فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین اسپیکرهای قابل حمل

یوسف هنرمند

شنبه, 13 اسفند 1401

بهترین اسپیکرهای قابل حمل

 

اسپیکر بلوتوثی یکی از آن لوازمی است که برخی افراد حتما باید داشته باشند. شاید بزرگترین مزیت آن قابل حمل بودن و در دسترس بودن آن باشد. اما با توجه به تعداد برندها و مدل های موجود در بازار، انتخاب یک اسپیکر قابل حمل باکیفیت دشوارتر شده است. بنابراین در این مقاله بهترین اسپیکرهای قابل حمل قصد داریم بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید.
 

اسپیکر بلوتوث جی بی ال مدل Charge 5

این اسپیکر قابل حمل توسط برند قدرتمند «جی بی ال» تولید و با مدل «شارژ 5» به بازار عرضه شده است. این سری از محصولات «JBL» که «شارژ» نام دارد، شامل محبوب ترین نسل و بهترین بلندگوهای بلوتوث موجود در بازار است. درایورهای این محصول نسبت به مدل های قبلی بسیار بهبود یافته و سخت افزار آن نیز به روز شده است. ناگفته نماند که طراحی شیک و زیبای این اسپیکر بلوتوثی و همچنین قاب مقاوم و ضد آب آن باعث رضایت بیشتر شما شده و خیالتان را راحت می کند.

دلیل نام گذاری این محصول ظرفیت بالای باتری و قابلیت شارژ دستگاه های دیگر با باتری اسپیکر است. صدای این اسپیکر بلوتوث خانگی یا قابل حمل بسیار واضح و بلند است و تجربه بی نظیری را برای شنونده ایجاد می کند. برند JBL از یک ووفر به شکل پیست مسابقه، توییترهای مجزا و غیر فعال و رادیاتورهای دوگانه برای ایجاد یک تجربه صوتی جدید و منحصر به فرد استفاده کرد. اگر قصد خرید بهترین اسپیکر بلوتوث "JBL" را دارید، این مدل را در اولویت قرار دهید.

 

 

حتما بخوانید: بهترین برند اسپیکر

 

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

اسپیکر خانگی بلوتوث «Harman Kardon» Aura Studio 3 محصولی حرفه ای و منحصر به فرد با سیستم صوتی به روز نسبت به مدل های قبلی است. همانطور که در توضیحات محصول می توانید مشاهده کنید، الگوهای موجی داخل پنل شیشه ای جلوه چشم نواز بسیار زیبایی به اسپیکر می دهد. همچنین نور فوق العاده ای که به این امواج اضافه شده است، ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. این محصول توسط دکمه های لمسی روی دستگاه کنترل می شود. با استفاده از این دکمه ها می توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید و موسیقی و نور را کنترل کنید. پورت های نصب شده بر روی اسپیکر بلوتوث Harman Kardon شامل ورودی کابل برق، ورودی صدا 3.5 میلی متری و پورت کمکی می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت سازنده در این مدل پورت «Micro USB» را حذف کرده است. در مورد صدای «Aura Studio 3» می توان گفت که کیفیت صدای حاصله دارای بیس قوی و شفافیت فوق العاده است. یک توییتر 5 اینچی و شش درایور 1.5 اینچی وظیفه بازتولید صدا را بر عهده دارند. این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد اما با توجه به کیفیت ساخت و کیفیت صدای عالی می توان آن را یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث خانگی و قابل حمل موجود در بازار دانست.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی مدل SRS-XB43

اسپیکر قدرتمند بلوتوثی ساخت شرکت معروف «سونی» و با نام «SRS-XB43» است. محصول فوق که از خانواده “Sony Extra Bass” می باشد می تواند کیفیت صدای قدرتمند و بیس عمیق را در اختیار شما قرار دهد. برای بهبود کیفیت صدا، سونی بلندگوها را به سبک غیر فعال تغییر داد. ظاهر این رادیاتورها شبیه ساب ووفر است و به بهبود عمق بیس بلندگو کمک می کند. همچنین از دیافراگم غیر دایره ای برای افزایش فشار صدا و کاهش اعوجاج استفاده می کرد.

بلندگوی بلوتوث قابل حمل سونی "SRS-XB43" از یک بلندگوی دو طرفه استفاده می کند و یک ووفر و یک توییتر را برای ارائه صدای غنی تر ترکیب می کند. همچنین از فناوری "صدای زنده" برای ایجاد صدای سه بعدی استفاده کرد. بنابراین صدای خواننده را می شنوید. از دیگر ویژگی های بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی؛ مقاومت در برابر ضربه، خراش، آب، گرد و غبار و رطوبت است.

 

 

حتما بخوانید: بهترین کیبورد مخصوص تایپ کردن

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4

اسپیکر بلوتوث "JBL" مدل "شارژ 4" یکی از پرطرفدارترین اسپیکرهای بازار ایران است که طراحی زیبا و صدای عالی از ویژگی های آن می باشد. این محصول از طریق فناوری بلوتوث به موبایل یا دستگاه های دیگر شما متصل می شود. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری صدا است. از ویژگی های این اسپیکر قابل حمل می توان به صدای 360 درجه و قدرت بالا، دو رادیاتور، بیس قوی و روکش پارچه ای و طراحی زیبا اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوث موجود در بازار هستید، این مدل را در نظر بگیرید.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Anker مدل "Flare Plus" با صدای قدرتمند و شفاف و پخش کننده صدا به صورت 360 درجه در محیط. همچنین دارای یک رقص نور زیبا همراه با صدا است. در ایجاد این محصولات جانبی دیجیتال؛ طیف کاملی از درایورها، توییترها و رادیاتورهای غیرفعال دوگانه استفاده شده است. به همین دلیل است که شما موسیقی را با انرژی زیاد می شنوید. لازم به ذکر است که این مدل یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل شرکت «انکر» می باشد.
 

اسپیکر بلوتوث پرتابل سونی مدل SRS-XB12

اسپیکر بلوتوث «سونی» مدل «SRS-XB12» محصولی زیبا و جمع و جور با صدایی قدرتمند و باکیفیت است. ابعاد این محصول به راحتی در کیف شما قرار می گیرد. بنابراین می توانید هر کجا که بخواهید به موسیقی گوش دهید. ویژگی های بلندگوی بلوتوث میان رده سونی عبارتند از: کیفیت صدا نسبت به مدل مشابه آن (XB10) بوده و می توان به طراحی کوچک و سبک و عمر باتری آن نیز اشاره کرد.

 

 

حتما بخوانید: بهترین هارد های اکسترنال

 

اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی مدل MDZ-36-DB

شیائومی که یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان دستگاه های الکترونیکی در سال های اخیر است، این اسپیکر قابل حمل را روانه بازار کرده است. مدل «MDZ-36-DB» از باتری لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و در صورت شارژ کامل می تواند به مدت 13 ساعت با صدای متوسط ​​(50 درصد) برای شما موسیقی پخش کند. لازم به ذکر است که شارژ کامل آن 4 ساعت طول می کشد.

این محصول با درگاه های Type-C و AUX برای شارژ آسان و پخش موسیقی نصب شده است. زیرا برخی از دستگاه ها قدیمی هستند و از جک های 3.5 میلی متری پشتیبانی می کنند. جزئیات بیشتر در مورد اسپیکر بلوتوث شیائومی؛ برای تنظیم کیفیت موسیقی می توان از صدای واضح و با کیفیت، کاهش نویز، کاهش تاخیر صدا، بدنه مقاوم در برابر آب، میکروفون داخلی با حالت های "Normal" و "Deep Bass" صحبت کرد. همچنین مدل «MDZ-36-DB» یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی از این نوع به حساب می آید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-111

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند