فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

همه شایعاتی که در باره آیفون 15 در سال 2023 شنیده میشود.

ایمان نباتی

دوشنبه, 12 تیر 1402

همه شایعاتی که در باره  آیفون 15 در سال 2023 شنیده میشود.

 

همه شایعاتی که در باره آیفون 15 در سال 2023 شنیده میشود

 

 

اپل در سپتامبر سال2022 مدل های آیفون 14 و آیفون 14 و 14 پرو را به بازارعرضه کرد، اما حالا شایعاتی در مورد آیفون 15 حدود چندماه  قبل از عرضه آخرین آیفون ها (15.15pro. 15 promax)برای خرید می شنویم.
از بین تمام شایعات اولیه‌ی آیفون ۱۵، این مورد ساده‌ترین چیزی است که می‌توان پیش‌بینی کرد. آیفون ۱۴ چهارشنبه ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) معرفی شد و تاریخ عرضه‌ی آن جمعه ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور ۱۴۰۱) بود. اگر اپل به برنامه‌ی زمانی مشابهش پایبند باشد، می‌توانیم شاهد رونمایی و عرضه‌ی آیفون 15 در همین بازه‌ی زمانی باشیم.

 

 

 

چند ماه دیگر تارونمایی از گوشیهای  آیفون 15 باقی مانده است، اما برای اپل سخت است که رازهای سری آیفون را حفظ کند، زیرا تامین کنندگان مختلفی درگیر هستند که برخی از آنها در نهایت اطلاعات را فاش می کنند. ما در مجموع چهار مدل آیفون 15 در اندازه های مشابه با مدل های آیفون 14، شامل دو آیفون 6.1 اینچی و دو آیفون 6.7 اینچی را انتظار داریم. یکی از آیفون های 6.1 اینچی، آیفون 15 استاندارد خواهد بود، در حالی که یکی از مدل های 6.7 اینچی، احتمالا آیفون 15 پلاس خواهد بود. سایر آیفون‌های 6.1 و 6.7 اینچی مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر «Pro» خواهند بود.

 

 

همانند سری آیفون 14،  ویژگی های جذابی برای مدل های آیفون 15 پرو در نظر گرفته می شود تا هزینه اضافی که نسبت به ایفون 14 میکنند ارزش آن را داشته باشد
شایعات تا کنون حاکی از آن است که می‌توانیم به جای درگاه لایتنینگ در تمامی مدل‌های آیفون 15 منتظر پورت USB-C باشیم و Dynamic Island علاوه بر آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو، برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز در دسترس خواهد بود. پرو مکس  بدان معناست که اپل از بریدگی‌هایی که از آیفون X برای سری آیفون‌های پرچم‌دار استفاده کرده بود، برای طراحی شیک‌تر و کمتر مزاحم‌تر استفاده می‌کند.

 

 

اپل قصد دارد از تراشه‌های مودم کوالکام برای دستگاه‌های جدید استفاده کند زیرا تراشه‌های مودم خودش که در حال توسعه هستند کاملاً آماده نیستند، به علاوه ما انتظار داریم تراشه‌های جدید UWB برای ادغام با هدست ویژن پرو. مدل‌های استاندارد آیفون 15 به تراشه A16 که در مدل‌های آیفون 14 پرو بود، ارتقا می‌یابند، در حالی که مدل‌های آیفون 15 پرو از تراشه‌های 3 نانومتری A17 سریع‌تر و کارآمدتر استفاده می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که مدل‌های حرفه‌ای شاهد ارتقای فریم‌های تیتانیومی، حاشیه‌های باریک‌تر و برخی تغییرات جزئی در طراحی با لبه‌های خمیده‌تر باشند و آیفون 15 پرو مکس نیز از فناوری لنز پریسکوپ برای قابلیت‌های زوم پیشرفته بهره می‌برد.
انتظار می‌رود که قیمت مدل‌های آیفون 15 ثابت بماند، به‌طوری‌که قیمت پایه استاندارد 6.1 اینچی از 799 دلار و آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی از 899 دلار شروع می‌شود.

 

 

این خلاصه همه شایعاتی بود  که در مورد آیفون 15 شنیده ایم  و مروری کامل بر مدل های بالاتر آیفون 15 پرو را می توان در جمع بندی جداگانه آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس ما یافت.
شایعات حاکی از آن است که مدل‌های آیفون 15 شبیه به مدل‌های آیفون 14 خواهند بود، اما بریدگی قرص و سوراخ به کل خط تولید گسترش خواهد یافت. این بدان معناست که تمام مدل‌های آیفون 15 فاقد بریدگی خواهند بود، در عوض از جزیره دینامیک معرفی شده در مدل‌های آیفون 14 پرو استفاده می‌کنند.درواقع از لحاظ ظاهری مخصوصا شارژ با آیفون قبلی تفاوت خواهد داشت.وتارونمایی رسمی منتظر میمانیم تا ببینیم غول اپل برای سال 2023 چگونه مردم را سورپرایز خواهد کرد

ایمان نباتی

https://ttaria.com/tb-131

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند