فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی های مناسب عکاسی

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 02 اسفند 1401

بهترین گوشی های مناسب عکاسی

 

گوشی های موبایل به یک وسیله جدانشدنی از انسان ها تبدیل شده اند و هرجایی که می رویم باید این محصول را در دست داشته باشیم. گوشی های هوشمند امروزی حکم چندین دستگاه را برای ما دارند و می توانند چندین کار را به همدیگر انجام دهند که کمک شایانی به کاربران می کند تا با صرف هزینه خاصی بتوانند یکسری ویژگی های خوب را یکجا داشته باشند. دوربین یکی از آن مواردی است که گوشی های هوشمند امروزی آن را دارند و کیفیت تصاویر آن ها نیز بسیار بالا می باشد. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به بهترین گوشی های مناسب عکاسی بپردازیم.

 

گوشی موبایل گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ

اگر می خواهید گوشی مدل مناسبی را در دنیای اندروید انتخاب کنید، گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ تنها انتخاب شما خواهد بود، زیرا با مزایای دوربین قدرتمند که محبوب ترین ویژگی آن دوربین 200 مگاپیکسلی است، عملکردهای مختلفی مانند فیلمبرداری HDR را ارائه می دهد. علاوه بر این، قدرت سخت افزاری پرچمدار سامسونگ با معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 به سطح جدیدی رسیده است که حتی تراشه A16 Bionic اپل را شکست می دهد.

اگر علاقه مند به گوشی های سامسونگ هستید و دوست دارید گوشی شما دارای قدرتمندترین دوربین در بین گوشی های موبایل باشد، گلکسی اس ۲۳ اولترا بهترین گوشی خواهد بود که می تواند تمامی نیازهای شما را رفع کند و تصاویر بسیار باکیفیتی را تقدیم شما کند. این گوشی جزو بهترین گوشی های مناسب عکاسی است و اگر قصد خرید این گوشی را دارید می توانید آن را از طریق فروشگاه آریا با خیالی راحت و گارانتی معتبر خرید کنید.

 

گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

یکی از انتخاب های شما برای بهترین دوربین و گوشی در حال حاضر اپل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس است که جزو بهترین گوشی های مناسب عکاسی بوده و تفاوت های زیادی در دوربین های خود نسبت به مدل استاندارد دارند. این گوشی های لوکس با صفحه نمایش 120 هرتز، تراشه قدرتمند، دوربین عالی و عملکرد دوربین بسیار رضایت بخش از پیشرفته ترین گوشی های بازار هستند و مطمئنا تجربه شگفت انگیزی را برای لذت بردن از عکاسی و فیلمبرداری به ارمغان خواهند آورد.

هر دو آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از دوربین دوگانه اولترا واید 12 مگاپیکسلی سونی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با تثبیت کننده اپتیکال OIS و زوم اپتیکال 3 برابر استفاده می کنند. یکی دیگر از مزایای این دو مدل نسبت به مدل های قبلی پشتیبانی از دوربین تله فوتو حالت شب است. سیستم لرزشگیر دوربین اصلی به جای دوربین این آیفون در سنسور تعبیه شده است و دوربین از 100 درصد پیکسل های سنسور برای سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می کند. به گفته اپل، آیفون های حرفه ای این شرکت با ترکیب سنسور بزرگتر و دیافراگم بازتر، 2.2 برابر بیشتر از قبل نور جذب می کنند و در نتیجه عملکرد بهتری در محیط های کم نور دارند.

دوربین فوق عریض آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از فوکوس خودکار تشخیص فاز برای گرفتن عکس های ماکرو از فاصله 2 سانتی متری استفاده می کند و حال علاقه مندان به آیفون می توانند پا جای پای کاربران اندرویدی بگذارند و عکس و عکس های ماکرو خیره کننده ای بگیرد. افزایش دیافراگم دوربین فوق عریض همچنین به آیفون 13 پرو اجازه می دهد تا 92 درصد نور بیشتری جذب کند و تصاویر 120 درجه ای با جزئیات را در محیط های کم نور ثبت کند.

 

 

حتما بخوانید: بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون

 

گوشی موبایل گلکسی s22 اولترا سامسونگ

رهبر پرچمداران قدرتمند سامسونگ مجهز به دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی است و تراشه قدرتمند Exynos 2200 به خوبی تصاویر را مدیریت می کند که جزو بهترین گوشی های مناسب عکاسی نیز می باشد و عکس نهایی حاوی جزئیات عالی و کیفیت تصویر بالا است. لنزهای فرعی S22 Ultra نیز عملکرد تحسین برانگیزی دارند. این مدل پکیج کامل و بی نقصی شامل تله فوتو و پریسکوپ با سنسور سه گانه به همراه لنز اولترا واید 10 و 12 مگاپیکسلی برای علاقه مندان به عکاسی ارائه می کند و خود را به عنوان بهترین دوربین گوشی سامسونگ تا به امروز معرفی می کند. اگر قصد خرید این گوشی موبایل را دارید می توانید خریدتان را از فروشگاه آریا انجام دهید.
 

گوشی موبایل پیکسل ۷ پرو گوگل

اگر بودجه خوبی برای خرید گوشی هوشمند مناسب برای عکاسی دارید، جدیدترین و کامل ترین پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 7 پرو به بهترین شکل ممکن پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود و این گوشی جزو بهترین گوشی های مناسب عکاسی نیز است. اگرچه پیکسل 7 پرو فاقد دوربین های 108 و 200 مگاپیکسلی است، اما می تواند به راحتی گلکسی اس 22 اولترا را در بسیاری از سناریوها با دوربین 50 مگاپیکسلی شکست دهد. تفاوت اصلی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در اندازه صفحه نمایش، اندازه باتری و دوربین پریسکوپ 48 مگاپیکسلی آن است که به کاربر امکان زوم 5 برابری را می دهد.

 

 

حتما بخوانید: بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳

 

گوشی موبایل گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ

همانطور که می دانید گلکسی اس 22 پلاس از نظر دوربین تفاوتی با گلکسی اس 22 ندارد و تفاوت های این مدل ها تنها محدود به صفحه نمایش بزرگتر و باتری بزرگتر می تواند منجر به استفاده طولانی تر از تلفن برای مقاصد عکس یا فیلم شود. بنابراین اس 22 پلاس تمامی ویژگی های مثبت گلکسی اس 22 را برای مدت طولانی تری در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین جزو بهترین گوشی های مناسب عکاسی نیز است و می تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت کند.

دوربین اصلی Galaxy S22 Plus از یک سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS به همراه دو سنسور 10 و 12 مگاپیکسلی برای گرفتن تله فوتوهای فوق عریض استفاده می کند. طبق گفته سامسونگ، روشنایی پنل 6.6 اینچی Galaxy S22 + به 1750 نیت افزایش می یابد، درست است. بنابراین امکان عکس یا فیلم برداری با مدل متوسط ​​برندهای سامسونگ 2022 در محیط های پرنور وجود خواهد داشت.

 

گوشی موبایل آیفون ۱۳ اپل

آخرین سری از آیفون های اپل همچنان به فروش بالایی در بازار ایران دست می یابد و به عنوان یک گوشی تازه عرضه شده تلقی می شود. قیمت آیفون 13 اپل بسیار متفاوت است، اما همچنان علاوه بر کیفیت و امکانات، یکی از کامل ترین مجموعه های دوربین را ارائه می دهد. اما شاید مهم ترین ویژگی آیفون 13 اپل، امکان فیلم برداری HDR باشد که خروجی نهایی آن کیلومترها با آنچه در پرچمداران اندرویدی موجود است فاصله دارد.

در مقایسه با نسل قبلی، سنسور دوربین اصلی آیفون 13 از سنسور جدیدی مجهز به تثبیت کننده تصویر بهره می برد و همانند نمونه های حرفه ای خود از قابلیت ضبط ویدیوی سینمایی نیز پشتیبانی می کند. به عبارتی گوشی های اندرویدی تمرکز ویژه ای روی قابلیت های عکاسی دارند و در زمینه فیلم برداری خبری از قابلیت های محبوب و کارآمدی مانند HDR نیست; آیفون 13 تعادلی بین دو دنیا برقرار می کند و خود را به عنوان یک محصول کارآمد هم در فیلم و هم در تصویربرداری معرفی می کند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل

 

گوشی موبایل وان پلاس ۱۰ پرو

گوشی موبایل OnePlus 10 Pro ممکن است بهترین طراحی ماژول دوربین را نداشته باشد، اما مشخصات بسیار خوبی را ارائه می دهد و به لطف آن توانسته در لیست بهترین گوشی های مناسب عکاسی قرار بگیرد. این مدل از نظر سخت افزاری یک گام رو به جلو نسبت به نسل قبلی خود بوده و با استانداردهای 2022 سازگاری کامل دارد. دوربین فوق عریض دارای سنسور بسیار کوچکتری نسبت به سری قبلی است، اما میدان دید وسیع تری دارد و حالت های عکسبرداری جدیدی را ارائه می دهد. 

زوم تله فوتو 3.3 برابر با لنز سال گذشته است که عکس های فوق العاده ای می گیرد. با این حال، برند Hasselblad نشان دهنده عظمت و دوربین های با کیفیت بالا است، اما بیایید ببینیم که آیا عکس ها واقعاً همان چیزی هستند که ما انتظار داریم. در تنظیمات دوربین، حالت رنگ 10 بیتی و حالت RAW+ وجود دارد که وسیع ترین رنگ های 12 بیتی را ثبت می کند. هر دوی این ویژگی‌ ها اطلاعات بیشتری را دارا هستند و برای کسانی که می‌ خواهند تصاویر خود را در Adobe Lightroom یا سایر برنامه‌ ها تنظیم دقیق کنند، یک امتیاز است.

 

گوشی موبایل شیائومی ۱۲ پرو

پرچمدار شیائومی که به طور غیرمنتظره با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی عرضه شد، آنطور که باید فروش نداشت. البته هر سه لنز شیائومی 12 پرو با آخرین تکنولوژی و کیفیت عالی ساخته شده اند و با پردازش اسنپدراگون 8 Gen1 که یکی از قدرتمندترین چیپست های گوشی های اندرویدی امروزی است، خروجی نهایی بی عیب و نقصی را ارائه می کند. این گوشی موبایل یکی بهترین گوشی های موبایل و یکی از بهترین گوشی های مناسب عکاسی است که می تواند نیازهای شما را رفع کند.
 

گوشی موبایل هواوی P50 پرو

هواوی در 2 سال گذشته در زمینه دوربین بسیار قوی عمل کرده است و پرچمدار 2021 آن به دوربین 50 مگاپیکسلی واید، لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض، تلسکوپ 64 مگاپیکسلی و 40 چهارگانه مجهز شده است. گوشی موبایل Huawei P50 Pro بهترین دوربین سال 2021 را دارد. با طیف گسترده ای از لنزهای دوربین، این بهترین خرید است و Dexmomark حتی آن را بهترین دوربین سال 2021 با بالاترین امتیاز معرفی کرد. اگر عاشق عکاسی با موبایل هستید، در خرید این مدل شک نکنید تا بتوانید تصاویر بسیار خوبی را ثبت و ضبط کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-104

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند