فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

ولیعهد جدید امپراطوری سامسونگ ، گلگسی M44

آرزو رستمی

شنبه, 02 دی 1402

ولیعهد جدید امپراطوری سامسونگ ، گلگسی M44

 

چه میکند این سامسونگ!!
 

امروز با جدیدترین میان رده سامسونگ از سری M همراه شما هستیم ؛

یادتون نره حتما از فروشگاه دیدن کنید کلی محصول جدید داریم اگه محصولی رو پیدا نکردید حتما به کارشناسان فروشگاه آریا اطلاع بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما موجود کنند.

خب قبل از هرچیزی همه ما میدانیم که میان رده به آن دسته از گوشی هایی گفته میشود که در یک سری مسائل حکم پرچم دار را دارند ولی در برخی معمولی عمل میکنند که بخاطر همین امر میان رده هستند و رنج قیمتشان هم بین 10 تا 20 میلیون میباشد.

 

با طراحی و ساخت این میان رده و گل سرسبد سامسونگ شروع میکنیم

که هنوز ما رو قابل نمیدونن برای ورود به بازار ولی در بازار های کره و هند عرضه شده اند . و این را هم بگویم که در کره این گوشی به نام Galaxy Jump3 عرضه میشود و در باقی بازار ها M44 خودمون.

پنل پشتی و فریم دور دستگاه از جنس پلاستیک میباشد که بنظر من برای یک میان رده این چنین ساختاری برازنده نیست ولی خب این چیزی رو عوض نمیکنه و میشه گفت از بهتریناست و در سه رنگ سبز نعنایی, مشکی و نقره ایی میباشد و پنل جلویی هم از جنس شیشه است .

در این دستگاه خبری از جک هدفون نیست و به این منظور میتوانید از هدفون بلوتوثی استفاده کنید یا مبدل !

 

از هدفون های بلوتوثی ما دیدن کنید ᵔ.ᵔ

 

در لبه پایینی دستگاه اسپیکر و درگاه Type-c و میکروفون وجود دارد، در لبه سمت راست دکمه های تنظیم ولوم صدا و پاور ، در لبه بالایی درگاه سیم کارت و لبه سمت چپ هم کویره لوته

 

نمایشگر Galaxy M 44 

پنل نمایشگر از جنس PLS 6.58 اینچی با وضوح 2408 در 1080 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتزی میباشد که میچسبه برای فیلم و سریال دیدن.

از تبلت های ما دیدن کنید ᵔ.ᵔ

 

دوربین Galaxy M 44 

میرسیم به یکی از جذاب ترین بخش های بررسی گوشی موبایل

جزیره ی دوربین که از سه سنسور که دوربین اصلی 108 مگاپیکسل که دارای فوکوس خودکار خودکار با تشخیص فاز میباشد ، 8 مگاپیکسل لنز اولتراواید و 2 مگاپیکسل لنز ماکرو تشکیل شده است ؛ که میتوان گفت در این رنج قیمت پکیج خوبی ایست و کیفیت خوبی دارد و ناامیدتان نمیکند.

دوربین سلفی هم که در یک تاچ هول قطره ای شکل قرار گرفته است که لنز واید 32 پیکسلی میباشد.

اگه بدنبال گوشی ای هستی که مناسب عکاسی باشه از این قسمت دیدن کن ᵔ.ᵔ

 

سخت افزار و نرم افزار Galaxy M 44 

یک خبر خوب به سرورانی که از تراشه اگزینوس در حد لالیگا متنفرند ؛

 که خود بنده هم جزء همون اشخاص هستم باید بگویم که از آنجایی که خود سامسونگ هم با ما هم عقیده است او هم در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده کرده است با اینکه عمر این تراشه کمی بالاس ولی با این حال در دنیای تراشه ها هنوز هم حرف اول را میزند و سرعت خوبی هم دارد پس چ بهتر از این◕‿-

برای گرفتن انواع قیمت گوشی سامسونگ میتوانید به فروشگاه آریا سری بزنید . 

خب همانطور که میدانید این محصول با اندروید 13 روانه بازار میشود و با رابط کاربری One UI 4.1 که به گفته سامسونگ حداقل 3 سال آپدیت ها در دسترس شما قرار خواهد گرفت و اینکه این رابط کاربری هم کار با آن راحت و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد.

 

در نهایت میتوان گفت این محصول ارزش خرید بالایی دارد خصوصا در حیته دوربینها و سخت افزار و نرم افزار.

با تشکر از همراهی یکا یک شما عزیزان با مجله آریا همراه باشید

 تجربه یه حس خوب از خرید ツ

 

آرزو رستمی

https://ttaria.com/tb-147

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند