فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین پرینترهای اداری

یوسف هنرمند

یکشنبه, 09 بهمن 1401

بهترین پرینترهای اداری

 

پرینتر یک ماشین اداری ضروری برای دفتر کار است که در اکثر دفترها شاهد چنین دستگاه هایی هستیم. داشتن بهترین پرینترهای اداری به خصوص در شرکت هایی که از کامپیوتر زیاد استفاده می کنند بسیار کاربردی و ضروری است. امروزه بسیاری از چاپگرهای موجود در بازار می توانند به اینترنت متصل شوند، بنابراین بسیاری از لپ تاپ ها یا رایانه ها می توانند به چاپگر متصل شوند و نیازهای شما را رفع کنند. این محصولات همچنین دارای حافظه داخلی بزرگ و قدرت بالایی هستند. در دسترس بودن رم بالا و یک پردازنده قدرتمند و سریع به این معنی است که چاپگر می تواند صفحات زیادی را در طول روز چاپ کند. 

امروزه با وجود محصولات متنوع در بازار، انتخاب یک ابزار مفید و کاربردی می تواند کاری دشوار به نظر برسد. به همین منظور در این مقاله لیستی از بهترین پرینترهای اداری و چند نکته مهم برای خرید آنها را ارائه می دهیم. اگر قصد خرید یک چاپگر با کیفیت برای محل کار خود دارید، در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید.

 

قیمت پرینترهای اداری

  • پرینترهای اداری دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر پرینترها دارند.
  • این نوع پرینترها دارای ابعاد بزرگتر و قدرت بیشتری نیز می باشند.
  •  
  •  

قیمت پرینترهای اداری دست دوم

  • قیمت پرینترهای اداری دست دوم ۳۰ درصد کمتر از پرینترهای نو می باشد.
  •  

پرینتر اداری

  • پرینترهای اداری دارای ابعاد بزرگتری هستند.
  • وزن این پرینترها بیشتر از سایر پرینترها می باشد.
  • سرعت پرینت این دستگاه ها بیشتر است و توان و قدرت بیشتری دارند.
  •  

بهترین پرینترهای اداری

  • پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3160
    پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P2035
  •  پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w
  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428dw
  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135a
  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 137fnw
  • پرینتر چند کاره لیزری اچ‌پی مدل LaserJet MFP M236d

 

قیمت پرینترهای اداری

قیمت پرینتر اداری نسبت به دیگر پرینترهای موجود در بازار نظیر پرینترهای خانگی گرانتر بوده و این پرینترها توان و قدرت بیشتری دارند و می توانند از پس کارهای سنگین نیز بر بیایند. پرینترهای اداری در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و کمپانی های بزرگ مختلفی نظیر اچ پی و کانن پرینترهای اداری مناسبی را در مدل ها و سری های مختلف طراحی و تولید می کنند.

بهترین پرینترهای اداری دارای قیمت بالاتری هستند و هرچه یک پریتر کارهای بیشتری بتواند انجام دهد و ویژگی های مهم و خوبی داشته باشد طعا گران قیمت تر بوده و می توانید نیازهای یک اداره بزرگ و کوچک را پوشش دهد.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت بین پرینترهای جوهرافشان و لیزری

 

قیمت پرینترهای اداری دست دوم

اگر دوست ندارید زیاد هزینه کنید و یک پرینتر نو با گارانتی معتبر خریداری کنید، خرید پرینتر دست دوم نیز یکی از راه هاری خوب خرید یک پرینتر اداری می باشد. اگر دوست و یا آشنایی دارید که قصد فروش پرینتر خودش را دارد، می توانید با پرس و جوهای فراوان درباره پرینتر آن را خریداری کنید. به صورت کلی خرید پرینتر دست دوم ریسک مخصوص به خودش را دارد و اگر پرینتر دچار مشکلی باشد و شما اطلاع نداشته باشید در آینده ای نزدیک دردسر ساز می شود و باید به فکر تعمیر آن باشید. اگر دوست دارید پرینتر نو خریداری کنید و به دنبال فروشگاهی هستید که با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر، پرینتر بفروش برساند، فروشگاه آریا یکی از بهترین فروشگاه ها می باشد که هم با گارانتی معتبر و هم اصالت کالا پرینتر به فروش می رساند.

 

پرینتر اداری

نتایج نظرسنجی نشان می دهد که پرینتر مدرن و پیشرفته HP یکی از بهترین چاپگرهای چندکاره اداری است. این مدل پرینتر Lerzy به صورت سیاه و سفید چاپ، اسکن و کپی می کند. سرعت کار این چاپگر اداری پیشرفته بسیار بالاست و تا 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند و اولین صفحه چاپ شده در 9 ثانیه اول از دستگاه خارج می شود. سرعت پردازنده این چاپگر 600 مگاهرتز است.
این پرینترها جمع و جور و قابل حمل هستند. علاوه بر این، بسیار مقاوم هستند و ظاهری شیک و جذابی دارند. 

این پرینترهای اداری دارای سیستم روشن و خاموش شدن خودکار برای جلوگیری از قطع برق هستند. قیمت مناسب و طول عمر این پرینترها نیز به این امر کمک کرده و آنها را نمونه ای از بهترین چاپگرهای اداری موجود کرده است. حتی اگر می خواهید بهترین پرینتر لیزری بخرید، ما یک چاپگر اداری اچ پی را توصیه می کنیم که بسیار مناسب کارهای اداری است.

 

 

حتما بخوانید: تفاوت رام چین و گلوبال

 

بهترین پرینترهای اداری

پرینتر های اداری نوعی از پرینترها هستند که قدرت بیشتری نسبت به دیگر پرینترها دارند و برای کارهای سنگین و اداری مناسب می باشند. اگر قصد خرید بهترین پرینترهای اداری را دارید در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به بهترین پرینترهای اداری بپردازیم:

  1. پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3160
  2. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P2035
  3. پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w
  4. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428dw
  5. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135a
  6. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 137fnw
  7. پرینتر چند کاره لیزری اچ‌پی مدل LaserJet MFP M236d

 

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3160

پرینتر اپسون L3160 محصول کمپانی معروف EPSON می باشد و یکی از بهترین پرینترهای اداری است که مانند چاپگر اپسون L3150 در دسته چاپگرهای سه کاره این شرکت قرار می گیرد، بنابراین علاوه بر چاپ اسناد شما قابلیت کپی و اسکن نیز دارد. پرینترهای چندکاره آماده این مزیت را دارند که نیاز به خرید همزمان چندین دستگاه را نداشته باشید که باعث صرفه جویی در هزینه و اشغال فضای کمتری در محیط اداری و کاری شما می شود. چاپگر L3160 به راحتی جابجا می شود و به دلیل وزن و فشرده بودن می توان آن را روی میز قرار داد.

 

 

پرینتر اپسون L3160 مانند سایر محصولات جدید اپسون از مخزن مخصوص نصب شده در کنار چاپگر استفاده می کند. از مزایای این مخزن یا مخزن جوهر داخلی در پرینترهای اپسون این است که در صورت خالی بودن کارتریج، نیازی به خرید کارتریج جدید ندارید و فقط مخزن جوهر دستگاه را شارژ کرده و جوهر مربوطه را بخرید. شما می توانید این کار را خیلی ساده انجام دهید و نیازی به کمک یک متخصص نیست و پس از شارژ همان کیفیت چاپ روز اول را دریافت کنید. پرینتر L3160 در اندازه A4 با وضوح 1440 x 5760 dpi چاپ می کند که کیفیت عالی دارد و نیازهای شما را در دفتر اداری تان رفع می کند.


پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P2035

پرینتر لیزری HP P2035 P2035 یکی دیگر از بهترین پرینترهای اداری است که در واقع پرینتر لیزری تک رنگ جدید این شرکت است و بارزترین ویژگی آن سرعت و کیفیت چاپ بالا است. ابعاد نسبتا جمع و جور آن در مقایسه با بسیاری از رقبا باعث شده است که P2035 در بین کاربران بسیار محبوب شود. مشخصات و کیفیت ساخت P2035 کمی بالاتر از اکثر چاپگرهای لیزری تک رنگ است. اما در عوض باعث شد فضای کمتری روی میز اشغال کند. 

این پرینتر مجهز به پورت USB 2.0 می باشد و برخلاف مدل‌ های گران‌ تر، P2035 نمایشگر جداگانه‌ ای ندارد ولی می‌ توانید به راحتی تنظیمات چاپ و شبکه را پیکربندی کنید، اما هیچ ویژگی امنیتی یا هشدار ایمیل وجود ندارد. خوشبختانه به دلیل اضافه شدن پروتکل شبکه Bonjour، استفاده از این چاپگر در شبکه محلی کامپیوترهای مک آسان است. علیرغم اینکه P2035 در یک شبکه قابل اشتراک گذاری است و یک ماشین اداری است، دستگاهی نیست که بتواند عملکرد بالاتری را برای مدل خود از نظر حجم کاری ارائه دهد. این چاپگر از 16 مگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که قابل ارتقا نیست.

 

 

سینی کاغذ این پرینتر می تواند 250 برگ را در خود جای دهد که بسیار مناسب است. در عین حال می توانید تا 50 برگ کاغذ با اندازه های مورد نظر خود را در سینی چند منظوره بالایی قرار دهید. HP ادعا می کند که می توانید از این پرینتر برای چاپ حداکثر 25000 صفحه در ماه استفاده کنید، ما حداکثر 20000 صفحه را توصیه می کنیم. با این حال، این چاپگر به وضوح برای استفاده سبک تر طراحی شده است. همچنین تعویض و شارژ کردن کارتریج ها بسیار آسان است، کافی است پنل جلویی را باز کرده و کارتریج ها را تعویض کنید. هزینه کارتریج این چاپگر بسیار بالاست. در تست های سرعت ما، P2035 طبق ادعای HP را که می تواند 30 صفحه در دقیقه چاپ کند. این پرینتر بسیار خوب و یکی از سریعترین چاپگرهای کلاس خود است.

این پرینتر می تواند حداکثر وضوح 600 x 600 dpi را تحویلتان دهد. کیفیت آن به خصوص برای اسناد متن کاملا خوب و قابل قبول است. حتی گرافیک سیاه و سفید هم کیفیت پایینی ندارد. با این حال، این چاپگر برای چاپ عکس طراحی نشده است. اما متاسفانه این پرینتر قابلیت چاپ مستقیم یا خودکار در دو طرف را ندارد. در هر صورت، اگر به دنبال یک چاپگر بسیار سریع و با کیفیت برای استفاده در محیط های اداری و شرکتی هستید، HP LaserJet P2035 یک انتخاب عالی است که می توانید فروشگاه آریا آن را تهیه کنید.

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w

کانن از آن دسته شرکت هایی است که نیازی به تعریف ندارد و سال هاست که در زمینه ماشین های اداری از جمله پرینتر ها فعالیت چشم گیری داشته باست. پرینتر i-Sensys MF237w یکی از دستگاه های چند منظوره این شرکت است و جزو بهترین پرینترهای اداری نیز می باشد که از فناوری چاپ لیزری و اندازه چاپ A4 استفاده می کند. این پرینتر چند کاره با وضوح چاپ 600 x 600 dpi دارای ظرفیت بالایی برای چاپ متن می باشد و می تواند نیازهای شما را رفع کند. اسکنر این دستگاه کیفیت اسکن خوبی با رزولوشن 600*600 dpi دارد و این دستگاه را به یکی از دستگاه های خوب و مناسب تبدیل کرده است.

 


پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428dw

پرینتر لیزری سه کاره HP M428dv یکی دیگر از بهترین پرینترهای اداری است که در واقع یک دستگاه فتوکپی بسیار راحت در سایز A4 با قابلیت پرینت و اسکن می باشد که علاوه بر اتصال به شبکه وای فای، قابلیت چاپ چندین باره را داراست. قابلیت های دیگری مانند چاپ فایل های فلش مموری از طریق پورت USB تعبیه شده در جلوی دستگاه، کپی دو طرف شناسنامه بر روی یک صفحه، علاوه بر کم مصرف بودن و چاپ مقرون به صرفه، این دستگاه را در بین مصرف کنندگان منحصر به فرد کرده است و آن را منحصر به فرد کرده است. 

 

 

این محصول دارای سرعت عملکرد و انعطاف پذیری بالایی می باشد. پرینتر لیزری اچ پی M428dv برای مصارف شرکتی و اداری که نیازی به فکس ندارد به دلیل نداشتن قابلیت فکس مناسب است. همچنین این چاپگر لیزری دارای صفحه نمایش لمسی LCD رنگی می باشد. چاپگر لیزری HP M428dv را می توان به عنوان چاپگر لیزری اداری روی میز قرار داد. این پرینتر مجهز به پورت شبکه و وای فای است و با سرعت 38 صفحه در دقیقه با وضوح 1200x1200 dpi چاپ می کند. این پرینتر سه کاره دارای دو ورودی کاغذ می باشد که اولی چند منظوره و ظرفیت 100 برگ دارد و دومی کاغذ 250 صفحه ای است که برای چاپگری با این مشخصات بسیار مناسب است.


پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135a

پرینتر HP 135a یکی دیگر از بهترین پرینترهای اداری است که یکی از سه چاپگر تولید شده توسط شرکت معروف HP است که می تواند مانند چاپگر M26a به صورت بی سیم ارتباط برقرار کند. این پرینتر 3 کاره بوده و علاوه بر چاپ اسناد امکان کپی و اسکن آنها نیز وجود دارد. سایز چاپ در سایز A4 بوده و با توجه به وزن و سایز آن به راحتی قابل جابجایی و قرار دادن روی میز می باشد. چاپگر مدل 135a دارای ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است و با توجه به ظرفیت حدود 10000 برگ در ماه می توان گفت برای کارهای اداری، کارهای سبک و حتی کارهای خانگی مناسب است.

 

 

فناوری چاپ در پرینتر 135a از نوع لیزری و چاپ سیاه و سفید می باشد. این پرینتر قادر است 20 برگ کاغذ A4 در دقیقه با کیفیت چاپ 600 dpi چاپ کند. فاقد قابلیت چاپ بر روی سی دی و قابلیت چاپ در دو طرف دستگاه است. نوع اسکنر تخت است و از فناوری CIS برای اسکن استفاده می کند. حداکثر اندازه اسکن A4 و کیفیت اسکن 4800 dpi است، اما نباید انتظار داشته باشید که یک اسکنر حرفه ای باشد.


پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 137fnw

انتخاب و خرید یک پرینتر کاربردی با کیفیت چاپ بالا می تواند دشوار باشد، زیرا این روزها تعداد برندهای پرینتر افزایش یافته است و انتخاب بین همه مدل ها آسان نیست. این می تواند هم خوب و هم بد باشد. اگر بخواهیم به جنبه مثبت نگاه کنیم، می دانیم که افزایش رقابت بین برندها به بهبود کیفیت محصولات کمک می کند. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل MFP 137fnw یکی دیگر از بهترین پرینترهای اداری است که یکی از محصولات پیشنهادی می باشد.

 

 

این محصول دارای ویژگی های بسیاری است و از فناوری چاپ لیزری استفاده می کند. می تواند 4 عملکرد چاپ، اسکن، کپی و فکس را برای کاربر انجام دهد و اندازه کاغذی که می تواند استفاده کند A4 است که رایج ترین اندازه مورد استفاده برای کارهای اداری است. این پرینتر با سیستم عامل های ویندوز 7 یا جدیدتر سازگار است و با سیستم عامل های غیر ویندوز کار نمی کند.


پرینتر چند کاره لیزری اچ‌پی مدل LaserJet MFP M236d

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet MFP M236d یکی دیگر از بهترین پرینترهای اداری است که یک دستگاه سه کاره (چاپ، کپی، اسکن) می باشد و می توانید اکثر نیازهای شما را رفع کند. چاپگر "M236d" برای مصارف خانگی و محیط های اداری کوچک طراحی شده است. این پرینتر سه گانه در مقایسه با پرینترهای مشابه فضای کمتری را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در تمام قسمت های دفتر خود قرار دهید و پروژه های خود را در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسانید.

 

 

این وسیله جمع و جور و جذاب به شما امکان دسترسی آسان به تمامی امکانات مورد نیاز را می دهد. از این چاپگر برای اسکن رنگی با کیفیت بالا و اسکن فایل PDF استفاده کنید. وضوح این پرینتر قدرتمند 600x600 dpi است، در حالی که سرعت چاپ سیاه و سفید 29 صفحه در دقیقه است، سرعت این پرینتر در مقایسه با پرینترهای هم کلاس و قیمتی که برای چندکاره طراحی شده اند، بالاست. چاپگر HP LaserJet MFP M236d مجهز به سینی کاغذ ورودی با ظرفیت 150 برگ و چاپ دو طرفه است که هم در مصرف کاغذ و هم در زمان انجام کارهای خاص صرفه جویی می کند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-83

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند