فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی (خرداد ۱۴۰۲)

یوسف هنرمند

پنج‌شنبه, 04 خرداد 1402

راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی (خرداد ۱۴۰۲)

بدون شک مانند بسیاری از افراد و خریداران، در زمان خرید گوشی هوشمند جدید و بدون در نظر گرفتن بودجه، با گوشی های مختلفی از برند های مختلف احاطه خواهید شد و سردرگم خواهید شد. امروزه محصولات و مدل های زیادی در بازار وجود دارد. حتی اگر فقط به یک برند فکر می کنید، باید در مورد هر تلفنی که به آن علاقه دارید تحقیق کنید تا گوشی متناسب با نیازتان را خریداری کنید. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی بپردازیم و بهترین گوشی ها در رنج قیمتی پایین را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

 

گوشی موبایل شیائومی POCO C40

شیائومی پوکو سی 40 یکی از گوشی های ارزان قیمت بازار است که به بدلیل باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 18 واتی در رده قیمتی خودش شناخته شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی از نوع IPS HD با محافظ گوریلا گلس است. پردازنده این گوشی JR510 از کمپانی چینی JLQ است و عملکرد آن با رم ۴ گیگابایتی نسبت کار راه انداز است. این گوشی می تواند کارهای سبک را به راحتی انجام دهد و رابط کاربری سبک آن نیز نیازهای شما را رفع خواهد کرد.

شیائومی پوکو C40 دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی عریض و 2 مگاپیکسلی عمقی در پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که نمی توان از آن ها انتظار زیادی داشت. با این حال وجود باتری قدرتمند و خوب، طراحی و عملکرد خوب، حسگر اثر انگشت، جک 3.5 میلی متری و کارت حافظه، Poco C40 را به گزینه خوبی تبدیل کرده است که می توانید با قیمتی بسیار مناسب آن را از فروشگاه آریا خریداری کنید.

 

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03s

سامسونگ گلکسی A03s یکی از پرفروش ترین گوشی های ارزان قیمت در بازار است. این گوشی 6.5 اینچی با پنل IPSو رزولوشن HD از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار است. گلکسی A03s از تراشه HiLo P35 به همراه 3 گیگابایت رم استفاده می کند که برای اجرای برنامه ها و کارهای روزانه کافی است. حسگر اثرانگشت، پورت Type-C، جک 3.5 میلی متری و درگاه کارت حافظه از دیگر ویژگی های این گوشی است که ارزش خرید آن را نسبت به  قیمتی که دارد بالا می برد.

این گوشی با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، ماکرو و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی عرضه می شود که به غیر از لنز اصلی کیفیت خاصی ندارد. باتری 5000 میلی آمپری برای یک روز کاری یا دو روز کاری کافی است و می تواند نیازهای ساده شما را رفع کند.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi 10A

شیائومی Redmi 10A یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه است که ارزش خرید بالایی دارد و مدرن بوده و ویژگی های قدرتمند و کاربردی دارد. صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS با وضوح HD، تراشه میان رده خوب Hilo G25 به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی از ویژگی های خوب این گوشی است.

دوربین اصلی Xiaomi Redmi 10A دارای 13 مگاپیکسل است که به شما امکان می دهد عکس های نسبتا مناسبی بگیرید. همچنین، لنز سلفی 5 مگاپیکسلی بسیار ابتدایی است، اما در این رنج قیمتی نباید انتظار خاصی از دوربین گوشی داشته باشید. وجود یک باتری 5000 میلی آمپری به شما این امکان را می دهد که روی این گوشی بیش از یک روز حساب باز کنید.

 

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04e

گوشی Samsung Galaxy A04e یکی از گزینه های مقرون به صرفه موجود در بازار است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLC LCD است. در قلب این دستگاه تراشه هلیو P35 مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قرار دارد که اجرای برنامه ها و بازی های سبک و کارهای روزانه را بر عهده دارد.

سامسونگ گلکسی A04e دارای یک ماژول دوربین دوگانه شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسلی بوده و بیشتر برای ارتباط تصویری مناسب است.

باتری 5000 میلی آمپری این گوشی یک تا دو روز کاری دوام می آورد اما خبری از فناوری شارژ سریع روی دستگاه نیست. از دیگر ویژگی های گلکسی A04e می توان به اسلات حافظه microSD، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03

می توان گلکسی A03 را در بین گوشی های ارزان قیمت برند سامسونگ معرفی کرد. این گوشی 6.5 اینچی دارای پنل IPS با وضوح HD است که واقعا خوب است. این گوشی دارای تراشه Unisac SC9863A و 3 گیگابایت رم است که کار راه انداز است اما نمی تواند بازی های سنگین انجام دهد و شما نمی توانید انتظار زیادی از آن داشته باشید.

سامسونگ گلکسی A03 دارای لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است، در کنار آن یک لنز بزرگ 2 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی آن یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. داشتن باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یکی از نقاط قوت گلکسی A03 است که می تواند حتی تا دو روز دوام بیاورد.

 

 

گوشی موبایل نوکیا G10

نوکیا جی 10 یکی از گوشی های مقرون به صرفه بازار است که به دلیل سخت افزار سازگاری که دارد می تواند بازی های گرافیکی را به خوبی انجام دهد. این گوشی از تراشه Hilo G25 و رم 4 گیگابایتی بهره می برد که علاوه بر انجام کارهای روزمره می تواند از پس بازی های سنگین و عملکرد بالا برآید، اما باید انتظار تاخیر و کندی را داشته باشید.

نمایشگر 6.52 اینچی G10 از نوع IPS با رزولوشن HD بوده و کیفیت قابل قبولی دارد. همچنین این گوشی دارای سنسور اصلی عریض 13 مگاپیکسلی، تشخیص عمق ماکرو و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی به خوبی کار می کند. باتری 5050 میلی آمپر ساعتی نوکیا جی 10 می تواند تا 3 روز شارژ نگه دارد، اما عدم شارژ سریع می تواند کمی آزاردهنده باشد. حسگر اثر انگشت، جک 3.5 میلی متری و درگاه کارت حافظه از دیگر ویژگی های نوکیا جی 10 هستند.

 

گوشی موبایل نوکیا C30

Nokia C30 یکی از بهترین انتخاب ها در راهنمای خرید تلفن همراه است. صفحه نمایش 6.82 اینچی با وضوح HD و پنل IPS عملکرد خوبی را ارائه می دهد و وجود تراشه هشت هسته ای Unisoc SC7331E و 3 گیگابایت رم این گوشی را به انتخابی مناسب برای کارهای روزمره و روتین تبدیل کرده است.

دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است که در کنار آن یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای تماس های تصویری بسیار مفید خواهد بود. این گوشی دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا دو روز شارژ نگه دارد.

بسیار متشکریم که ما را تا آخر این راهنمای خرید گوشی اقتصادی همراهی کردید، می توانید خریدتان را با خیالی راحت در فروشگاه آریا با گارانتی و اصالت کالا انجام دهید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-129

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند