فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 25 بهمن 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ یکی از آن دسته مقالاتی است که بسیار نیاز است زیرا کاربران بسیاری با مطالعه این راهنماهای خرید می توانند انتخاب خوبی داشته باشند و یک محصول خوب خریداری کنند. ساعت های هوشمند از آن دسته گجت هایی هستند که می توانند نیازهای شما کاربران عزیز را رفع کنند و هر کدام از این ساعت ها دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند که می تواند به شمارنده ضربان قلب و قدم، فشار خون و ... اشاره کرد. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ بپردازیم.

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ سری ۵ سامسونگ

نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ در ماه آگوست معرفی شدند که این ساعت ها جزو راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ نیز هستند. این نسل که از دو مدل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو تشکیل شده است، بدون شک بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ هستند و به راحتی می توان آن ها را بهترین ساعت هوشمند اندرویدی دنیا دانست. هر دو ساعت از گواهینامه نظامی MIL-STD-810H پشتیبانی می کنند و تا عمق 50 متری آب مقاوم هستند، به این معنی که می توانید با خیال راحت از این محصولات در شرایط محیطی مختلف استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که قاب کناری گلکسی واچ 5 پرو از تیتانیوم ساخته شده و مقاومت بیشتری نسبت به گلکسی واچ 5 آلومینیومی دارد.

هر دو مدل دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 450 در 450 هستند که تراکم 321 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. قابلیت‌های AOD همان‌طور که برای این ساعت ها انتظار می‌ رود در نظر گرفته می‌ شود و پنل آن ها به اندازه‌ ای روشن است که می‌ تواند محتوا را در شرایط نوری دشوار مشاهده کنید. هر دو ساعت مجهز به تراشه 5 نانومتری W920، دو هسته ای با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت رم هستند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

 

گلکسی واچ 5 پرو و واچ 5 هر دو از سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون استفاده می کنند و می توانند وزن بدن شما (چربی بدن و درصد عضله) را محاسبه کنند. البته ناگفته نماند که مدل Pro می تواند دمای بیرون را اندازه گیری کند. از دیگر ویژگی های این دو مدل می توان به میکروفون و اسپیکر، شارژ بی سیم 10 واتی، سیستم عامل Android Wear 3.5 و قابلیت مکالمه به لطف باتری 410 میلی آمپری برای مدل پایه و باتری 590 میلی آمپری برای مدل پرو اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ سری 4 سامسونگ

گلکسی واچ سری 4 در دو نسخه گلکسی واچ 4 کلاسیک و واچ 4 عرضه شده است که بزرگترین تفاوت آن با نسل قبل استفاده از سیستم عامل اندروید به جای تایسون است که برنامه های بیشتر و سازگاری با اندروید را در اختیار کاربران قرار می دهد و این ساعت هوشمند نیز همانند برادر بزرگتر خود در لیست بهترین های راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ است. ویژگی های این ساعت ها همچنین این ساعت را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ تبدیل کرده است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ های ظاهری بین این دو مدل ساعت هوشمند، حلقه چرخان مدل کلاسیک است که به شما کمک می‌ کند در منو ها حرکت کنید. 

گلکسی واچ 4 به دلایل زیادی یکی از بهترین ساعت های سامسونگ است. این محصول نسبت به نسل قبل چیپست کاملا جدید و فضای ذخیره سازی بیشتری دارد. سامسونگ همچنین ردیابی سلامت و تناسب اندام را در این ساعت هوشمند را بهبود بخشیده است. ویژگی اصلی اضافه شده، توانایی تجزیه و تحلیل وضعیت فیزیکی شما با استفاده از ساعت هوشمند با فناوری جدید است. ردیابی پیشرفته خواب و تشخیص اختلال خواب به کاربران کمک می کند کیفیت خواب را بهبود بخشند و مانیتور ضربان قلب برای اندازه گیری فعالیت روزانه و ارائه گزارش های دقیق کافی است. 

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

 

استفاده از این ساعت هوشمند بسیار آسان است و می توانید خیلی ساده از آن استفاده کنید. تنها با یک لمس روی صفحه نمایش Always On Screen می توانید به خوبی کارتان را پیش ببرید. علاوه بر خاصیت ضد آب بودن این محصول، می توانید از ساعت هوشمند در استخر یا در دریا استفاده کنید. سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از طراحی بهبود یافته، بهبود سلامت و تندرستی، مشاهده تاریخچه و حسگرها در برنامه سامسونگ و محاسبه کالری سوزانده شده در شرایط خواب عادی، دوره های طولانی عدم تحرک و نشستن. 

این عملکرد شامل ویژگی‌ های سلامت مستقل از تلفن، نظارت بر اکسیژن خون در هنگام خواب، مطالعه بهتر در زیر نور مستقیم خورشید، امکان استفاده از صفحه نمایش به عنوان چراغ قوه، حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ... است. بند لاستیکی نرم و مناسب برای تلفن همراه، اتصال سریع به گوشی سامسونگ، پیکربندی بسیار بالا، کنترل خوب، مجهز به وای فای، سنسور های دقیق، میکروفون خوب، مکالمه از طریق ساعت و ... . این ساعت هوشمند داری ویژگی هایی است که می توانید با آن ها خیلی ساده تر کارهای روزانه تان را انجام دهید.

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ

گلکسی واچ ۳ از آن دسته از ساعت ها است که به شما اهمیت می دهد و این شعر سامسونگ بود و حال شاهد آن هستیم که این ساعت واقعا به همین صورت عمل می کند و می تواند تمامی کارهای شما را رهگیری کند و به شما گزارش دهد و همین ویژگی های خفن باعث شده تا جزو بهترین ساعت های راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ باشد. درست است که دو سال از عرضه این مدل می گذرد اما هنوز هم می توان آن را در بازار پیدا کرد و ارزش خرید بالایی نیز دارد. در مقایسه با نسل جدید، میزان نرم افزار و حافظه داخلی بسیار متفاوت است. سیستم عامل این ساعت تایزن بوده و امکان نصب اپلیکیشن های اندروید خاصی بر روی آن وجود ندارد. 

از سوی دیگر شاهد دو نوع حافظه داخلی 4 و 8 گیگابایتی هستیم در حالی که نسل جدید از 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. شاید این تفاوت ها باعث کاهش قیمت این مدل در سال 2022 شود اما ویژگی های جذاب آن همچنان شما را به فکر خرید آن می اندازد. به عنوان مثال، این محصول از پنل 1.4 اینچی Super AMOLED با وضوح 360 در 360 استفاده می کند و تراکم 364 خوبی را ارائه می دهد.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

 

علاوه بر این، گلکسی واچ 3 دارای میکروفون و اسپیکر نیز می باشد تا بتوانید به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید. این ساعت به لطف ضربان قلب و سنسور SPO2 می تواند سطح سلامتی شما را در حین ورزش کنترل کند و کیفیت خواب شما را نیز اندازه گیری کند. باتری 340 میلی آمپر ساعتی، فریم فولادی یا تیتانیوم، استاندارد MIL-STD-810G، حلقه چرخان در کناره برای اسکرول آسان و گواهی مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری از دیگر ویژگی های این ساعت کهکشانی است.

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکیتو 2 سامسونگ

گلکسی واچ اکتیو 2 تنها شش ماه پس از نسخه قبلی (اوایل سال 2019) معرفی شد و برخلاف انتظار بسیاری که انتظار یک تغییر کوچک را داشتند، با شگفتی وارد بازار شد و این شگفتی باعث شد حال در لیست راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ قرار گیرد. Galaxy Watch Active 2 از بسیاری جهات بهتر از نسل قبلی خود است. یک صفحه نمایش بهتر (40x40 و 44x44) و همچنین قدرت باتری بیشتر و سایر ویژگی های ردیابی تناسب اندام معرفی شد و سامسونگ همچنین دقت سنسور مورد استفاده برای ردیابی معیارهای تمرین را بهبود بخشید. 

Galaxy Watch Active 2 همچنین دارای یک قاب دیجیتال چرخان است. این به کاربران یک نگاه منحصر به فرد به رابط کاربری ساعت هوشمند می دهد. ویژگی هایی مانند ECG و مانیتورینگ فشار خون برای اولین بار با Galaxy Watch Active 2 معرفی شد. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که عمدتاً یک ساعت هوشمند برای نظارت بر تناسب اندام می خواهند.

 

 

حتما بخوانید: نکات مهم هنگام خرید ساعت هوشمند

 

Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند ورزشی با سنسور ضربان قلب و ردیابی خودکار عملکرد شماست و به لطف حافظه داخلی و اتصال بلوتوث با هدفون، می توانید هنگام ورزش به موسیقی گوش دهید. این ساعت 1.4 اینچی با فناوری SUPER AMOLED صفحه نمایشی با وضوح 360 در 360 با طرحی به نام ACLIPSE را در اختیار شما قرار می دهد که به طور خودکار رنگ پس زمینه را در هر زمانی از شبانه روز انتخاب می کند. کیفیت اسپیکر کاملا قابل قبول است و میکروفون آن به طور خودکار و کامل صداهای مزاحم را در حین مکالمه حذف می کند. البته از معایب این مدل می توان به عملکردهای محدودتر برای کاربران iOS اشاره کرد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-97

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند