فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

یوسف هنرمند

دوشنبه, 24 بهمن 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

 

ساعت های هوشمند از آن دسته ساعت ها هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و بدلیل هوشمند بودن قابلیت های بسیار زیادی را نیز در خود جای داده اند. ساعت های هوشمند روز به روز در حال پیشرفت کردن هستند و می توانند ویژگی های بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه دهند و یکی از مواردی که باعث شده تا این گجت ها اینقدر برای خریداران ارزشمند شوند نیز همین قابلیت های فراروان است.

شیائومی یکی از آن کمپانی هایی است که از بدو ورود به بازار به خوبی درخشیده است و حال با تولید ساعت های هوشمند خود توانسته دل بسیاری از کاربران را ببرد. راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی یکی از آن دسته مقالاتی است که در سایت فروشگاه آریا قرار داده شده است تا کاربران بتوانند بهترین ساعت های این برند خاص را بشناسند و بدانند کدام ساعت شیائومی مناسب آن ها است. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید.

 

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

کمپانی های مختلفی هستند که ساعت های هوشمند تولید می کنند و شیائومی نیز یکی از آن کمپانی هایی است که ساعت های هوشمند بسیار خاصی را طرحی و تولید می کند و سعی دارد تا طیف وسیعی از کاربران را در بر بگیرد و در بازه های قیمتی متفاوتی ساعت هوشمند طراحی و تولید می کند. اگر گوشی موبایل شیائومی دارید، پیشنهاد می شود حتما ساعت هوشمندتان را نیز از همین برند خریداری کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

در ادامه به راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی می پرازیم و به شما کاربران عزیز فروشگاه آریا خواهیم گفت که کدام ساعت های شیائومی خوب هستند و ارزش خرید دارند تا شما کاربران عزیز مدل هایی که طرفداران بیشتری دارند را خریداری کنید و از ویژگی ها و امکانات آن ها استفاده کنید و لذت ببرید. در ادامه همراه ما باشید تا به این محصولات بپردازیم.

 

ساعت هوشمند شیائومی S1 pro

شیائومی S1 pro یکی از بهترین ساعت شیائومی موجود در حال حاضر است که راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی نیز می باشد و ویژگی های جذابی دارد که هر کاربر را برای خرید آن جذب می کند. این مدل طراحی بسیار مدرن و زیبایی از ترکیب شیشه و استیل ضد زنگ ساخته شده است را داراست و دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی می باشد. این پنل از نوع AMOLED است و رزولوشن 480 در 480 در نظر گرفته شده است، بنابراین می توانیم تراکم بسیار خوب 462 را در هر اینچ مشاهده کنیم. صفحه نمایش بسیار زیبا و شفاف این محصول، محتوای را با نمای بسیار عالی نمایش می دهد.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

 

انتظار می رود این ساعت تا عمق 50 متری آب مقاوم باشد و می توانید با خیال راحت این ساعت را هنگام شنا بپوشید. این محصول دارای اسپیکر و میکروفون می باشد و یکی از ساعت های هوشمند است که قابلیت مکالمه دارد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به باتری 500 میلی آمپر ساعتی، اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری خون، اندازه گیری دمای بدن، رابط کاربری شیائومی و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد که تمامی این موارد باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین محصولات تبدیل شود و بتوان با خیالی راحت از آن استفاده کرد.

 

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

ساعت شیائومی S1 Active یکی از جدیدترین و بهترین ساعت های این برند چینی است که جزو بهتری ساعت های راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی نیز می باشد که می توان آن را پرچمدار شیائومی دانست. وزن این ساعت 36 گرم و فریم آن از آلومینیوم ساخته شده تا بتواند مقاومت بالای خود را برای مدت طولانی حفظ کند. از طرفی به لطف گواهی ضد آب، این ساعت تا عمق 50 متری ضد آب است و می توانید با آن شنا کنید. شیائومی در این مدل پنل AMOLED 1.43 اینچی با رزولوشن 466*466 و تراکم پیکسلی 326 را پیشنهاد داده است که کیفیت و روشنایی بسیار خوبی دارد.

 

 

حتما بخوانید: خاص ترین لوازم جانبی موبایل

 

شیائومی s1 اکتیو دارای بلندگو و میکروفون است تا بتوانید از آن برای پاسخگویی به تماس های دریافتی نیز استفاده کنید. در مورد سنسور سلامتی نیز با محصول خوبی روبرو هستیم، وجود سنسور ضربان قلب و البته سنسور اکسیژن خون این امکان را به ساعت می دهد تا وضعیت شما را در حین ورزش زیر نظر داشته باشد. لازم به ذکر است که این مدل از 117 فعالیت ورزشی و 19 ورزش حرفه ای پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به شارژ 12 روزه، GPS دو بانده، اندازه گیری خواب، سنجش استرس، دستیار صوتی الکسا و سیستم عامل انحصاری شیائومی اشاره کرد که تمامی این موارد باعث شده تا این ساعت به یکی از بهترین ساعت های شیائومی تبدیل شود.

 

اگر گوشی موبایل شیائومی دارید، این ساعت هوشمند بهترین انتخاب برای شما است و می تواند با خیالی راحت از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

 

ساعت هوشمند شیائومی می واچ 2 لایت

ممکن است May Watch 2 Lite بهترین ساعت هوشمند شیائومی نباشد، اما مطمئناً با توجه به قیمتش ارزش خرید دارد و حتی جزو بهترین های راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی نیز می باشد. این محصول با وجود قیمت مناسب، از GPS استفاده می کند که نقطه قوتی محسوب می شود. این ساعت از پنل 1.55 اینچی مربعی TFT LCD با رزولوشن 320×360 بهره می برد و این مدل پنل AMOLED ندارد. Watch 2 Lite از بیش از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند و می تواند 17 ورزش را به صورت حرفه ای ردیابی کند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

 

شیائومی Mi Watch 2 Lite مانند سایر مدل های این لیست تا عمق 50 متری آب مقاوم است و می توانید با آن شنا کنید. این محصول در حین ورزش می تواند با کمک سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون وضعیت شما را بررسی کرده و در صورت تشخیص وضعیت غیر طبیعی به شما اطلاع دهد. نظارت بر خواب، ردیابی سیکل قاعدگی برای خانم ها، اندازه گیری استرس، شارژ ده روزه با استفاده منظم و سایر امکانات استاندارد مانند کنترل موسیقی و دریافت نوتیفیکیشن و ... از دیگر ویژگی های کلیدی این ساعت است.

 

ساعت هوشمند شیائومی می بند 7 پرو

مدل Mi Band 7 Pro اگرچه یک دستبند هوشمند به حساب می آید، اما وارد دنیای ساعت های هوشمند شده و با قیمت بالاتری به فروش می رسد و حتی جزو بهترین های راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی نیز است. این ساعت که بدون بند کمتر از 21 گرم وزن دارد، از صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED با رزولوشن 456 در 280 بهره می برد که تراکم 326 پیکسل بر اینچ دارد. حداکثر روشنایی این پنل 500 نیت است که عدد خوبی است. ناگفته نماند که این ساعت اکنون از AOD نیز پشتیبانی می کند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون

 

این دستگاه دارای سنسور نور محیط است و می تواند به صورت خودکار میزان روشنایی پنل را تنظیم کند. خوشبختانه در این مدل شاهد GPS هستیم و به همین دلیل ساعت تمام حرکات شما را هنگام دوچرخه سواری یا دویدن ثبت می کند، ساعت در اندازه گیری کالری دقت بیشتری دارد. پشتیبانی از بیش از 110 فعالیت ورزشی؛ توانایی اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن خون؛ پایش 24 ساعته ضربان قلب؛ اندازه گیری 24 ساعته اکسیژن خون؛ اندازه گیری فشار؛ ردیابی وضعیت خواب؛ پیگیری منظم قاعدگی زنان؛ استفاده از شارژ استاندارد 12 روزه؛ دستیار صوتی الکسا و تایید ضد آب تا عمق 50 متری از دیگر ویژگی های مهم این محصول است که آن را برای خرید بسیار مناسب می کند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-96

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند