فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین پرینترهای خانگی

یوسف هنرمند

چهارشنبه, 12 بهمن 1401

بهترین پرینترهای خانگی

 

انتخاب بهترین پرینتر خانگی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما پس از پرداختن به مدل های متعدد موجود در بازار، انتخاب کمی گیج کننده می شود. آنچه در اینجا مهم است، نوع چاپگر خانگی است که شما نیاز دارید. اگر خانواده ای با نیازهای متفاوت هستید و یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید از بین بهترین چاپگرهای خانگی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری از موارد دیگر که باید قبل از خرید پرینتر خانگی به آنها پاسخ دهید. در ادامه می خواهیم بهترین پرینترهای خانگی را ذکر کنیم و به شما در خرید بهترین پرینتر کمک کنیم. پرینتر دستگاهی است که متن یا تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر را بر روی کاغذ چاپ می کند. چاپگرهای خانگی به ما کمک می کنند در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم، زیرا دیگر زمانی را صرف رفتن به کافی نت ها و خدمات فناوری اطلاعات نمی کنیم. 

بنابراین اگر در حال خرید یک پرینتر هستید و سؤالاتی دارید در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به مقاله بهترین پرینترهای خانگی بپردازیم و به شما بهترین پرینترها را معرفی کنیم.

 

قیمت پرینترهای خانگی

  • قیمت پرینترهای خانگی نسبت به دیگر پرینتر ها کمتر بوده.
  • این نوع پرینترها دارای توان و قدرت کمتری هستند.
  •  

قیمت پرینترهای خانگی دست دوم

  • قیمت پرینترهای خانگی دست دوم ۳۰ درصد کمتر از پرینترهای نو است.
  • با خرید پرینترهای دست دوم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  •  

انواع پرینترهای خانگی

  • پرینتر تک رنگ (سیاه و سفید)
  • چاپگر رنگی
  • چاپگر تصعید رنگی
  • پرینتر لیزری
  • چاپگر جوهر افشان
  • پرینتر همه‌کاره (All In One)
  •  

بهترین پرینترهای خانگی

  • پرینتر لیزری کانن مدل 6018w
  • پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a
  • پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل Color Laser 150a
  • پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w
  • پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111w
  • پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

 

قیمت پرینترهای خانگی

پرینترهای خانگی اغلب سبک، کوچک و ارزان هستند و فناوری ساده و در عین حال کاربردی دارند. چاپگرهای خانگی HP و Canon و دیگر برندهای موجود در بازار در مدل های مختلفی موجود هستند و هرکدام دارای تکنولوژی ها و ویژگی های مخصوص به خودشان هستند. قیمت پرینترهای خانگی در رنج های قیمتی متفاوتی موجود است و اصولا قیمت پرینترهای خانگی ارزان تر از پرینترهای اداری و شرکتی است و همین دلیلی است برای خرید این پرینترهای کاربردی.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت بین پرینترهای جوهرافشان و لیزری

 

قیمت پرینترهای خانگی دست دوم

بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار ممکن است قیمت بالایی داشته باشند و از همین رو بسیاری از افراد روی به خرید پرینتر دست دوم می آورند تا بتوانند در هزینه های خودشان صرفه جویی کنند اما خرید پرینتر خانگی دست دوم کمی ریسک دارد و ممکن است پرینتر تعمیری باشد و یا دارای مشکلاتی باشد که شما از آن آگاهی نداشته باشید. اگر دوست دارید هزینه کمی برای خرید پرینتر کنید و قیمت پرینتر برایتان اهمیت دارد، بهتر است از یک شخصی که می شناسید پرینتر دست دوم خریداری کنید و یا پرینتری خریداری کنید که هنوز گارانتی داشته باشید.

اگر می خواهید بهترین پرینترهای خانگی را با قیمتی بسیار مناسب و گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید، فروشگاه آریا بهترین فروشگاه اینترنتی برای خریدی امن و مطمئن می باشد که بدون شک از خریدتان پشیمان نخواهید شد.

 

انواع پرینترهای خانگی

پرینتر های خانگی دارای انواع مختلفی می باشند و در ادامه به این پرینترها خواهیم پرداخت:

پرینتر تک رنگ (سیاه و سفید): این نوع چاپگرها فقط رنگ مشکی دارند و برای چاپ عکس مناسب نیستند. چاپگرهای تک رنگ اغلب برای چاپ اسناد، مقالات و ... استفاده می شوند.

  • چاپگر رنگی: این نوع چاپگرها رنگ بیشتری نسبت به سیاه و سفید دارند و برای چاپ تصاویر در هر اندازه ای نیز مناسب هستند. چاپگرهای رنگی نیز عملکرد چاپگرهای تک رنگ را دارند.
  • چاپگر تصعید رنگی: اگر به عکاسی علاقه دارید و می خواهید یک چاپگر برای چاپ عکس های خود داشته باشید، بهترین چاپگر خانگی که می توانید بخرید دستگاه چاپگر تصعید رنگی است. در این چاپگرها از کارتریج جوهر و کاغذ مخصوص استفاده شده است. این نوع چاپگر برای چاپ عکس ایده آل است و شما را از رفتن به کارگاه بی نیاز می کند و در واقع با استفاده از این چاپگر به راحتی می توانید عکس های دوربین دیجیتال خود را در منزل چاپ کنید.
  • پرینتر لیزری: چاپگر لیزری یک نوع پرینتر رایج است که متن و گرافیک را روی کاغذ با سرعت و کیفیت بالا چاپ می کند. چاپگرهای لیزری مانند دستگاه های فتوکپی دیجیتال و پرینترهای چند کاره از سیستم زیروگرافیک استفاده می کنند.
  • چاپگر جوهر افشان: رایج ترین نوع چاپگر برای مصارف خانگی، چاپگر جوهرافشان است. چاپگرهای جوهر افشان با پاشیدن قطرات بسیار کوچک جوهر روی کاغذ، الگوهایی ایجاد می کنند و مخزن جوهر آن را کارتریج نیز می نامند. اگر یک چاپگر برای مصارف خانگی می خواهید و قصد استفاده مداوم از آن را ندارید، چاپگرهای لیزری ممکن است.
  • پرینتر همه‌کاره (All In One): اگر به غیر از چاپ، ویژگی‌ های بیشتری می‌ خواهید، می‌ توانید به سراغ چاپگرهای همه کاره یا دستگاه‌ های همه کاره بروید. این چاپگرها دارای قابلیت های اضافی مانند ارسال و دریافت فکس، اسکن و کپی اسناد و تصاویر هستند.

 

بهترین پرینترهای خانگی

پرینترهای مختلفی در بازار موجود هستند و می توانید هریک از پرینترها را که دوست داشتید در سایت اینترنتی آریا انتخاب کنید و خرید خودتان را انجام دهید، اما اگر به دنبال بهترین پرینترهای خانگی هستید در ادامه همراه ما باشید تا به بهترین پرینتر های خانگی بپردازیم:

1.     پرینتر لیزری کانن مدل 6018w

2.     پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a

3.     پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل Color Laser 150a

4.     پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w

5.     پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111w

6.     پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

 

پرینتر لیزری کانن مدل 6018w

چاپگر کانن lbp6018w یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی است که از سری پرینترهای تصویری CLASS کمپانی معروف کانن است که مشابه چاپگر 6030w است که از گزینه اتصال بی سیم یا وای فای استفاده می کند. به دلیل اندازه فشرده و حجم کاری که می تواند انجام دهد، به آن چاپگر خانگی نیز می گویند. چاپگر 6018w از فناوری چاپ لیزری در فرآیند چاپ استفاده می کند. نوع کارتریج مورد استفاده Canon 925 است که برای استفاده در سری Canon 6018 ساخته شده است و تا 1600 صفحه را چاپ می کند، البته حداکثر 700 صفحه توصیه می شود. 

 

 

حتما بخوانید: بهترین پرینترهای اداری

 

این چاپگر می تواند 18 برگ کاغذ A4 در دقیقه با کیفیت چاپ 600 پیکسل در اینچ چاپ کند. حداکثر سایز قابل چاپ روی پرینتر Canon 6018w سایز A4 است و البته می توانید از A4، B5 و A5 نیز استفاده کنید. سینی کاغذ و اندازه کاغذ LGL, LTR دارای 150 برگ است. چاپگر 6018w دارای قابلیت های بی سیم است و می توانید فایل های موجود در گوشی هوشمند یا تبلت خود را مستقیماً به چاپگر ارسال کنید تا نسخه چاپی آن چاپ شود. می توانید چاپگر را از طریق درگاه USB2.0 در پشت دستگاه به رایانه متصل کنید. به راحتی در انواع سیستم عامل های ویندوز اجرا می شود و برای اجرا نیاز به نرم افزار خاصی ندارد.


پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15a یکی یگر از بهترین پرینترهای خانگی است که از سریعترین پرینترهای لیزری کوچک می باشد. این چاپگر علاوه بر کوچک بودن، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این چاپگر به صورت سیاه و سفید چاپ می کند و حداکثر اندازه کاغذی که پشتیبانی می کند A4 است. سرعت چاپ "LaserJet Pro M15a" تا 19 صفحه در دقیقه است. همانطور که گفته شد، این پرینتر مقرون به صرفه است. این چاپگر فقط از طریق USB به کامپیوتر متصل می شود و اتصال شبکه یا Wi-Fi ندارد. 

 

 

حتما بخوانید: تفاوت پک هند، چین و گلوبال

 

چاپگر در حالت "Standby" صدای زیادی ایجاد نمی کند و فوکوس کاربر را به طور ناگهانی مختل نمی کند. هنگام چاپ، چاپگر صدا تولید می کند، اما سرعت چاپ این مشکل را می پوشاند و باید نادیده گرفته شود. سینی ورودی کاغذ این چاپگر ظرفیت 150 برگ را دارد. اما سینی خروجی می تواند تا 100 برگ را در خود جای دهد. کارتریج تونر این چاپگر در قلب چاپگر قرار دارد و نوار اصلی دستگاه کاملا اورجینال با دستگاه می باشد. دکمه های این پنل در سمت چپ قرار گرفته اند و هیچ چیز دیگری توجه کاربر را به خود جلب نمی کند. درگاه USB و درگاه کابل برق در پشت دستگاه قرار دارند.

 

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل Color Laser 150a

چاپگر HP 150a یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی تولید شده توسط شرکت خوشنام HP می باشد که مانند دیگر پرینترهای HP M12A این شرکت بوده و دارای ابعاد کوچک و فشرده بوده و جای کمی را اشغال می کند. پرینتر شما با وزنی حدود 10 کیلوگرم به راحتی جابه جا می شود و یعنی می توان آن را چاپگر خانگی نامید. این پرینتر با ظرفیت ثبت شده ماهانه حدود 20000 برگ و ظرفیت سینی ورودی کاغذ 150 برگ، این چاپگر را به انتخاب خوبی برای کارهای اداری و تجاری سبک تبدیل می کند.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت رام چین و گلوبال

 

چاپگر مدل 150a قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا ADF را ندارد و باید به صورت دستی چاپ را روی این چاپگر انجام دهید. نوع چاپ آن رنگی و سیاه و سفید بوده و قابلیت چاپ 18 صفحه در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4 صفحه رنگی با وضوح چاپ 600*600 dpi را دارد که از کیفیت خوبی برخوردار است. برای پرینترهای این چنینی، حافظه چاپگر HP 150A 64 مگابایت است که می تواند نیازهای شما را رفع کند. این چاپگر اتصال بی سیم یا WiFi ندارد، اما می توانید آن را از طریق درگاه اتصال USB 2.0 به رایانه خود متصل کرده و چاپ اسناد خود را شروع کنید.


پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030w

چاپگر لیزری Canon LBP6030w یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی است که در مجموعه پرینترهای اداری قرار دارد. با این حال، این محصول ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد. از جمله این موارد می توان به ظرفیت کم سینی کاغذ، سرعت پایین و عدم چاپ دورو خودکار اشاره کرد. از جنبه مثبت آن می توان به امکان اتصال وای فای بی سیم، اندازه کوچکتر و در نتیجه اشغال فضای کمتر روی دسکتاپ اشاره کرد. رقبای جدی 6030w به مدل های دیگر کانن محدود نمی شوند و برندهای دیگر محصولاتی دارند که می توانند با این محصول رقابت کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، چاپگر 6030w اندازه کوچکی دارد و کاغذ کمی نیز در خود جای می گیرد.

 

 

حتما بخوانید: ارزان ترین گوشی اپل 2022

 

پرینتر لیزری اچ‌پی مدل LaserJet M111w

چاپگر مدل M111w یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی است که از جدیدترین دستگاه های موجود با فناوری چاپ لیزری از برند معتبر HP است که دارای ساختاری قوی و بادوام 346x189x59 میلی متر در ظاهر و وزن 3.8 کیلوگرم و تقریباً فضای کمی را اشغال می کند. این چاپگر بهترین انتخاب برای استفاده در ادارات، دفاتر متوسط و منازل است. چاپگر اچ پی M111w در مشخصات فنی چاپ بر اساس فناوری چاپ لیزری برای چاپ تک رنگ یا سیاه و سفید اسناد و مدارک با سرعت 20 صفحه در دقیقه و رزولوشن طراحی و تولید شده است. 

 

همچنین به عنوان یکی از سریع ترین مدل ها در میان سری دستگاه های مشابه با زمان چاپ 8.5 ثانیه شناخته می شود. این پرینتر تک کاره با پردازنده 500 مگاهرتز دارای حافظه 32 مگابایتی می باشد که سرعت و کیفیت بالای آن را تضمین می کند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید گوشی موبایل

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

اگر می خواهید پرینتر بخرید؛ چاپگر لیزی یکی از بهترین چاپگرهای موجود در بازار است. سرعت و دقت این نوع چاپگرها نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر است به همین دلیل از این محصول برای مصارف خانگی یا اداری استفاده می کنند. یکی از تولیدکنندگان پرینتر HP است و باید بدانید که چاپگرهای این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در سراسر دنیا فروش بالایی دارند. 

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

 

یکی از این پرینترها پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w است که جزو بهترین پرینترهای خانگی است. این چاپگر برای مکان های کوچک مانند خانه یا مشاغل کوچک مناسب است. همچنین قیمت آن در بین پرینترهای لیزری کوچک پایین است به همین دلیل به صرفه محسوب می شود. اگر می خواهید در محیط کوچک خود چاپ حرفه ای و باکیفیت داشته باشید، چاپگر لیزری HP Pro M15w دستگاه خوبی برای این منظور است. زمان کمتری را برای چاپ فایل ها با این چاپگر صرف می کنید.

 

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-87

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند