکروفون است. هندزفری سیم‌دار akg یکی از این هندزفری‌ها است که دارای کیفیت به شدت خوب در زمینه مکالمه و میکروفون می‌باشد. این هندزفری قابلیت حذف صدای مزاحم و نویز را توسط میکروفون داخلی دارد و صدای ورودی و خروجی به خوبی انتقال پیدا می‌کند. صدای خروجی و ورودی در همه‌ی سطح صدایی، دارای کیفیت بسیار خوبی است و بسیار واضح، متعادل و غنی می‌باشد و درکل راضی‌تان می‌کند.

هندزفری اصلی سامسونگ S10 Plus دارای خروجی صدای شفاف، با کیفیت و متعادل می‌باشد که شاهد صدای متعادل برای باس، میانه و بلندی هستیم که به خوبی صدا به گوشتان می‌رسد. اگر اهل گوش دادن به موسیقی با صدای بلند هستید، این هندزفری بدردتان می‌خورد و می‌توانید برروی آن حساب باز کنید. طب تست‌های صورت گرفته، تمامی موزیک‌هایی که با این هندزفری پخش شدند، دارای کیفیت بسیار خوب، تفکیک صدایی عالی و وضوح خوب بودند و درکل راضی‌تان می‌کنند. هندزفری akg اصل یکی از این هندزفری‌ها است که دارای طراحی بسیار خوبی می‌باشد و همین طراحی بسیار خوب قطعا باعث راحتی استفاده شده و دست و پا گیر نخواهد بود. سری‌های سیلیکونی این هندزفری به گونه‌ای است که درون گوش جای می‌گیرد و به سختی از گوش در می‌آید و همین موضوع باعث خواهد شد تا در زمان ورزش و انجام کارهای مختلف، مشکلی وجود نداشته باشد. همچنین کیفیت صدای خروجی برای گوش دادن به موسیقی بسیار خوب بوده و از شنیدن موسیقی با این هندزفری قطعا لذت خواهید برد. کیفیت مکالمه بدلیل حذف صداهای مزاحم بسیار خوب بوده و می‌توانید به مکالمه‌تان با کیفیتی بالا بپردازید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-53

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند