فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم

یوسف هنرمند

چهارشنبه, 23 شهریور 1401

راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم

 

خرید هندزفری شاید با این همه تنوع هندزفری و قیمت بالای هندزفری در بازار کار سختی باشد و خریداران به زحمت زیادی بی‌افتند. هندزفری‌های زیادی در مدل‌های مختلف در بازار موجود هستش و می‌توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید کنید. این هندزفری‌ها هرکدام دارای مشخصات مخصوص به خودشان می‌باشند و می‌توانید بسته به انتخاب یکی را خریداری کنید. بدلیل سخت بودن انتخاب در بین این همه هندزفری، تصمیم گرفته‌ایم تا راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم را ایجاد کنیم تا خریداران بتوانند به راحتی بهترین هندزفری‌ها را انتخاب کنند، پس تا آخر این راهنمای خرید همراه فروشگاه آریا باشید.

 

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro یکی از هندزفری‌ها در راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که مشخصات بسیار خوبی دارد. میزان شارژدهی و باتری به کار برده شده در هندزفری‌ها به شدت اهمیت دارد و باید در زمان خرید توجه ویژه‌ای به این بخش کنید تا بتوانید بهترین هندزفری را خریداری کنید. محفظه شارژ یا کیس این هندزفری توان مورد نیاز را برای یک روز کامل گوش دادن به موسیقی و 18 ساعت مکالمه با تلفن را به خوبی تامین کنید. اگر عجله دارید و باید خیلی سریع به جایی بروید، با تنها پنج دقیقه شارژ کردن این هندزفری‌ها می‌توانید چند دقیقه‌ای به مکالمه و گوش دادن به موزیک بپردازید که بسیار خوب است. خود هندزفری‌ها هم با یک بار شارژ می‌توانند 4.5 ساعت پخش موسیقی را به شما هدیه دهند و بیشتر از 3.5 ساعت امکان مکالمات تلفنی را برایتان فراهم می‌کنند. عمر باتری ایرپاد پرو شبیه به ایرپادهای معمولی بوده با این تفاوت که مدت زمان مکالمه اندکی بهبود یافته.

 

AirPods-Pro

 

ایرپاد پرو از طریق بلوتوث به دیوایس‌های مختلف متصل می‌شود و به گوشی آیفون به همین طریق متصل می‌شود و اتصال خیلی سریع و ساده انجام می‌شود. این ایرپادز از بلوتوث نسخه 5 برای اتصال پشتیبانی کرده که شاهد اتصالی امن هستیم. اگر آیفون یا بقیه محصولات اپل را داشته باشید برای اتصال این ایرپادز هیچ مشکلی نخواهید داشت و به راحتی و فقط با باز کردن درب کیس می‌توانید ایرپادز را به دستگاه مورد نظرتون متصل کنید. ایرپاد پرو دارای ویژگی حذف صدای مزاحم بوده که این ویژگی عالی باعث شده تا صداهای اطراف حذف شوند و در حین مکالمه با افراد شاهد کیفیت مکالمه‌ی بسیار بالایی باشید. کاربران می‌توانند با نگه داشتن سنسور فشار روی گوشی این قابلیت را فعال کنند. این قابلیت اینقدر خوب کار می‌کند که زمانی هندزفری را از گوش‌تان در بیاورید تازه متوجه نویزهای اطراف و سر و صداها خواهید شد. به خوبی قابلیت حذف صداهای مزاحم کار می‌کند و از اجرای دقیق آن قطعا شگفت زده خواهید شد. همین ویژگی‌ خاص باعث شده تا بسیاری از کاربران روی به خرید این محصول کاربردی بیاورند.

کیفیت صدا هم که یکی دیگر از مواردی بوده که به شدت اهمیت دارد و اگر هندزفری دارای کیفیت صدایی خوبی نباشد اصلا نباید آن هندزفری را خریداری کرد. ایرپاد پرو اپل دارای یکی از بهترین و باکیفیت ترین صداهای خروجی بوده که می‌توانید داشته باشید. کیفیت صدای این هندزفری از ایرپادزهای معمولی بسیار بهتر است و یکی از دلایل استفاده از سری‌های تو گوشی آکوستیک است که در حذف صداهای مزاحم نقش ویژه‌ای بازی می‌کند. این هندزفری صداهای با فرکانس پایین و بالا را بسیار بهتر پخش می‌کند.

 

هندزفری بی سیم اپل AirPods 2

هندزفری بی سیم اپل AirPods 2 یکی دیگر از هندزفری‌های راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که طراحی بسیار خوبی دارد. اصولا هر هندزفری برای تمامی گوش‌ها مناسب نیست و جدای از این موارد، بسته به استفاده‌تان  نوع هندزفری متفاوت خواهد بود. AirPods 2 از آن دسته از هندزفری‌هایی است که دارای طراحی به بسیار خوب و ارگونومی بوده که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. اپل طراحی ارگونومی خودش را در این سری هم حفظ کرده و شاهد راحتی استفاده و قرارگیری خوب در گوش هستیم. باتری و میزان شارژدهی برای اکثر افراد مهم است و اپل همیشه سعی کرده تا بهترین باتری را در ایرپادزهایش استفاده کند تا میزان شارژدهی نیز افزایش داشته باشد و کاربران بتوانند مدت زمان بیشتری از ایرپادز خودشان استفاده کنند. AirPods 2 از نظر عملکرد شارژدهی بسیار خوب بوده و می‌تواند تا یک روز کامل شارژدهی داشته باشد. اگر شارژ هریک از این گوشی‌های هندزفری تمام شد با قرار دادن ایرپادزها در کیس، دوباره آن‌ها را شارژ شده تحویل خواهید گرفت. اگر زیاد اهل موزیک گوش دادن نیستید و مکالمه برایتان اهمیت دارد، این محصول می‌تواند تا ۱۸ ساعتی به سادگی تمام شارژدهی کند که واقعا خوب است.

 

AirPods-2

 

ایرپاد 2 به راحتی به دستگاه‌های اپل متصل می‌شود و به هیچ وجه مشکلی در اتصال نخواهید داشت. پس از اینکه درب کیس را باز کنید، خیلی سریع و بدون کوچکترین مشکلی این هندزفری‌ به دستگاه شما متصل می‌شود. همین سرعت اتصال به شدت بالا جزو بهترین مزیت‌های این هندزفری است. برای اتصال اولیه کافیست تا درب کیس را باز کنید و مراحل را طی کنید. ایرپاد 2 اپل کیفیت صدایی به شدت خوبی دارد و در زمان مکالمه قطعا راضی‌تان می‌کند. میکروفن قوی قرار گرفته شده در این هندزفری باعث خواهد شد تا صدای شما نیز با کیفیت به شدت بالا برای شخص مقابل ارسال شود و این موضوع باعث می‌شود تا شاهد مکالمه بدون مشکلی باشیم. در این زمینه‌ها همیشه اپل بهترین بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

کیفیت صدای خروجی یکی دیگر از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید یک هندزفری باید به آن توجه کنید. شما هندزفری خریداری می‌کنید تا کیفیت صدایی بسیار خوبی دریافت کنید، وگرنه می‌توانستید از هندزفری‌های معمولی بسیار ارزان‌تر استفاده کنید. ایرپاد 2 یکی از این ایرپازها و هندزفری‌هاست که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و قطعا این کیفیت صدایی راضی‌تان می‌کند. با چیپ جدید اپل شاهد کیفیت صدایی بالاتر، کاهش تاخیر صدایی، بیس بهتر و تفکیک صدایی هرچه بهتر هستیم که اپل سعی کرده هیچ مشکلی در زمینه کیفیت صدا وجود نداشته باشد و در این امر نیز موفق نیز بوده است.

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

هندزفری بلوتوثی سامسونگ گلکسی بادز 2 یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که در بخش طراحی واقعا خاص بوده و سامسونگ تصمیم گرفته تا دست به طراحی قبلی خودش نزند و با همان ظاهر قبلی این هندزفری جدید را روانه‌ی بازار کند. بهتر بود کیس این هندزفری در رنگ‌های مختلفی نیز عرضه می‌شد، ولی این آپشن برای دوست داران دیگر رنگ‌ها در دسترس نیست. کیفیت ساخت بالا بوده و طراحی هندزفری‌ها آنقدر خوب بوده که هرکاری می‌توانید با خیالی راحت انجام دهید.

سامسونگ در بخش باتری گلکسی بادز 2 خوب عمل کرده. بدلیل اینکه کیس بزرگتر نشود، سامسونگ از همان باتری قبلی برروی این هندزفری استفاده کرده. باتری 472 میلی آمپر ساعتی در این هندزفری قرار گرفته و درگاه شارژ آن نیز درگاه شارژ Type-C است که در دیگر گجت‌ها شاهد آن بودیم. طبق تست‌های انجام شده، شاهد عملکرد شارژدهی کمی بهتر در این محصول هستیم که می‌تواند ساعت‌های بیشتری را شارژدهی کند. برای شارژ کردن این هندزفری بلوتوثی می‌توانید از آداپتور ۲۵ واتی گوشی‌های سامسونگ استفاده کنید. طبق تست‌های صورت گرفته شاهد آن بودیم که اگر نویز کنسلینگ روشن باشد این هندزفری می‌تواند چیزی حدود ۵ ساعت شارژدهی کند و اگر نویز کنسلینگ را خاموش کنید، میزان شارژدهی به ۸ ساعت نیز می‌رسد. کیس هم حدود ۲۰ ساعت شارژدهی می‌کند در حالت نویز کنسلینگ روشن و در حالت نویز کنسلینگ خاموش نیز شاهد ۳۰ ساعت شارژدهی هستیم.

 

Galaxy-Buds-2

 

یکی از مواردی که برای خریداران اهمیت بالایی دارد، استفاده از ویژگی‌ها و امکانات مختلف هستش که سامسونگ این قابلیت را در دسترس کاربران قرار داده تا با نصب نرم افزار وربل بتوانند به تنظیمات بیشتری از هندزفری دسترسی داشته باشند و ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف را فعال و غیرفعال کنند. گلکسی بادز 2 به راحتی به گوشی‌های سامسونگ متصل شده و تمامی امکانات و قابلیت‌ها نیز برای آن‌ها در دسترس است. اما اگر گوشی به غیر از سامسونگ داشته باشید قطعا یکسری محدودیت‌ها خواهید داشت برروی نرم افزار و نمی‌توانید از همه این ویژگی‌های کاربردی استفاده کنید.

سامسونگ در گلکسی بادز 2 در بحث مکالمه و میکروفن واقعا عالی عمل کرده و شاهد صدایی خوب برای مکالمه هستیم. زمانی که قابلیت نویز کنسلینگ روشن باشد شاهد ضبط صدا بدون نویز خواهیم بود که واقعا عالی است و کیفیت ضبط به شدت بالاست و بعضی وقت‌ها صدای ضبط شده به سمت کامپیوتری شدن می‌رود. اگر نویز کنسلینگ را خاموش کنید، کیفیت صدا معمولی بوده و نویزهای اطرافتان نیز با صدای شما ضبط خواهد شد. کیفیت صدای مکالمه نیز به شدت خوب است و کیفیت بسیار بالایی دارد و هم صدای شما با بهترین کیفیت انتقال داده می‌شود و هم صدای طرف مقابل باکیفیت به شدت بالا به گوشتان می‌رسد.

کیفیت صدا برای همه به شدت مهم است، آن هم اگر بخواهید میلیونی برای یک هندزفری هزینه کنید. گلکسی بادز 2 در مورد کیفیت واقعا عالی عمل کرده و درکل سنگ تمام گذاشته. این محصول دارای کیفیت صدایی بسیار خوب و باکیفیت بوده که تفکیک صدایی و بلندی آن نیز خوب است. همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، کمی بلندی صدا کم است که مشکلی ایجاد نمی‌کند. بیس نیز بسیار خوب تولید می‌شود و درکل پکیج کامل بوده و می‌توانید با خیالی راحت از هندزفری خود استفاده کنید.

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

گلکسی بادز پرو یکی دیگر از هندزفری‌های راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که از ترکیب Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Plus به یک طراحی بسیار خوب رسیده که بسیار راحت بوده و با طراحی این محصول قطعا کیف خواهید کرد و حس خوبی را خواهید گرفت. همانطور که می‌دانید شاهد یک طراحی خرطوم فیل شکل هستیم که به خوبی درون گوش جای می‌گیرد و متناسب با گوشتان خواهد بود. سامسونگ برای این هندزفری از سه سری سیلیکونی با سایزهای مختلف استفاده کرده که این سری‌ها درون جعبه قرار گرفته. سری‌های این هندزفری به خوبی در سرجایش قرار می‌گیرد و به خوبی درون گوش محکم می‌شوند و وقتی در حال دویدن و تکان خوردن شدید هستید هم از گوشتان نمی‌افتند.

شارژدهی و باتری هندزفری‌ها بدلیل استفاده طولانی مدت بسیار حائز اهمیت هستند و کاربران به این نکات بسیار اهمیت می‌دهند و بسیار مهم است که میزان شارژدهی مناسب و خوب باشد تا بتوان به مدت بیشتری از هندزفری استفاده کرد. گلکسی بادز پرو از یک باتری 472 میلی آمپری بهره می‌برد ، هریک از این هندزفری از باتری 61 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند که باعث شده تا این هندزفری‌ میزان شارژدهی خوبی را داشته باشد. طبق تست‌های صورت گرفته باتری این محصول حدود ۵ ساعت با Noise Cancelling روشن می‌تواند دوام بیاورد ولی اگر این قابلیت خاموش باشد می‌تواند تا ۸ ساعت نیز شارژدهی کند که زمان مناسبی است.

 

Galaxy-Buds-Pro

 

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های هر هندزفری بخش نرم افزار آن است. گلکسی بادز پرو جزو اولین هندزفری‌هایی است که دارای قابلیت‌های نرم افزاری بسیار خوبی بوده و برای این قابلیت‌های نرم افزاری نیز بسیار تبلیغ شده. برای مثال اگر چند دستگاه مختلف را به سامسونگ اکانت خود متصل کنید، گلکسی بادز پرو می‌تواند به خوبی تشخیص دهد که کدام دستگاه اولویت بیشتری دارد و شما را به آن دستگاه متصل می‌کند. برای مثال با تبلت خود دارید بازی می‌کنید اما گوشی‌تان زنگ می‌خورد و گلکسی بادز پرو به خوبی تشخیص می‌دهد و شما را به گوشی‌تان متصل می‌کند و بدون هیچ کار اضافه‌ای می‌توانید با گوشی خود صحبت کنید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Samsung Wearable می‌توانید به بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها نظیر میزان شارژ باتری‌ها و وضعیت هندزفری دسترسی داشته باشید. امکان فعال سازی Cancelling یا Ambient Mode نیز وجود دارد و با ورود به بخش Ambient sound volume می‌توانید میزان صدای محیط را تنظیم کنید.

گلکسی بادز پرو دارای کیفیت صدایی خوبی در هنگام مکالمه است. صدای ورود و خروجی به خوبی انجام می‌شد و همه چیز باکیفیت تمام صورت می‌گیرد. برد صدایی این هندزفری به شدت خوب است و می‌توانید با خیالی راحت آن را خریداری و استفاده کنید، همچنین هندزفری هرکجای گوشتان باشد می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید و به ورزش مورد علاقه‌تان بپردازید. اگر قابلیت Noise Cancelling را فعال کنید قطعا همه چیز بهتر خواهد شد و کیفیت مکالمه بسیار عالی می‌شود و صدای خروجی نیز در زمان مکالمه و یا گوش دادن به موزیک نیز بسیار خوب می‌شود. در زمان مکالمه بهتر است Ambient Mode را فعال نکنید زیرا در هنگام مکالمه صدای خودتان را نیز می‌شنوید که زیاد جالب نیست. گلکسی بادز پرو دارای کیفیت صدایی خوبی است که به جرات می‌توان گفت صدای خروجی بی نظیر می‌باشد. بلندی صدا، تفکیک صدایی و وضوح آن بسیار خوب است و نمی‌توان هیچ ایرادی گرفت. قطعا بهترین حس را در زمان گوش دادن به موزیک دریافت خواهید کرد.

 

هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds Live

هندزفری بلوتوثی سامسونگ گلکسی بادز لایو یکی دیگر از راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که طراحی عجیب و غریبی دارد و دقیقا شاهد یک لوبیا خواهید بود. این محصول در سه رنگ مشکی مات، برنزی مات و سفید عرضه شده و می‌توانید بسته به انتخاب یکی از این هندزفری‌ها را خریداری کنید. زمانی که این هندزفری بلوتوثی را در دست می‌گیرید به خوبی شاهد یک لوبیا هستید. این محصول دارای ابعاد 17*28*15 میلی‌­مترن و وزن 5.6 گرم بوده و کیس آن نیز 50*50 و ضخامت 25 میلی‌متری دارد که وزن آن نیز ۴۲ گرم است. گلکسی بادز لایو سه میکروفون دارد و این میکروفون‌ها ۲ تا خارجی و ۱ عدد بیرونی است. همچنین شاهد یک اسپیکر ۱۲ میلی متری نیز هستیم.

باتری یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه خاصی کرد و اگر باتری هندزفری بلوتوثی ضعیف باشد و عملکردش خوب نباشد قطعا دچار مشکلات متعددی می‌شوید و مجبور خواهید بود هرچند ساعت یکبار هندزفری خود را شارژ کنید. گلکسی بادز لایو دارای یک باتری با ظرفیت ۴۷۲ میلی آمپر ساعت است که توسط یک کابل USB Type C شارژ می‌شود. هر هندزفری دارای یک باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی بوده که با کیس مخصوص شارژ می‌شوند. طبق تست‌های صورت گرفته از باتری این محصول شاهد شارژدهی یک روز کامل در حالت خاموش بودن نویز کنسلینگ هستیم. اگر نویز کنسلینگ فعال باشد شارژدهی کمتر خواهد بود و از یک روز به حدود ۶ ساعت کاهش می‌یابد.

 

Galaxy-Buds-Live

 

گلکسی بادز لایو دارای نویز کنسلینگ بوده و می‌تواند صداهای مزاحم را حذف کند و کیفیت مکالمه را به شدت بالا ببرد. این هندزفری به خوبی صداهای محیط را حذف کرده و بابت همین قابلیت انرژی زیادی از باتری صرف می‌شود و میزان شارژدهی در این حالت کمتر است و به ۶ ساعت می‌رسد. درکل شاهد یک قابلیت بسیار خوب هستیم که می‌تواند کیفیت مکالمه را به بسیار بالا ببرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی که در این هندزفری وجود ندارد قابلیت ترنسپرنسی است که صداهایی را که باید شنیده شود را به گوش کاربر می‌رساند. کیفیت صدا یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از خرید یک هندزفری به آن توجه کرد. گلکسی بادز لایو با دارا بودن یک درایور 12 میلی ­متری، وظیفه رساندن صدا به گوش‌های شما را دارد. کیفیت صدا به شت خوب است و حتی می‌توان گفت که عالیی است. صدای تولید شده دارای تفکیک صدایی بسیار خوب بوده و صدا را با جزئیات تمام می‌شنوید. شرکت AKG که یکی از بهترین شرکت‌ها در این زمینه است، ساخت سیستم صوتی این هندزفری را برعهده گرفته و به همین دلیل است که شاهد یکی از بهترین کیفیت صداها هستیم.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل FlipBuds Pro

هندزفری FlipBuds Pro یکی دیگر از هندزفری‌های راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که طراحی شبیه به AirPods Pro دارد و به خوبی درون گوش جای می‌گیرد. از نظر کیفیت ساخت باید ذکر کنیم که بسیار خوب است و پلاستیک استفاده شده در آن باکیفیت بوده و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول دو مدل خاکستری و سیاه دارد و می‌توانید بسته به انتخاب یکی را انتخاب و خریداری کنید. وزن هر یک از این هندزفری‌ها تنها ۶.۱ گرم بوده که این یعنی با هندزفری‌هایی بسیار سبک طرف هستیم که به راحتی درون گوش جای می‌گیرند و در استفاده‌های بلندمدت اذیتتان نخواهد کرد. کیس شارژ پلاستیکی TWS به همراه هدفون 57.4 گرم وزن دارد که کاملا محسوس است. با اینکه دیگر خبری از نماد لایتنینگ در پشت کیس نیست، همچنان از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و کیس نیز از طریق پورت USB-C شارژ شود.

FlipBuds Pro دارای باتری مناسبی بوده و شارژدهی آن بسیار مناسب است. طبق ادعای شیائومی این محصول تا ۷ ساعت شارژدهی می‌کند و حتی اگر قابلیت حذف نویز نیز روشن باشد، بازهم شاهد شارژدهی خوبی هستیم. طبق تست‌های صورت گرفته، با استفاده از کدک ​​aptX تطبیقی، این میزان شارژدهی به ۶.۵ ساعت می‌رسد. این میزان شارژدهی که ذکر شد، تنها مخصوص هندزفری‌هاست و اگر بخواهیم باتری کیس را نیز مدنظر داشته باشیم، میزان شارژدهی به ۲۵ ساعت ساعت افزایش می‌یابد. اگر شارژ هندزفری‌ها به پایان رسید، می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در کیس، دوباره شارژشان کنید و مجدد استفاده کنید. هربار شارژ کردن هندزفری‌ها توسط کیس، تا ۳۰ درصد شارژ کیس را کم می‌کند و این یعنی تا ۳ بار این کیس می‌تواند هندزفری‌ها را فول شارژ کند. فرآیند شارژ شدن کیس حدود ۴۵ دقیقه زمان می‌برد که مناسب است.

 

FlipBuds-Pro

 

FlipBuds Pro از اشاره ضربه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و باید سطح بیرونی هندزفری را فشار دهید تا تغییرات اعمال شود. همچنین می‌توانید نرم افزار XiaoAi را نصب کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. شیائومی از یک سنسور در این هندزفری استفاده کرده که این سنسور زمانی که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و هندزفری را در می‌آورید، صدای موزیک را پاز می‌کند و زمانی که دوباره هندزفری را درون گوش قرار دهید، موزیک پلی خواهد شد.

مکالمه باکیفیت، درخواستی است که اکثر افراد از یک هندزفری دارند و دوست دارند که جدای از کیفیت صدایی خوب، بتوانند با هندزفری خود خیلی ساده و در بهترین حالت ممکن مکالمه داشته باشند. هندزفری FlipBuds Pro نیز به عنوان یک هدست در زمان مکالمه عمل می‌کند و میکروفون‌های قرار گرفته در این محصول، صدا را واضح منتقل می‌کنند و مخاطب شما نیز کیفیت صدایی خوبی را دریافت خواهد کرد. طبق تست‌های صورت گرفته، شاهد خروجی صدایی بسیار خوبی بودیم و مخاطبان کاملا راضی بودند. سه میکروفون در نظر گرفته شده برای این محصول، قابلیت این را دارند تا صدای محیط را کم کننده و با چیپست ANC که امواج صوتی را معکوس می‌کند و یک بلندگو در قسمت گوش، صدای یکنواخت محیط با خنثی کردن امواج صوتی به حداقل می‌رسد. شیائومی میزان حذف نویز را 40 دسی‌ بل اعلام کرده و شاهد عملکرد خوب این قابلیت هستیم که اگر به دنبال یک هندزفری هستید که نویز کنسلینگ داشته باشد، این محصول می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Buds 3T Pro

هندزفری Buds 3t Pro یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که بسیار خوش ساخت بوده و دارای روکشی مات است و همین روکش مات آن را بسیار زیبا کرده است. این هندزفری بدلیل فرمی که دارد به خوبی در گوش جای می‌گیرد و اصلا اذیتتان نمی‌کند. هر یک از این هندزفری ها حدود ۵ گرم وزن دارند که بسیار کم است و با این وزن اصلا چیزی در گوش‌تان حس نخواهید کرد. وزن کیس آن نیز به ۵۱ گرم می‌رسد. وزن کم، طراحی ارگونومی خوب و رنگ بسیار زیبا باعث شده تا این هندزفری جزو بهترین هندزفری‌های بازار باشد.

Buds 3t Pro می‌تواند تا ۶ ساعت شارژدهی داشته باشد که مدت زمان خوبی بوده و راضی کننده است. کیس آن نیز تا ۲۴ ساعت قابلیت شارژدهی دارد. زمانی که شارژ هریک از این هندزفری‌ها تمام شد می‌تونید آن‌ها را در کیس قرار دهید تا دوباره شارژ شوند. شارژ شدن کامل این کیس حدود ۷۰ دقیقه طول می‌کشد و از شارژ معکوس و بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. Buds 3t Pro دارای نرم افزاری است که هندزفری شیائومی شما به آن برنامه متصل می‌شود و ویژگی‌های بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید میزان شارژ، فعال سازی و غیر فعال سازی قابلیت حذف نویز و دیگر امکانات را مشاهده کنید و اگر دوست داشتید تغییراتی را در تنظیمات این هندزفری اعمال کنید.

 

Buds-3T-Pro

 

هندزفری Buds 3t Pro در بخش کیفیت مکالمه عملکرد متوسطی دارد. مکالمه با این هندزفری حس خوبی دارد و صدا واضح شنیده می‌شود و صدای شما نیز به لطف میکروفون‌هایی خوب به صورت خیلی واضح ارسال می‌شود. در طول تماس‌، طرف مقابل دریافت واضحی از صدای شما دارد و این موضوع حس خوبی حتی به طرف مقابل می‌دهد، حتی زمانی که در داخل خانه در یک محیط نسبتا ساکت باشید بازهم کیفیت مکالمه خوب است. Buds 3t Pro با درایورهای دینامیک 10 میلی متری دوگانه مغناطیسی با پوشش DLC مقطعی عرضه شده که طیف صوتی دقیق را بدون هیچ مشکلی ارائه می‌کند. کیفیت صدا بسیار خوب است و راضی‌تان می‌کند و بدون هیچ مشکلی می‌توانید به موسیقی‌تان گوش دهید. در مقایسه به رقبا این هندزفری حرف زیاد برای گفتن دارد اما در بحث بیس کمی ضعیف است و بلندی زیادی نیز ندارد.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Airdots 3

Redmi AirDots 3یکی دیگر از هندزفری‌های راهنمای خرید هندزفری بی‌سیم است که از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی خودش است، البته شاهد تغییرات زیادی در جزئیات آن هستیم. وقتی ایرداتز ۳ را در دست می‌گیرید احساس خوبی به شما منتقل می‌کند، در صورتی که نسل قبلی آنقدر سبک بود که اصلا حس خوبی را منتقل نمی‌کرد. هندزفری Redmi AirDots 3 در باتری بسیار خوب عمل کرده و نیازهای شما را جوابگو خواهد بود. با این هندزفری می‌توانید ۷ ساعت یکسره مکالمه داشته باشید و یا به موزیک دلخواهتان گوش دهید. هر یک از این هندزفری‌ها دارای یک باتری ۴۳ میلی آمپر ساعتی هستند که حدود ۷ ساعت می‌توانند شارژدهی کنند که این مدت زمان بسیار مناسب است.

هندزفری Redmi AirDots 3 از طرق نرم افزار XiaoAI به گوشی‌تان متصل می‌شود و به خوبی می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید یکسری تنظیمات نیز اعمال کنید که این تنظیمات مستقیم برروی هندزفری تاثیر دارند. ویژگی‌هایی که این هندزفری دارد را با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تنظیم کنید و تغییر دهید. کیفیت صدا یکی دیگر از مواردی است باید در زمان خرید هندزفری به آن توجه کرد و اگر کیفیت صدای خروجی هندزفری خوب نباشد واقعا آن هندزفری بدرد نخواهد خورد. هندزفری Redmi AirDots 3 دارای کیفیت صدای بسیار خوب است که قطعا راضی‌تان می‌کند. این هندزفری دارای درایورهای دوگانه بوده و همچنین از تراشه Qualcomm QCC3040 که از aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند بهره می‌برد. شاهد بزرگترین جهش کیفیتی در این هندزفری نسبت به نسل قبلی هستیم.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mi Air 2 Pro

هندزفری Mi air 2 Pro یکی از این هندزفری هاست که با طراحی استاندارد و در عین حال بسیار ساده طراحی خوبی دارد و به خوبی در گوش جای می‌گیرد. این محصول مدل جدید ایرباد TWS است که اصلا شبیه مدل های قبلی خود نیست و در واقع از ایرپادهای اپل الگوبرداری شده است اما شکل و شمایل متفاوتی را شاهد هستیم. تفاوت این محصول با ایرپادهای اپل، روکش سرامیکی براق آن است که بر روی بدنه ایرپادها طراحی شده است. Mi air 2 Pro یک باتری 35 میلی آمپری دارد که در هر کدام از این هندزفری‌ها شاهد آن هستیم. کیس موجود همچنین دارای یک باتری 350 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند گوشی های هندزفری را شارژ کند. عمر باتری این هندزفری 7 ساعت است که خوشبختانه طبق آزمایشات به این عدد رسیدیم. هندزفری Mi air 2 Pro دارای سه میکروفون داخلی است که نویز را به صورت هیبریدی کاهش می‌دهد. این محصول نویز را تا 35 دسی بل کاهش می‌دهد و باعث می‌شود مکالمه‌ای عالی داشته باشید و هیچ چیزی مکالمه شما را بی‌کیفیت نمی‌کند. همچنین به دلیل استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 شاهد تاخیر بسیار کمی در اتصال هستیم که باعث می‌شود شاهد ثبات در اتصال باشیم.

 

Mi-Air-2-Pro

 

Mi air 2 Pro دارای کیفیت صدایی خوبی است که واقعا راضی کننده است. این محصول دارای درایور پویای 12 میلی متری، دیافراگم کامپوزیت کریستال مایع، سه میکروفون با ANC یا حذف نویز فعال و کدک‌های صوتی پیشرفته LHDC و AAC است. هندزفری به خوبی در گوش‌تان فیکس می‌شود و همین فیکس شدن باعث می‌شود تا صدای مزاحم به گوش‌تان راه پیدا نکند تا بتواند باعث مشکل شود. موزیک‌های پخش شده با این هندزفری واقعا کیفیت خوبی داشتند و این هندزفری نیز به خوبی از پس پخش آن‌ها بر میامد.

 

هدفون بی سیم هواوی مدل FreeBuds 4

هندزفری FreeBuds 4 طراحی بسیار خوبی دارد که استفاده از هندزفری شما را آسان می‌کند. لاستیکی براق این محصول قطعا در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و جدای از آن شاهد یک قاب مدور هستیم که بسیار زیباست. این هندزفری در دو رنگ سفید و خاکستری موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. طراحی دایره ای این کیف نظر همگان را به خود جلب کرده است و واقعا زیباست. بر روی قاب، شاهد یک چراغ LED هستیم که برای نمایش شارژ دستگاه و وضعیت اتصال آن به گوشی طراحی شده است. لوگوی هواوی نیز در پشت قاب به چشم می خورد و بهتر بود این قسمت را کمی زیباتر طراحی می‌کرد چرا که واقعا کمی سلیقه است.

FreeBuds 4 چیزی از رقبای خودش کم ندارد و به خوبی می‌تواند رقابت کند. باتری این محصول آنقدر خوب بوده که اگر نویز کنسلینگ فعال باشد و ایرفون‌ها و کیس به صورت کامل شارژ باشد به راحتی می‌توانید یک روز کامل را با این هندزفری سر کنید. اگر نویز کنسلینگ غیر فعال باشد تا دو روز نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این هندزفری از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی با درگاه Type-C این محصول را شارژ کنید و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ کردن تا ۲ ساعت الی ۳ ساعت شارژ دریافت خواهید کرد.

هندزفری FreeBuds 4 از بلوتوث نسخه 5 برای اتصال و برقراری ارتباط با تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند و این نسخه از بلوتوث باعث می‌شود تا با سرعت بسیار بیشتری به هندزفری متصل شوید و اتصال ایمنی را تجربه کنید. این محصول نرم افزار مخصوص به خود را دارد که باید آن را از اپ گالری خود هواوی دانلود و استفاده کنید. نرم افزار Ai life نرم افزاری است که مخصوص این هندزفری ساخته شده است و خیلی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

هندزفری FreeBuds 4 کیفیت صدای ورودی به شدت خوبی دارد و شاید کمی بلندی صدا خوب نباشد که زیاد جلب توجه نمی‌کند. کیفیت صدای خروجی در زمان مکالمه نسبت به صدای ورودی کمتر بوده و صدا حالت خفگی دارد که این موضوع یکم داستان رو بد میکنه. FreeBuds 4 بدلیل دارا بودن تکنولوژی کم کردن نویز، می‌تواند نویز محیط را کم کند تا مکالمه بسیار بهتر و باکیفیت ‌تر باشد. FreeBuds 4 از درایور 14.3 میلی متری استفاده می‌کند که کیفیت و تفکیک صدای این هندزفری شما رو به وجد خواهد آورد. می‌توانید تمامی صداهای داخل موزیک را با جزئیات بالا و کیفیتی عالی بشنوید و قطعا پس از اولین آهنگی که پلی کردید و گوش دادید، عاشق این هندزفری خواهید شد. اگر این محصول به خوبی درون گوش‌تان قرار می‌گیرد و استفاده از آن برایتان راحت است، می‌توانید خیلی ساده و با کیفیتی خوب به موزیک مورد علاقه‌تان گوش دهید.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T17S

هندزفری QCY T17S یک هندزفری با طراحی مناسب بوده و ظاهری بسیار خوب دارد. طراحی کیو سی وای T17S خاص بوده و با خیلی از هندزفری‌ها فرق دارد و شیک بوده و خاص بودن را به خوبی متوجه خواهید شد. این محصول ابعاد خاصی ندارد و خیلی کوچک است و طبق یافته‌های ما از دیگر طراحی‌های QCY حدود ۱۰ درصد کوچکتر است. وزن این محصول مناسب است و به لطف چنین طراحی می‌توانید خیلی ساده از آن در تمامی شرایط و در هر مکانی استفاده کنید. QCY T17S دارای باتری‌ بوده که این باتری‌ می‌تواند تا ۷.۵ ساعت در حالت پخش موسیقی شارژدهی کند. شاهد دوام ۴.۵ ساعته در حالت تماس هستیم و عمر باتری در حالت استندبای حدود 100 ساعت بوده و کیس این محصول نیز دارای یک باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی بوده که می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده سازد. اگر شارژ هریک از این هندزفری‌ها به پایان رسید، می‌توانید آن را درون کیس قرار دهید تا هندزفری‌ها شارژ شوند و دوباره بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

T17S

 

QCY T17S از بلوتوث نسخه ۵.۲ استفاده می‌کند که این نسخه از بلوتوث می‌تواند سرعت در اتصال را برایتان به ارمغان بیاورد و هر زمان خواستید به دستگاهی متصل شوید، خیلی سریع و راحت این کار را انجام دهید. برد این هندزفری تا ۱۰ متر است و می‌توان به راحتی در محیط‌های مختلف از آن استفاده کرد. هندزفری QCY T17S از سیستم مکالمه خوبی بهره برده که راضی کننده است. این هندزفری از تکنولوژی Adopt Qualcomm CVc 8.0 برای حذف صدای مزاحم استفاده می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه به شدت بالا برود و مکامه‌ای بدون عیب و نقص را تجربه کنید. این محصول توانایی انتقال صدای بسیار شفاف را دارد و به همین دلیل کیفیت فوق‌العاده‌ای در تماس‌های صوتی ارائه می‌دهد. QCY T17S دارای کیفیت صدایی خوبی است. اگر به موسیقی علاقه زیادی دارید و ساعت‌های زیادی از روز به موسیقی گوش می‌دهید، قطعا این هندزفری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. استفاده از باتری مناسب باعث شده که بتوانید با QCY T17S تا ۲۶ ساعت موسیقی گوش کنید. اگر این محصول را خریداری کردید، دیگر نگران تمام شدن شارژ هندزفری‌ها نیستید. به لطف کیس خوبی و باتری قوی، ساعت‌های زیادی می‌توانید از این محصول استفاده کنید. درکل شاهد کیفیت بسیار خوبی هستیم که راضی کننده خواهد بود.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل W1

هندزفری haylou W1 از طراحی خوبی بهره برده که با وجود چنین طراحی قطعا این هندزفری به خوبی درون گوش جای می‌گیرد و می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. این هندزفری از نوع داخل گوش است و این یعنی به واسطه ارگونومی خاص و حلقه‌های سیلیکونی به طور کامل داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد. باتری و میزان شارژدهی یکی از مواردی که باید در زمان انتخاب یک هندزفری خوب به آن توجه کرد. haylou W1 باتری با ظرفیت ۳۲ میلی آمپر ساعتی دارد که برای هر ایرفون می‌باشد که می‌تواند تا ۶ ساعت شارژدهی کند. کیس این محصول دارای یک باتری با ظرفیت ۳۹۰ میلی آمپر ساعت بوده که می‌تواند چندین بار این هندزفری‌ها را شارژ کند. هندزفری haylou W1 از بلوتوث برای اتصال به گوشی و یا دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند و می‌تواند خیلی سریع به دستگاه مورد نظر متصل شود. بلوتوث این هندزفری ۵.۲ است که به کمک چیپست Qualcomm3040 می‌تواند اتصالی پایدار و خوب را تضمین کند.

هندزفری haylou W1 کیفیت مکالمه خوبی دارد که قطعا راضی‌تان خواهد کرد. این محصول کیفیت مکالمه بسیار خوبی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید به خوبی به کارهایتان در روز رسیدگی کنید و مکالمات مهم را به موقع و به آسانی انجام دهید. قطر در نظر گرفته شده برای ایرفون‌ها معادل ۷ میلی متر است، پس شاهد صدایی با کیفیت و میزان وضوح بالا هستیم. همچنین مکالمه کردن با این محصول بسیار لذت بخش خواهد بود. این هندزفری بی‌سیم از درایور ۷ میلی متری استفاده می‌کند و با ۴ میکروفون می‌تواند بهترین صدای خروجی را داشته باشد. میکروفون‌ها با قابلیت حذف نویز (ENC) و (CVC 8.0) همراه شده‌اند و از فرمت صوتی (AAC) پشتیبانی می‌کنند. haylou W1 دارای کیفیت صدایی بسیار خوبی است که می‌توانید به سادگی به موزیک مورد علاقه‌تان گوش دهید و لذت ببرید. قطر درایور این هندزفری باعث شده تا شاهد بهترین صدای خروجی باشیم. شاهد کیفیت صدای (Hi-Fi) و حالت (Ultra-low latency) در این ایرفون هستیم که با این قابلیت‌ها می‌توانید اطمینان داشته باشید که در برابر رقبا به خوبی حرفی برای گفتن دارید

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-52

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند